عمومی

سفرهای کاری آماده است که شروع شود–اما دوباره برگشته نیست سطوح پیش از همه گیری هنوز

سفرهای کاری آماده است که شروع شود–اما دوباره برگشته نیست
سطوح پیش از همه گیری هنوز

صندلی‌های کلاس کسب و کار در حال پر شدن هستند، اما نه کاملاً در سطوحی که در سال ۲۰۱۹ داشتند.

سفرهای کاری قرار است در بقیه سال ۲۰۲۲ به طور پیوسته – اما نه به صورت تصاعدی – افزایش یابد. /us/en/insights/focus/transportation/business-travel-trends-outlook-2022.html”>گزارش روند جدید از Deloitte. بر اساس نظرسنجی از ۱۵۰ مدیر سفر که در ماه فوریه انجام شد، انتظار می‌رود هزینه سالانه سفرهای کاری تا پایان سال به ۵۵ درصد از سطح سال ۲۰۱۹ برسد. این ارقام کمتر از پیش‌بینی‌های مدیران سفر در سال ۲۰۲۱ است. 

چند عاملی برای بازدهی کُند مقصر هستند. انواع کووید-۱۹ نه تنها باعث شده است که بسیاری از محیط های کاری بازگشت آنها به دفتر، اما دو سوم از شرکت‌ها می‌گویند که برنامه‌های سفر کاری خود را به عقب انداخته‌اند و ۱۵ درصد آنها به طور کلی تر، سیاست های سفر خود را “بازنگری جدی” می کنند. اخیر دستورات ماسک در خطوط هوایی همچنین ممکن است در نحوه بررسی برنامه‌های سفر خود در سال آینده نقشی داشته باشد.

نگرانی‌ها در مورد افزایش پرواز و موارد دیگر. تحقیقات Deloitte نشان می‌دهد که هزینه‌های حمل و نقل نیز از سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است. بر اساس تحقیقات شرکت مشاوره هوانوردی Boyd Group، تخمین زده می شود که قیمت بلیط هواپیما در سال جاری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یابد. ، در مقایسه با قیمت های قبل از همه گیری. این افزایش را می توان به افزایش قیمت سوخت به دلیل جنگ در اوکراین نسبت داد. قیمت‌های سوخت بالاتر باید بر بخش وسیعی از کسب‌وکارهایی که به سفرهای شرکتی وابسته هستند، مانند هتل‌ها و شرکت‌های کرایه‌ای خودرو، تأثیر بگذارد و باید زنجیره‌های تأمین را متحول کند. بر اساس گزارش جدیدی که توسط پیش بینی می شود که تقریباً یک چهارم کمتر از سطح قبل از همه گیری باشد – تفاوتی در حدود ۲۰ میلیارد دلار. href=”https://www.ahla.com/”>انجمن هتل‌ها و اقامتگاه‌های آمریکا.

کسب‌وکارهایی که به سفر کاری وابسته هستند باید راه‌هایی بیابند تا زمانی که سفرهای شرکتی به سرعت بالا بروند – که طبق تحقیقات Deloitte، ممکن است دو تا سه سال طول بکشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی