عمومی

به فروشندگان اینستاگرام توجه کنید: برای مشاهده تغییرات در آن آماده شوید خرید برگه به ​​زودی

به فروشندگان اینستاگرام توجه کنید: برای مشاهده تغییرات در آن آماده شوید
خرید برگه به ​​زودی

اینستاگرام برگه فروشگاه خود را به تدریج حذف می کند.

این ویژگی که برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ ظاهر شد، در نهایت با نسخه ساده تر و کمتر شخصی سازی شده صفحه خرید موجود جایگزین می شود. بر اساس یک یادداشت داخلی منتشر شده در روز سه شنبه و به دست آمده توسط اطلاعات. متا، شرکت مادر اینستاگرام و فیس بوک مستقر در منلو پارک، مستقر در کالیفرنیا، به کارکنان گفت که این تغییر نشان دهنده “یک ستاره شمالی و اهداف جدید برای سازمان بازرگانی است که مستقیماً به درآمد تبلیغاتی متا مرتبط است.”

متا بیانیه ای را با  Inc. به اشتراک گذاشت: «تجارت برای اینستاگرام مهم است زیرا ما همچنان به آسان‌تر کردن آن برای افراد Inc. a href=”https://www.inc.com/boris-lokschin/social-commerce-tiktok-instagram-twitter-shopify.html”>کشف و خرید محصولات در سراسر برنامه از فید، داستان ها، حلقه ها و نوآوری هایی مانند خرید زنده و drops.”

هنوز مشخص نیست که تغییرات در صفحه خرید اینستاگرام چگونه بر مشاغلی که مستقیماً روی پلتفرم می فروشند تأثیر می گذارد. در ماه ژوئیه، اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی را اضافه کرد تا به مشتریان اجازه دهد سفارش‌ها را در پیام‌های مستقیم ثبت و پیگیری کنند و فروشندگان نیز با استفاده از Meta Pay.

در حال حاضر، تب Shop به کاربران اینستاگرام توصیه هایی از فروشگاه ها ارائه می دهد (برندهای دارای ویترین فروشگاه در برنامه) بر اساس کاربرانی که دنبال می‌کنند و محصولاتی که قبلاً نشانک‌گذاری کرده‌اند. تغییرات آتی ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر روشی که کسب‌وکارها مشتریان را مستقیماً از نمایه‌های اینستاگرام خود تبدیل می‌کنند نداشته باشد، اما می‌تواند نحوه جذب برندها در پلتفرم را تغییر دهد.

از ماه می ۲۰۲۱ که اپل به‌روزرسانی iOS 14.5 خود را راه‌اندازی کرد، که دسترسی به کوکی‌های شخص ثالث را محدود می‌کرد، محدودیت‌های حریم خصوصی چالش‌های جدیدی را برای کسب‌وکارهای ایجاد کرده است که به دنبال ردیابی و هدف‌گیری کاربران در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام هستند. در حالی که متا طرح خود را برای تب فروشگاه اینستاگرام به اشتراک نگذاشته است، طراحی آینده آن احتمالاً روشی را که کسب‌وکارها می‌توانند در پلتفرم به مشتریان دسترسی پیدا کنند، تغییر خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی