عمومی

این بنیانگذار 236 میلیون دلار از سرمایه گذاران دارد جی زی در اینجا آمده است که چگونه او برای رشد بیش از حد آماده می شود

این بنیانگذار ۲۳۶ میلیون دلار از سرمایه گذاران دارد
جی زی در اینجا آمده است که چگونه او برای رشد بیش از حد آماده می شود

امی اررت، مدیر اجرایی مدیسون رید، استارت آپ رنگ مویی که او در سال ۲۰۱۴ تأسیس کرد، در دهه های اول زندگی حرفه ای خود در زمینه امور مالی و در سرمایه خطرپذیر. علیرغم شهرت این صنایع، او در درون آنها بود که سبک رهبری امضای خود را که به عنوان «رهبری با عشق از قلب باز» توصیف می‌کند، در درون آنها بود.

اساساً، این سبک شامل رفتار محترمانه با کارمندان، قدرت بخشیدن به صدای آنها در تصمیم گیری، و نشان دادن خود کامل، شفاف و خود است. او به پادکست What I Know شرکت Inc. می‌گوید که «پیشروی از صمیم قلب» مفهومی مبهم نیست. در واقع، این به ویژه در هنگام گفتگوهای سخت کاربرد دارد.

“این واقعا درست و معتبر است، از جمله اینکه باید اخبار بد ارائه کنید.” او می گوید. “من شما را دوست دارم. پس می خواهم تمام حقیقت را به شما بگویم، درست است؟ من قرار نیست گفتگوی مستقیم، باز، محبت آمیز و از روی نیت قلبی نداشته باشم.”

اررت اذعان می‌کند که اگر این کمی شبیه فرزندپروری به نظر می‌رسد، دور از دسترس نیست. از این گذشته، او نام شرکت مستقر در سانفرانسیسکو را به نام دخترش نامگذاری کرد. او کارمندان خود را البته به عنوان یک کودک نمی بیند – بلکه به عنوان افرادی که می توانند از روابط مربیگری بهره مند شوند. اکنون که شرکت بیش از ۶۰۰ پرسنل دارد، امکان برقراری چنین ارتباط مستقیمی با همه آنها وجود ندارد، اما فلسفه Errett این است که “شرکتی را راه اندازی کند که در آن ظرف پتری وجود دارد، که این مواد زندگی دیگران را تغییر دهند.” او می‌گوید.

مدیسون رید در ماه آوریل سرمایه‌گذاری خطرپذیر جدیدی به مبلغ ۳۳ میلیون دلار از فهرستی از سرمایه‌گذاران که شامل Jay-Z است، دریافت کرد. Marcy Ventures، کل بودجه شرکت را به ۲۳۶ میلیون دلار رساند. این شرکت قصد دارد از این بودجه برای افزایش از ۶۲ به بیش از ۸۰ نوار رنگ مو در سال جاری استفاده کند و ۸۵۰ رنگ‌ساز دیگر را استخدام کند. این علاوه بر تقویت مدل اشتراک رنگ موی مستقیم به مصرف کننده آن است.

چگونه اررت “پیشروی با عشق” خود را گسترش خواهد داد. “فلسفه صنعت خدمات؟ این شرکت می‌گوید رنگ‌بازانش سه برابر بیشتر از یک سالن سنتی درآمد خواهند داشت، در حالی که مزایای تمام وقت و فرصت‌هایی برای رشد شغلی دریافت می‌کنند.

برای شنیدن مصاحبه کامل من با امی، اینجا را در پخش کننده بالا کلیک کنید، یا آنچه در مورد پادکست های اپل می دانم، Spotify، Stitcher، یا هر جایی که به پادکست گوش می دهید.

حتما بخوانید : معمای سه گانه
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی