عمومیمقالات

بهار فصل فرصت است – آن را هدر ندهید

بهار فصل فرصت است – آن را هدر ندهید

من می دانم که موارد زیر درست هستند: زندگی شامل الگوهای تغییر دائمی و قابل پیش بینی است. تنها عامل ثابت احساسات و نگرش ما نسبت به زندگی است. ما قدرت نگرش را داریم و نگرش انتخاب را به عنوان انتخاب تعیین می کند نتایج را تعیین می کند. شما نمی توانید فصل ها را تغییر دهید، اما می توانید خودتان را تغییر دهید و از فرصت استفاده کنید.

من متقاعد شده‌ام که به‌عنوان انسان، سرنوشت طبیعی ما رشد، موفقیت، شکوفایی است و برای یافتن خوشبختی وقتی اینجا هستیم. ما باید تلاشی مداوم و آگاهانه برای بهبود خود در مواجهه با شرایط در حال تغییر داشته باشیم.< /p>

بیایید در مورد بهار صحبت کنیم. بهار فصل فعالیت و فرصتی است که تلاطم زمستان را به دنبال دارد. فصل شخم زدن مزارع حاصلخیز زندگی با بذر، دانش، تعهد و تلاش مصمم است.

با این حال، تنها رسیدن بهار نشانه آن نیست که همه چیز در پاییز خوب به نظر برسد. باید یه کاری با فنر انجام بدی همه باید در یکی از دو چیز خوب باشند: کاشت در بهار یا گدایی در پاییز. از هر روز و فرصت هایی که بهار می تواند به ارمغان بیاورد استفاده کنید.

بعضی از مردم در بهار می کارند و در تابستان می گذارند. اگر برای یک فصل ثبت‌نام کرده‌اید، آن را کامل ببینید. لازم نیست برای همیشه بمانید، اما حداقل تا آن زمان بمانید.

از فرصت استفاده کنید

این نوید بهار است که “همانطور که می کارید، درو خواهید کرد .” به ازای هر تلاش انسانی منضبط، چندین جایزه دریافت خواهیم کرد. هر فنجان کاشته شده یک بوشل درو می کند. به ازای هر ایده خوبی که به دیگری داده می شود، بسیاری به ما داده خواهد شد. برای هر عمل محبت آمیز، در ازای آن یک زندگی عاشقانه.

فقط به یاد داشته باشید، این ویژگی طبیعی فصل بهار است که خود را به این اختصار نشان می‌دهد و ما را با زیبایی سرشارش در بی‌تحرکی فرو می‌برد. برای غوطه ور شدن در عطر گلهای شکوفه زیاد مکث نکنید، مبادا از خواب بیدار شوید و بهار را بیابید که دانه هایتان هنوز کاشته نشده است.

با هوش، خرد و آزادی انتخابی که به ما به عنوان انسان داده شده است، نظم و انضباط را برای کاشت به رغم سنگ ها و علف های هرز پیش روی خود به کار بگیرید. سنگ‌ها، علف‌های هرز و خارهای دنیا نمی‌توانند تمام دانه‌های شما را از بین ببرند، اگر به اندازه کافی انبوه و هوشمندانه بکارید.

عمل را انتخاب کنید نه استراحت. حقیقت را انتخاب کنید، نه خیال را. عشق نه خصومت خوب زندگی را ببینید. زمانی که فصل بهار به زندگی شما لبخند می زند، از فرصت و همچنین فرصت کار استفاده کنید.

بهار به ما نشان می‌دهد که زندگی واقعاً یک شروع ثابت، یک فرصت ثابت است. ما فقط باید یاد بگیریم که یک بار دیگر به زندگی نگاه کنیم مانند کودکی و مجذوب شدن و کنجکاوی به ما انگیزه بده تا به دنبال معجزه پنهان در میان چیزهای رایج باشیم.

به سرعت مشغول چشمه های خود شوید—فرصت هایتان. فقط یک مشت فنر وجود دارد که به دست تک تک ما رسیده است. زندگی کوتاه است، حتی در طولانی ترین زمان. هر کاری که قرار است در زندگی خود انجام دهید، به آن دست پیدا کنید. فقط اجازه ندهید فصل ها از شما بگذرند.

این مقاله در مارس ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس ماریا مارکویچ/ Shutterstock

54270bb318f3e9fe3492187066e5b446?s=150&d=mp&r=g - بهار فصل فرصت است - آن را هدر ندهید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی