عمومی

این بنیانگذار می‌خواهد به بنیان‌گذاران کم‌نماینده کمک کند تا کاهش دهند بار مالیاتی آنها

این بنیانگذار می‌خواهد به بنیان‌گذاران کم‌نماینده کمک کند تا کاهش دهند
بار مالیاتی آنها

این مقاله بخشی از مجموعه‌ای است که کارآفرینان سیاه‌پوست را نشان می‌دهد که شرکت‌هایشان بر کمک به صاحبان مشاغل سیاه‌پوست تمرکز می‌کنند.

سیندی مک گی، ۴۳ ساله، قدرت فوق العاده برنامه ریزی مالیاتی هنگام کار به عنوان حسابدار کارکنان، تازه از کالج در ارنست اند یانگ در ممفیس. او با دیدن اینکه چگونه کسب‌وکارها از قانون مالیات استفاده می‌کنند تا به طور قانونی مقادیر قابل توجهی از پول خود را پس انداز کنند، شروع به تصور شرکتی کرد که همان گزینه‌ها را به کارآفرینان کم‌نمایش ارائه می‌دهد. مک گی با ۱۶۰۰۰ دلار پس انداز خود، شرکت CPA NextGen را در تولسا در سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرد. NextGen که یک شرکت تماماً زن در یک صنعت تحت سلطه مردان است، به سرعت گسترش یافته است: درآمد آن به ۱٫۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ رسید، و فهرست مشتریان خود را به ۱۱ نفر رساند. مک گی در آن سال از ۸۶ در ۲۰۱۸٫ مک گی با Inc. نشست تا سفر تجاری خود و توصیه های خود را برای شرکت هایی که به دنبال کاهش بار مالیاتی خود هستند، به اشتراک بگذارد.

صاحبان کسب و کار باید درباره عملکرد مالی خود بدانند که اغلب از آن بی اطلاع هستند؟
ما مشکلی در صنعت پیدا کردیم: گزارش‌های حسابداری که معمولاً برای صاحب کسب‌وکار تهیه می‌شوند برای صاحب کسب‌وکار منطقی نیستند. در حالی که فرمت موجود اطلاعات دقیق و کاملی را با بررسی تاریخی تولید می‌کند، داده‌های معنی‌داری را استخراج نمی‌کند. در مورد نحوه عملکرد کسب و کار در صنعت در مقایسه با رقبای خود صحبت نمی کند. بنابراین نمی‌توانیم از ابزار تحلیلی بدون گزینه سفارشی‌سازی آن بر اساس آنچه برای آن کسب‌وکار معنادار است، استفاده کنیم. و اینجاست که ما برای کمک به آنها وارد می شویم. در حال حاضر ما به‌شدت به آنچه «تحلیل معیار» می‌گوییم، تمایل داریم، جایی که مشتریان خود را با سازمان‌های هم‌اندازه در صنعتشان مقایسه می‌کنیم.

تفاهماتی که صاحبان مشاغل درباره برنامه ریزی مالیاتی دارند چیست؟
اول، فکر می کنم برنامه ریزی مالیاتی به عنوان یک مفهوم چیزی است که مردم آن را اختیاری می دانند. این یک غفلت و یک اشتباه برای صاحبان مشاغل است. برنامه ریزی مالیاتی یک ضرورت است. اگر از نظر استراتژیک بار مالیاتی خود را به حداقل نرسانید، بیش از حد پرداخت می کنید. در واقع، آمارها نشان می دهد که ۹۳ درصد از صاحبان مشاغل بیش از حد مالیات پرداخت می کنند. این بدان معناست که نمی‌توانید در کسب و کارتان دوباره سرمایه‌گذاری کنید یا به عنوان رهبر کسب‌وکار به خود پاداش دهید، زیرا پولی را به IRS می‌دهید که واقعاً نباید باشد.

دوم، من فکر می کنم بسیاری از اوقات صاحبان کسب و کار متوجه قدرتی که در رابطه با مالیات دارند، نیستند. اگر عقب بنشینید و اجازه دهید IRS راه خود را داشته باشد، مالیات زیادی خواهید پرداخت، اما اگر در موقعیتی قدرتمند قرار بگیرید و برنامه ریزی مالیاتی را تشخیص دهید، از آن سود زیادی خواهید برد.

کارهای ساده‌ای که مالکان مشاغل کوچک می‌توانند برای کاهش میزان مالیاتی که پرداخت می‌کنند انجام دهند، چیست؟
معمولا صاحبان کسب و کار متوجه نمی شوند که بین طبقه بندی اشخاص حقوقی و طبقه بندی مشمول مالیات تفاوت وجود دارد. اون دوتا کاملا جدا هستن اکثر صاحبان مشاغل کوچک، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) را به عنوان طبقه بندی قانونی خود انتخاب می کنند، اما وضعیت مالیات شرکت زیرفصل S – وضعیت مالیاتی ویژه ای که توسط IRS اعطا می شود که به شرکت ها اجازه می دهد درآمد، اعتبارات و کسورات شرکتی خود را به سهامداران خود منتقل کنند. – دارای مزیت مالیاتی ترین طبقه بندی برای مشاغل کوچک است. بنابراین یک قدم عالی این است که فرم ۲۵۵۳ IRS را ارسال کنید تا از LLC شما به عنوان یک شرکت S مالیات گرفته شود. پر کردن فرم آسان است و به شما امکان دسترسی به بسیاری از مزایای مالیاتی سازمان های بزرگ دهه هاست از آنها استفاده کرده اند.

به‌جز تغییر طبقه‌بندی مالیاتی شرکتتان، چه کار دیگری می‌توانید انجام دهید؟
برای قانون آگوستا درخواست دهید. به مالکان خانه اجازه می‌دهد تا خانه خود را تا ۱۴ روز در سال بدون نیاز به گزارش درآمد اجاره در اظهارنامه مالیاتی شخصی خود اجاره کنند. این قانون برای هر مالیات دهنده ای که صاحب خانه در ایالات متحده است تا زمانی که خانه شما محل اصلی کسب و کار شما نباشد، اعمال می شود. به طور خلاصه، این بدان معنی است که می توانید خانه خود را برای جلسات کاری، شام کاری یا هر فعالیت تجاری به محل کار خود اجاره کنید. هزینه اجاره توسط کسب و کار شما به شما به عنوان صاحب خانه پرداخت می شود. این هزینه نشان‌دهنده کسر معتبری از کسب‌وکار است، اما زمانی که زیر محدودیت ۱۴ روزه می‌مانید، برای شخص شما درآمد محسوب نمی‌شود. بنابراین، اگر یک اتاق جلسه زیبا روزانه ۱۰۰۰ دلار هزینه دارد، قانون آگوستا به کسب و کار شما اجازه می دهد تا ۱۴۰۰۰ دلار – ۱۰۰۰ دلار در ۱۴ روز – به عنوان درآمد معاف از مالیات به شما پرداخت کند و ۱۴۰۰۰ دلار کسر مالیات برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

NextGen چگونه به بنیانگذاران اقلیت کمک می کند؟
من نمی‌گویم «بنیان‌گذاران اقلیت». من دوست دارم آنها را «بنیان‌گذاران دست‌کم‌گرفته» بنامم، زیرا واقعاً هدف ما این است که از آنها حمایت کنیم تا به اکثریت بنیان‌گذاران تبدیل شوند. این بخشی از چشم انداز ما برای ایجاد و آموزش نسل بعدی کارآفرینان فوق العاده موفق است. بنیانگذاران دست کم گرفته شده اغلب نادیده گرفته می شوند. حتی زمانی که آنها با یک شرکت CPA کار می کنند، اغلب شکاف اعتماد دارند، زیرا احساس نمی کنند تجربه مشترکی دارند. ما این دیدگاه تازه، این انرژی زنانه و این توجه را به پسرهای کوچکی که روزی با کمک ما تبدیل به پسرهای بزرگ می شوند، می آوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی