عمومی

میلیون ها کمک مالی برای کمک به کسب و کارها در دسترس است آموزش کارکنان، بهبود ویترین

میلیون ها کمک مالی برای کمک به کسب و کارها در دسترس است
آموزش کارکنان، بهبود ویترین

شروع سال جدید بهترین زمان برای جستجوی کمک های مالی کسب و کار کوچک برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان. خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه جدید راه اندازی شده اند، همراه با برنامه های قدیمی تر که هنوز برنامه ها را می پذیرند. فهرستی از فرصت‌های کمک هزینه کسب‌وکار کوچک برای درخواست در اوایل سال ۲۰۲۳ را بخوانید.

سرمایه نیویورک و برنامه های کمک هزینه پرداخت برای عملکرد

ایالت نیویورک اخیرا دریافت بیش از ۶ میلیون دلار در قالب کمک مالی به هشت پروژه به عنوان بخشی از برنامه های کمک هزینه سرمایه و پرداخت برای عملکرد. با این حال، هر دو برنامه هنوز باز هستند و از مشاغل واجد شرایط درخواست می‌پذیرند. کمک‌های مالی از کسب‌وکارها در زمینه آموزش و همکاری کارکنان، به‌ویژه آن‌هایی که در صنایع تولید پیشرفته، فناوری اطلاعات، و سینما و تلویزیون هستند، حمایت می‌کند. ایالت به پذیرش درخواست‌ها و اعطای وجوه به‌صورت متوالی ادامه خواهد داد.

svg%3E - میلیون ها کمک مالی برای کمک به کسب و کارها در دسترس است
آموزش کارکنان، بهبود ویترین

فعال کننده رشد مشاغل کوچک شهرستان واشتناو

شهرستان واشتناو، میشیگان ارائه کمک های مالی ۵۰۰۰ دلاری و برنامه های کمک رایگان به ۱۰۰ کسب و کار. کمک‌های مالی بخشی از فعال‌کننده رشد کسب‌وکارهای کوچک شهرستان است که از طریق دفتر توسعه اجتماعی و اقتصادی شهرستان Washtenaw اداره می‌شود. این برنامه برای مشاغل آنلاین و آجر و ملات با هفت کارمند یا کمتر و صاحبان مشاغل با درآمد خانوار کمتر از ۸۰٪ درآمد متوسط ​​شهرستان آزاد است. چندین برنامه خاص از طریق این طرح جدید که در ژانویه راه اندازی می شود، در دسترس خواهند بود.

کمک هزینه های بهبود مشاغل کوچک استاتن آیلند

شرکت توسعه اقتصادی استاتن آیلند و اتاق بازرگانی استاتن آیلند پشتیبانی کوچک مشاغل با برنامه کمک مالی جدید کمک های مالی ۵۰۰۰ دلار برای پوشش پروژه های کوچک مانند بهبود ویترین فروشگاه ارائه می کند. و بودجه این برنامه از طریق طرح احیای مرکز شهر نیویورک تامین می شود. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید در سنت جورج، تامپکینزویل یا استاپلتون واقع شوند. ۱۵ ژانویه آخرین مهلت درخواست برای این برنامه است. اما انتظار می‌رود یکی از پروژه‌های سرمایه‌ای بزرگ‌تر در بهار ۲۰۲۳ افتتاح شود.

کمک‌های مالی انجمن محله مدیسون

مدیسون، ویسکانسین ارائه کمک های بلاعوض به انجمن های محله و گروه های مشابه برای بهبود محله های مختلف در سراسر شهر. این برنامه در ابتدا در سال ۱۹۹۹ راه اندازی شد و بیش از ۳۰۰ پروژه را تامین مالی کرده است. هر دور شامل ۲۵۰۰۰ دلار بودجه است که به صورت افزایشی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار ارائه می شود. اگرچه این برنامه مستقیماً به مشاغل کمک مالی نمی کند، گروه های تجاری یا سازمان های احیا ممکن است درخواست دهند. این برنامه بر پروژه های ارتقای جامعه و پروژه هایی که رهبری و ظرفیت سازمانی را برای گروه ها ایجاد می کنند، تمرکز دارد. ۲۰ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

برنامه کمک هزینه کسب و کار Pleasanton Business Ventures

پلیزانتون، تگزاس اخیرا مهلت برنامه کمک مالی Pleasanton Business Ventures خود را تمدید کرد. این برنامه رقابتی کمک های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار را به پنج کسب و کار اعطا می کند. تامین مالی می تواند هزینه های مختلف سرمایه در گردش را برای حمایت از رشد و توسعه کلی پوشش دهد. برای واجد شرایط بودن، مشاغل Pleasanton باید از طریق IRS و وزیر امور خارجه تگزاس ثبت نام کنند. این شهر همچنین از طریق فرآیند درخواست، که در ۱۵ ژانویه به پایان می رسد، کمک فنی ارائه خواهد کرد.

کمک های کمکی Lincoln Utility

انتخاب مشاغل در لینکلن، نبراسکا اکنون می تواند برای کمک به پرداخت های آب و برق درخواست کنید. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید ۵۰ کارمند یا کمتر داشته باشند، در یک تراکت سرشماری واجد شرایط فعالیت کنند و تحت تاثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته باشند. کسب‌وکارهای کوچک واجد شرایط می‌توانند برای کمک‌های بلاعوض که حداکثر یک سال از میانگین قبوض برق و آب آنها را پوشش می‌دهد، درخواست دهند. این صندوق در مجموع شامل ۱٫۵ میلیون دلار است که از قانون طرح نجات آمریکا می آید.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی