عمومی

4 استراتژی غیر متعارف که می تواند به شدت بهبود یابد اجرا و عملکرد شما

۴ استراتژی غیر متعارف که می تواند به شدت بهبود یابد
اجرا و عملکرد شما

وقتی صاحب کسب و کار کوچک، باید از زمان و انرژی خود عاقلانه استفاده کنید. این کارآیی مایه حیات کسب و کار شماست. در واقع، موفقیت شما بستگی به آن را.

شما در جهات مختلفی کشیده شده اید و حاشیه خطای زیادی وجود ندارد، بنابراین باید غرایز درونی خود را ترکیب کنید. و استراتژی های اثبات شده برای محافظت از شما شرکت در درازمدت.

خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا هر روز در ده ها نبرد کوچک پیروز شوید. به گفته اد مایلت، کارشناس اوج عملکرد و کارآفرین سریال، شما بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید به موفقیت و شادی نزدیک هستید.

و نیازی به ایجاد تغییرات گسترده یا تغییرات اساسی در رویکرد خود ندارید. مایلت در کتاب جدید خود، قدرت یکی دیگر توضیح می دهد که چرا شما فقط یک فکر یا اقدام دیگر برای زندگی شایسته دارید.

اجرای یک استراتژی دیگر در مورد روابط، عادات، سؤالاتی که از خود می‌پرسید، معیارهای شما و سایر زمینه‌ها می‌توانند زندگی شما را متحول کنند. راز این است که افکار و اعمال درست را با هم ترکیب کنید و اجازه دهید این نتایج در طول زمان ترکیب شوند تا زندگی ای را که همیشه برای خود متصور بودید بسازید.

کتاب Mylett دارای ده‌ها استراتژی «یکی دیگر» است که می‌توانید در همه زمینه‌های زندگی خود پیاده‌سازی کنید. در اینجا نمونه‌ای از چیزهایی است که می‌توانید همین الان به کار ببرید.

یک احساس دیگر

شما در یک خانه احساسی زندگی می‌کنید که یا به شما خدمات خوبی می‌دهد یا شما را عقب نگه می‌دارد. احساسات محرک اصلی شخصیت شما و نحوه ارتباط شما با دیگران هستند. وقتی درک کردید که احساسات چگونه کار می کنند، می توانید احساسات را چارچوب بندی کرده و تغییر دهید تا به نفع شما عمل کنند.

خلاص شدن از شر احساسی که دیگر به درد شما نمی خورد، به شما امکان می دهد فضایی برای یک احساس جدید دیگر باز کنید که می تواند تأثیر مثبتی بر زندگی شما بگذارد. .

یک رویای دیگر

بسیاری از مردم اهمیت رویا دیدن را نادیده می گیرند. وقتی به اندازه کافی رویا نمی بینیم، گرفتار نقص های گذشته خود می شویم و ترسی ایجاد می کند که توانایی ما را برای حرکت به جلو فلج می کند.

رویاپردازی ما را به سمت آینده سوق می دهد، حالتی آرام تر و سعادتمندتر ایجاد می کند و به افکار و اعمالی منجر می شود که به ما کمک می کند به پیشرفت هایی در زندگی بهتر دست یابیم.

میلت می‌گوید: «رویاهای شما به بهترین وجه توسط ایده‌ها و افکار جدید از منابع غیرمحتمل تغذیه می‌شوند.» “رویاهای با کیفیت از پر کردن پمپ ذهنی شما با طیف گسترده ای از چیزهایی که برای شما مهم هستند به دست می آیند. هنگامی که با تخیل شما انرژی می گیرید، مغز شما می تواند این افکار به ظاهر نامرتبط را برای ایجاد ایده های خارق العاده — و عملی — پیوند دهد.”

یکی دیگر به عنوان یک عادت

بیش از نیمی از کارهایی که انجام می دهیم عادت هستند. این افکار و اعمال در مغز ما جا افتاده است و بسیاری از ما روزهای خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا این عادت ها به ما کمک می کند یا نه می گذرانیم.

وقتی عادت‌های موجود خود را بررسی می‌کنیم و قصد ایجاد عادت‌های جدید را داریم، در سطح بالاتری عمل می‌کنیم که در روزها حیاتی است. ما برای اجرای در اوج خود انگیزه یا الهام نداریم.

“عادت‌ها می‌توانند هم نجات‌دهنده و هم تفرقه‌انگیز باشند. با مرتب کردن عادت‌های موجود خود شروع کنید. عادت‌هایی را که در خدمت شما هستند حفظ کنید و اهداف خود را کنار بگذارید. سپس پیشرفت اهداف خود را بسنجید و عادات خود را آگاهانه تنظیم کنید تا ابزارهای مؤثرتری باشند که به بهترین نحو ممکن به شما خدمت کنند.”

یک ناراحتی دیگر

راحتی و عظمت نمی توانند با هم وجود داشته باشند. مایلت می‌گوید اگر می‌خواهید در زندگی خود به رشد معناداری دست یابید، باید ناراحتی را بپذیرید، زیرا رشد در آنجا اتفاق می‌افتد. آسان نیست، اما اگر این کار را انجام ندهید، همان نتیجه ای را خواهید گرفت که همیشه با داشتن یک زندگی راحت به دست می آورید.

نکته دیگر این است که راحتی هرگز دوام نمی آورد. مایلت می‌گوید اگر می‌خواهید به چیزی ارزشمند برسید، باید با رشد ناخوشایند مناسب پیش بروید. در نهایت، اگر رشد نکنید، زندگی در اطراف شما تغییر خواهد کرد و روابط، امور مالی، و هر چیز دیگری که مهم است شما را پشت سر می گذارد.

Mylett بیش از ۳۰ سال است که از این استراتژی‌های موثر و آزمایش‌شده «One More» استفاده کرده است. و آنها برای همه اعمال می شوند، چه مدیر عامل، صاحب کسب و کار کوچک، ورزشکار، دانش آموز یا هر کسی که به دنبال بهبود زندگی خود است. به احتمال زیاد، شما می‌توانید تنها یک جلسه، رابطه، تصمیم، اقدام یا فکر دیگر از زندگی‌ای که سزاوار آن هستید باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی