عمومی

کارمند من توانایی پرداخت ناهار تیمی را ندارد

کارمند من توانایی پرداخت ناهار تیمی را ندارد

Alison Green، ستون‌نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مشکلات مدیریتی — همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به چهار سؤال از خوانندگان آمده است.

۱٫ کارمند من نمی تواند ناهار تیمی را بپردازد

من یک تیم کوچک، دو کارمند به اضافه من دارم، و همه ما تقریباً یکسان درست می کنیم. حقوق (بسیار خوب) گاهی اوقات ناهار تیمی یا ناهار اجتماعی می‌گذاریم. به دلیل ماهیت کار ما (دولتی) برای این ناهارها هزینه ای دریافت نمی کنیم. بسته به مناسبت، گاهی اوقات برگه را شخصا انتخاب می کنم. با این حال، یکی از کارکنان به این نکته اشاره می کند که نمی تواند هزینه ناهار را بپردازد. اگر شخص دیگری هزینه ناهار را پرداخت نکند، شرکت نخواهد کرد.

آیا باید قسمت چک را از او دریافت کنم؟ این برای سایر کارکنان و من ناعادلانه به نظر می رسد. یا باید از او بخواهم برای ناهار گاه به گاه تیم بودجه بدهد؟ من مطمئن نیستم که چگونه آن گفتگو را شروع کنم. یا باید طبق معمول برنامه ریزی کنم و به او اجازه بدهم خودش را کنار بگذارد؟ این یک مسئله معمولی نیست، اما من را از ترتیب دادن ناهار تیمی یا گروهی باز می دارد. حدس می‌زنم سه تا چهار بار در سال بالا می‌آید.

من احتمالاً دارم قضاوت می‌کنم، اما او تقریباً یک بسته سیگار می‌کشد. یک روز و به وضوح می توان آن را پرداخت کرد. پیشنهاداتی در مورد نحوه برخورد با این موضوع بسیار قابل تقدیر است.

حتماً باید از قضاوت در مورد اینکه او پولش را برای چه چیزی خرج می کند دوری کنید، زیرا این واقعاً کسب و کار شما نیست. او می‌تواند بودجه‌اش را هر طور که می‌خواهد تنظیم کند، بدون اینکه انتظار داشته باشد برای مشارکت در کار پول خرج کند.

اگر دولت نبودید. ، من می گویم که اگر در حال انجام تیم هستید ناهار، سازمان باید هزینه آنها را بپردازد. اما شما دولتی هستید و این احتمال وجود ندارد. با این حال، مجبور نیستید همه را از جیب خود بپوشانید. و دیگر افراد برای شرکت در کاری که در نهایت یک کار است، نیازی به خرج کردن پول خود ندارند.

بنابراین نه هر یک از گزینه های پیشنهادی شما، من گزینه دیگری را پیشنهاد می کنم: برای این ناهارها به ساختار متفاوتی بروید تا این کارمند همچنان بتواند در آن شرکت کند. به عنوان مثال، اگر ناهار را در دفتر خود نگه دارید و به مردم بگویید که می توانند غذای خود را بیاورند یا سفارش دهند، چه می شود؟ فکر نمی‌کنم اگر سالی یک بار به روشی که قبلاً انجامش می‌دادید، کار مهمی نیست، تا زمانی که او می‌تواند انصراف دهد، اما اگر این اتفاقات هر چند ماه یکبار اتفاق می‌افتد، من به دنبال راه‌هایی برای گنجاندن او هستم. .

۲٫ کارمند من در جلسات اول صبح خیلی عجله می کند

من مدیر تیمی متشکل از ۲۰ نفر هستم. کارمندان از ۱ تا ۱۵ مشتری در هفته در دفاتر ما در طول بازدیدهای برنامه ریزی شده ملاقات می کنند. این قرارها چند ساعت طول می کشد و بین ساعت ۸ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر رزرو می شود. به غیر از جلسات برنامه ریزی شده کارکنان و بازدیدهای رزرو شده آنها، ما یک برنامه انعطاف پذیر داریم. این غیرعادی نیست که مردم حوالی ساعت ۹ صبح بیایند یا ساعت ۳ بعد از ظهر از آنجا خارج شوند. اگر هیچ قراری برنامه ریزی نشده ای نداشته باشند، تا زمانی که هنوز در ساعات کاری تمام وقت خود در هفته کار می کنند.

من یک کارمند دارم، مری، که به ندرت قبل از اینکه مجبور شود ظاهر شود. سایر کارمندانی که قرارهای ۸ صبح دارند به موقع در آنجا هستند تا پرونده های پرونده خود را سازماندهی کنند و اتاق های جلسه را قبل از شروع روز راه اندازی کنند. مری ساعت ۷:۵۸ با عجله وارد در می‌شود و قبل از اینکه به سمت پذیرش حرکت کند، کتش را روی میزش می‌اندازد تا بتواند به موقع به مشتری‌اش خوشامد بگوید، و حتی گاهی اوقات یکی دو دقیقه تأخیر می‌کند. من مطمئن نیستم که چگونه این موضوع را با او حل کنم، اما احساس می کنم این غیرحرفه ای است که دو دقیقه قبل از شروع کار ظاهر شوید، به خصوص زمانی که او با مشتریانی ملاقات می کند که منتظر او هستند. او در غیر این صورت کارگر خوبی است و به نظر نمی رسد که جلسات او تحت تأثیر ورود عجولانه او قرار گرفته باشد، اما همچنان من را درگیر تماشای این نمایش دو بار در هفته می کند. در روزهایی که او رزرو زودهنگام ندارد، حدود ساعت ۹ است و حال و هوای بسیار بهتری دارد، بنابراین فکر می‌کنم شاید او یک فرد صبحگاهی نباشد. چگونه می توانم مری را مجبور کنم قبل از اینکه کاملاً مجبور شود وارد شود و برای روز خود آماده شود؟

این واقعاً غیرحرفه ای نیست که ظاهر شود. دو دقیقه قبل از شروع کار اما به نظر می‌رسد مشکل این است که مری آنقدر زود نمی‌آید تا مقدمات لازم را برای قرار ملاقات‌هایش انجام دهد – در آن روزها «زمانی که او باید شروع به کار کند» با «زمان اولین قرار» متفاوت است. و این روشی است که می‌توان آن را قاب کرد.

اگر واقعاً درست است که او به زمان آماده‌سازی بیشتری نیاز دارد، می‌توانید بگویید: «لطفاً این کار را انجام دهید. مطمئن شوید که حداقل ۱۵ دقیقه قبل از قرار ملاقات‌هایتان اینجا هستید تا زمانی برای سازماندهی پرونده‌های پرونده‌تان و راه‌اندازی اتاق مصاحبه داشته باشید، و به‌این‌ترتیب به نظر نمی‌رسد در هنگام احوالپرسی با اولین مشتری خود عجله کنید. روز.” به عبارت دیگر، با او در مورد آنچه که انتظار دارید و می‌خواهید چه کاری متفاوت انجام دهد، شفاف باشید، به جای اینکه فقط از اینکه کاری را انجام نمی‌دهد که شما صریحاً از او نخواسته‌اید، اذیت شوید.

اما ابتدا مطمئن شوید که او واقعاً باید کاری را که انجام می دهد تغییر دهد. شما گفتید که او کار خوبی انجام می دهد و جلسات تحت تأثیر عجله او قرار نمی گیرند، بنابراین مشخص نیست که واقعاً مشکلی در اینجا وجود دارد، فراتر از این که شما دوست ندارید آن را تماشا کنید. اگر واقعاً تأثیری روی کار وجود ندارد، پس این فقط به سبک‌های کاری مختلف مربوط می‌شود — و این موضوع ذاتاً بد نیست.

۳٫ کارمند من در طول جلسات با موهایش بازی می‌کند

من کارمندی دارم که پذیرا، مشتاق یادگیری و به طور کلی در اجرای بازخورد خوب است. . اما او یک عادتی دارد که من در مورد آن گیج هستم. در جلسات، او بخش‌هایی از مو را می‌گیرد و انتهای آن را بررسی می‌کند، گویی که به دنبال انتهای دوشاخه است. از آنجایی که مردم اشاره کرده‌اند که این باعث می‌شود او به‌نظر بی‌نقص به نظر برسد، اکنون اغلب متوجه آن می‌شوم. من ندیده‌ام که او این کار را با مشتریان انجام دهد، اما من و او مشتریان زیادی را در جایی که رو در رو ملاقات می‌کنیم به اشتراک نمی‌گذاریم. آیا این چیزی ارزش ذکر کردن دارد؟

شما باید آن را ذکر کنید. مردم در مورد آن نظر داده اند، و شما اغلب خودتان متوجه آن می شوید. این یک مهربانی است که آن را برای او پرچم‌گذاری کنیم، زیرا ممکن است حتی متوجه نشود که دارد این کار را انجام می‌دهد یا اینکه چطور پیش می‌آید. این بدان معنا نیست که باید کار بزرگی انجام دهید — نباید انجام دهید. اما خوب است بگوییم: “این یک چیز کوچک است، اما من متوجه شده ام که در جلسات اغلب با موهای خود بازی می کنید. من گمان می کنم که این یک عادت ناخودآگاه است، اما به نظر می رسد که شما درگیر آن نیستید. جلسه، به خصوص با مشتریان یا افراد بالاتر.”

۴٫ آیا من از پیشنهادات رایگان فروشنده سوء استفاده می کنم؟

من در یک نقش بازاریابی کار می کنم و یک شرکت نرم افزاری را می شناسم که تعداد زیادی از آنها را منتشر می کند. اطلاعات و ابزارهای مفید در وبلاگ آنها، که همه آنها به صورت رایگان در دسترس هستند. من این شرکت را دوست دارم و در یک دنیای عالی، کاملاً دوست دارم نرم افزار آنها را بخرم. متأسفانه، محصول آن‌ها برای شرکت کوچک من بسیار گران است، این فناوری قوی‌تر از آن چیزی است که ما واقعاً نیاز داریم، و به خوبی با محیط نرم‌افزار فعلی ما سازگاری ندارد.

من در ابتدا چند تماس فروش با شرکت برقرار کردم، زیرا آنها پس از اینکه دیدند چقدر وبلاگشان را خوانده‌ام، مشتاقانه با آنها تماس گرفتند و به خاطر مطالبی که می‌خواندم کمی احساس وظیفه کردم. در حال دانلود مطالب خود پس از گوش دادن به صحبت‌های آنها، مودبانه – در موارد متعدد – به آنها گفتم که چرا شرکت من برای محصول آنها مناسب نیست، اما من واقعاً از محتوای آنها قدردانی می‌کنم. متأسفانه، آنها بارها و بارها از طریق ایمیل، تلفن، رسانه‌های اجتماعی و هر راه دیگری که بتوانند مرا ردیابی کنند، با من تماس می‌گیرند. ما در اینجا در مورد یک دوره حدوداً پنج ساله صحبت می کنیم.

آیا با ادامه استفاده از منابع رایگان آنها، برخی از آداب معاشرت را زیر پا می گذارم. ، حتی اگر می دانم هیچ راهی وجود ندارد که شرکت من هرگز از آنها خرید کند؟ من به تازگی یک ایمیل تبلیغاتی از آنها دریافت کردم با پیشنهاد دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان که واقعاً در کار من مفید خواهد بود، اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم زیرا می‌دانم که دور دیگری از ایمیل‌ها، تماس‌ها و غیره را ایجاد می‌کند. اما من شروع به تعجب کردم که آیا مشکل واقعاً من است، نه آنها. آیا من از آنها استفاده کرده ام؟

نه! آنها این چیزها را به صورت رایگان در دسترس قرار می دهند، و هیچ بند “اما شما باید در مقطعی از ما خرید کنید” وجود ندارد. آن‌ها می‌دانند که هر کسی که از منابع آنها استفاده می‌کند مشتری نمی‌شود و از این بابت مشکلی ندارند. این یک مدل بسیار عادی برای استفاده آنهاست. با ارائه رایگان چیزهای مفید، می‌دانند که بخشی از کاربرانی را که در نهایت خرید می‌کنند جذب خواهند کرد، اما انتظار ندارند که این بخش ۱۰۰ درصد باشد. و چیزهایی را که مخفیانه انتظار پول دارند نمی دهند.

اگر چیزی باشد، مشکل از جانب آنهاست، در به نظر می‌رسد که سیستم‌های خوبی برای ردیابی این حقیقت ندارند که قبلاً با شما صحبت کرده‌اند و شما چندین بار آنها را رد کرده‌اید. خیلی خوب است دفعه بعد که با شما تماس می گیرند خیلی مستقیم رفتار کنید و بگویید: “من منابع شما را دوست دارم، اما آیا می توانید شرکت من را به عنوان یک شرکت بالقوه علامت گذاری کنید؟ اگر زمانی به شرکت دیگری نقل مکان کنم، ممکن است فعلا تماس بگیرم پاسخ من همیشه منفی خواهد بود.”
 

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی