عمومی

نگران افزایش روزافزون قیمت ها هستید؟ 5 راه برای کاهش وزن قبوض آب و برق

نگران افزایش روزافزون قیمت ها هستید؟ ۵ راه برای کاهش وزن
قبوض آب و برق

به نظر می‌رسد قیمت همه چیز سریع‌تر از آنچه که می‌توانیم در حال افزایش است. قیمت چیزهایی مانند مواد غذایی، بنزین و سفر در حال افزایش است، و همچنین هزینه های انرژی. این بدان معناست که قبض‌های آب و برق ما نیز افزایش می‌یابد، به خصوص که وارد ماه‌های تابستانی می‌شویم که دمای کولر شروع به کاهش می‌کند. گرمایش یا سرمایش خانه شما می تواند هزینه قابل توجهی داشته باشد، به خصوص اگر در مکانی زندگی می کنید که مستعد آب و هوای شدید است.

به قسمت این هفته rich & REGULAR در حالی که در مورد پنج راه در خرید مواد غذایی صرفه جویی کنید و به خواندن پنج راه برای صرفه جویی در هزینه در قبوض آب و برق خود ادامه دهید.

کوچک شروع کنید

وقتی ما مسئول مخارج ماهانه خود را بر عهده می گیریم، می تواند وسوسه انگیز باشد که هزینه های زیادی را انجام دهیم. به یکباره تغییر می کند تغییر همه چیز در آشپزخانه به مدل‌های کم‌مصرف و بیرون انداختن تمام پلاستیک‌ها به نفع شیشه باعث می‌شود احساس کنیم در حال انجام کاری هستیم. به یاد داشته باشید که برداشتن گام‌های کوچک برای تغییر رفتارتان می‌تواند مؤثرتر از یک فداکاری چشمگیر باشد. احتمالاً سریع‌تر خود را با این تغییر وفق می‌دهید و بدون برنامه‌ریزی یا فکر در زندگی روزمره شما ادغام می‌شود.

به اطراف خانه خود نگاه کنید تا چیزهای کوچکی را که می توانید به سرعت تغییر دهید، مانند دمای آبگرمکن یا برنامه ریزی ترموستات برای نگه داشتن وسایل کمی گرمتر یا خنک تر از حد معمول. احتمالاً با انجام این تغییرات صدها دلار در ماه پس انداز نخواهید کرد، اما هر لحظه به بودجه شما کمک می کند و پولی است که باید در جای دیگری خرج کنید، مانند خرید مواد غذایی یا مراقبت از کودک.

ترموستات خود را ضربه بزنید

مبارزه با گرمای شدید در تابستان با کاهش یک یا دو درجه اضافی ترموستات می تواند وسوسه انگیز باشد. خنک ماندن در هوای گرم نه تنها هوشمندانه است، بلکه اگر در مکانی هستید که در معرض امواج گرمای شدید و خطرناک قرار دارید، می تواند زندگی شما را نجات دهد.

ترموستات را هفت تا ۱۰ درجه بالاتر از جایی که معمولاً تنظیم می‌کنید، در نظر بگیرید، مخصوصاً در هنگام کار یا انجام وظایف. طبق انرژی.gov، استفاده از ترموستات قابل برنامه ریزی می تواند شما را نجات دهد فقط با بالا بردن ترموستات در تابستان یا پایین آوردن آن در زمستان زمانی که در خانه نیستید، حدود ۱۰ درصد از قبض انرژی شما را کاهش می دهد. احتمالاً متوجه تفاوت نخواهید شد، و حتی اگر داشته باشید، وقتی در خانه نیستید، انرژی خود را حفظ خواهید کرد تا به هر حال تفاوت را احساس کنید.

از پرده های خود به طور استراتژیک استفاده کنید

اگر معمولاً چیزها را در حدود ۷۰ درجه نگه می‌دارید، به جای آن ترموستات خود را بین ۷۲ تا ۷۵ درجه برنامه‌ریزی کنید و از پنکه‌ها و پنجره‌ها برای خنک کردن فضای خود استفاده کنید. استفاده از سایه محکم می تواند به شما در جلوگیری از اشعه ها و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد خانه شما کمک کند. تخمین زده می شود که تا ۷۶٪ از نور خورشید که وارد پنجره های دوجداره استاندارد می شود گرما می شود.

از گرمایی که پنجره‌هایتان در زمستان به دام می‌اندازند، استفاده کنید و سایه‌ها را در اتاق‌هایی که بیشترین نور را دریافت می‌کنند، ببندید و هنگام غروب خورشید آن‌ها را ببندید تا در برابر سرما عایق شوند. انجام برعکس در طول ماه‌های تابستان می‌تواند به شما کمک کند تا فضای خود را خنک‌تر نگه دارید، زیرا سایه‌هایتان گرم‌ترین قسمت خورشید را مسدود می‌کند. در حالی که پرده‌های استاندارد شما نسبتاً مؤثر هستند، بسته به فصل، آنها را با پوشش‌های محکم جایگزین کنید تا گرمای بیشتری را به دام بیاندازید یا جلوی آن را بگیرید.

لامپ های خود را تعویض کنید

این نکته ممکن است برای شما مقداری پول نقد پیشاپیش هزینه داشته باشد، اما در مدت طولانی در هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد. لامپ‌های روشنایی لامپ‌ها و وسایل پرکاربرد را خاموش کنید. کسانی که دارای رتبه ENERGY STAR هستند. انجام این کار می تواند به شما کمک کند در طول سال حدود ۷۵٪ انرژی کمتری مصرف کنید، و لامپ های LED معمولاً حدود ۲۵ برابر بیشتر از لامپ های معمولی عمر می کنند، بنابراین با دفعات کمتری آنها را تعویض خواهید کرد.

علاوه بر این، LED ها در مقایسه با نوری که تولید می کنند، گرمای بسیار کمی از خود ساطع می کنند، که می تواند به شما کمک کند در صورت استفاده مکرر از چراغ های سقفی یا لامپ ها در طول ماه های تابستان، در هزینه های خنک کننده صرفه جویی کنید.

درجه حرارت آبگرمکن خود را تنظیم کنید

آبگرمکن‌ها معمولاً دمای پیش‌فرض حدود ۱۴۰ درجه فارنهایت دارند و اکثر مردم هرگز تنظیمات را تنظیم کنید. حتی کاهش دما تا حدود ۱۲۰ درجه می تواند به شما کمک کند حدود ۱۰٪ در هزینه های انرژی در طول سال صرفه جویی کنید و بر مواردی مانند ضدعفونی کردن یا راحتی حمام تأثیری نمی گذارد. اگر در طول ماه‌های گرم‌تر برای چند روز به خارج از شهر می‌روید، برای کمک به صرفه‌جویی در هزینه و انرژی بیشتر، دما را حتی بیشتر کاهش دهید.

کاهش دمای آبگرمکن شما به میزان چند درجه نیز مزیت دیگری برای جلوگیری از جراحات احتمالی سوزاندن و کاهش خوردگی و تجمع مواد معدنی در لوله‌های آب شما خواهد داشت.

لباس ها را با آب داغ نشویید

گرم نگه داشتن آب و آماده به کار کردن می تواند انرژی زیادی را مصرف کند، به خصوص اگر از تمام آن آب گرم برای شستن لباس استفاده کنید. شستن لباس های خود را در آب گرم یا سرد در نظر بگیرید که صرفه جویی دوچندان می کند. نه تنها در قبض انرژی خود صرفه جویی می کنید، بلکه به طولانی شدن عمر لباس شما نیز کمک می کند، به این معنی که مجبور نخواهید بود آنها را مرتباً تعویض کنید.

اگر فقط بار کمی دارید، از تنظیم بار کوچک استفاده کنید تا آب را هدر ندهید. برای کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی و خنک تر نگه داشتن خانه در تابستان، لباس های خود را با هوا روی بند رخت یا قفسه خشک کنید. اگر ماشین لباسشویی با راندمان بالا دارید، حتما از مواد شوینده با راندمان بالا استفاده کنید که کف صابون کمتری تولید می کند و با استفاده از آب کمتر به خوبی تمیز می شود.

افکار نهایی

برداشتن این گام‌های کوچک در اطراف خانه می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های انرژی و کمک به محیط زیست کمک کند. نیازی نیست زندگی خود را به شدت تغییر دهید بر مصرف انرژی یا قبض آب و برق شما تأثیر مثبت می گذارد. به کارهایی که فقط در چند دقیقه می توانید انجام دهید توجه کنید تا در سفر صرفه جویی در انرژی به شما کمک کند.

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - نگران افزایش روزافزون قیمت ها هستید؟ 5 راه برای کاهش وزن
قبوض آب و برق

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=100&d=mp&r=g - نگران افزایش روزافزون قیمت ها هستید؟ 5 راه برای کاهش وزن
قبوض آب و برق

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی