عمومی

برای ارسال در TikTok و بهبود رسانه های اجتماعی خود الهام بگیرید بازی

برای ارسال در TikTok و بهبود رسانه های اجتماعی خود الهام بگیرید
بازی

رسانه‌های اجتماعی یکی از راه‌های اصلی بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک پیشنهادات خود را به بازار عرضه کنید. اما با یک لیست دائماً در حال تغییر از پلتفرم‌ها و ویژگی‌ها، همگام شدن با بهترین استراتژی‌ها می‌تواند دشوار باشد. اگر می‌خواهید بازی رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکار کوچک خود را تقویت کنید، نکاتی را از جامعه کسب‌وکار کوچک آنلاین بخوانید.



از این ایده های ویدیویی TikTok الهام بگیرید

TikTok می تواند ابزاری شگفت انگیز برای بازاریابی یک کسب و کار باشید. اما برای استفاده حداکثری از آن، به ایده های محتوایی با کیفیت نیاز دارید. این پست جادوگر وبلاگ‌نویسی توسط Nicola Bleu شامل چندین مثال است. همچنین می‌توانید نظر از اعضای BizSugar در اینجا.

get inspired to post on tiktok - برای ارسال در TikTok و بهبود رسانه های اجتماعی خود الهام بگیرید
بازی

مشتریان خود را در رسانه های اجتماعی جذب کنید

یکی از اهداف اصلی استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت، در واقع شروع گفتگو با مشتریان است. اگر به‌جای پست کردن پیام‌های بازاریابی، واقعاً به دنبال جذب مشتریان هستید، این پست InvoiceBerry توسط Stefan Jovanovic را بررسی کنید.

<از رسانه های اجتماعی برای گوش دادن به اجتماعی استفاده کنید

علاوه بر این برای تعامل با مشتریان، رسانه های اجتماعی می توانند ابزار شگفت انگیزی برای یادگیری در مورد مخاطبان هدف شما باشند. در این پست Crowdspring، راس کیمباروفسکی راهنمای ساختن را به اشتراک می گذارد اکثر موارد شنیداری اجتماعی برای کسب و کار شما.

Listening اجتماعی را در اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین تنظیم کنید

اکنون که می‌دانید گوش دادن اجتماعی چقدر می‌تواند مفید باشد، زمان آن است که در واقع یک گردش کار برای استفاده حداکثری از این تاکتیک تنظیم کنید. گزینه های بومی در اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین وجود دارد. برای راهنمای برای راه اندازی گوش دادن بومی در این پلتفرم ها.

از Pinterest برای وبلاگ نویسی حداکثر استفاده را ببرید< span class="ez-toc-section-end"/>

اگر از وبلاگ به عنوان یک ابزار بازاریابی یا منبع درآمد برای کسب و کار خود استفاده می کنید، Pinterest می تواند منبع شگفت انگیزی باشد. با این حال، این پلت فرم نیاز به تاکتیک های متفاوتی نسبت به بسیاری از سایت های شبکه اجتماعی دیگر دارد. این پست Pixel Productions را بررسی کنید ولاد اورلوف برای یک راهنما.

آشنایی با نحوه کار الگوریتم‌های کار اینستاگرام

اینستاگرام گزینه‌های پست زیادی از جمله فیدها، استوری‌ها و حلقه‌ها را ارائه می‌دهد. بنابراین پیگیری بهترین شیوه ها برای هر یک، به خصوص با الگوریتم های دائماً در حال تغییر، می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، اینستاگرام اخیراً توضیحی را برای مشاغل به اشتراک گذاشته است. اندرو هاچینسون آن را خراب می‌کند در این پست Social Media Today.

در YouTube کسب درآمد کنید. با ویرایش ساده ویدیو

YouTube فقط یک کانال بازاریابی برای مشاغل نیست. همچنین می تواند منبع درآمد باشد. یاد بگیرید چگونه در YouTube با روش های ساده درآمد کسب کنید ویرایش ویدیو در این پست Inspire to Thrive توسط لیزا سیکارد. سپس به BizSugar بروید تا ببینید اعضا چه می گویند.

روابط قوی در LinkedIn ایجاد کنید

LinkedIn یکی دیگر از پلتفرم های قدرتمند برای کاربران تجاری است – به خصوص وقتی صحبت از ایجاد روابط قوی می شود. از تاکتیک‌های در این مورد استفاده کنید پستی توسط Mike Allton از The Social Media Hat برای بهبود استفاده شما از این پلتفرم و کمک به موفقیت کسب و کار شما.

<. span class="ez-toc-section" id="Dont_Let_Bad_Grammar_and_Spelling_Ruin_Your_Brand"/>اجازه ندهید گرامر و املای بد برند شما را خراب کند

گرامر و املا می تواند بر نحوه ارائه خود در رسانه های اجتماعی و فراتر از آن تأثیر بگذارد. در واقع، اشتباهات مداوم حتی ممکن است به اعتبار آنلاین شرکت شما آسیب برساند. در این پست رسانه اجتماعی Strella، جنیفر هانفورد جزئیات اهمیت این عناصر در پست‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر محتوای شما.

این مراحل سئو DIY را برای به دست آوردن نتیجه دنبال کنید

سئو الزاماً برای کسب و کار کوچک شما کار بسیار پیچیده ای نیست. در واقع، چندین مرحله وجود دارد که می‌توانید به تنهایی برای به دست آوردن نتایج واقعی برای حضور آنلاین شرکت خود بردارید. این پست SEMrush را برای نکاتی بخوانید.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: $


بیشتر در: TikTok
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی