عمومی

چگونه در توییتر کسب درآمد کنیم: 9 استراتژی موثر که کار کنید

چگونه در توییتر کسب درآمد کنیم: ۹ استراتژی موثر که
کار کنید

تویتر یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی موجود است و در صورت استفاده صحیح، می‌تواند منبع درآمد خوبی باشد. کسب درآمد آنلاین با توییتر قطعا امکان پذیر است و فرصت های زیادی برای ایجاد ترافیک برای توییتر شما وجود دارد تا این اتفاق بیفتد. این مقاله شما را با نحوه کسب درآمد در توییتر و راه‌های کسب درآمد از توییتر به عنوان یک روش بازاریابی دیجیتال آشنا می‌کند.

در اینجا چند نکته و ترفند از Hypefury وجود دارد که در مورد چگونگی کسب +۱ میلیون دلار با استفاده از Twitter صحبت می‌کند!

>

۹ راه آسان برای کسب درآمد در توییتر< /h2>

نمایه توییتر شما سودآورتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر بتوانید محتوایی را برای کاربران ایجاد کنید که دوست دارند و در نحوه انجام آن باهوش باشند، می توانید از پلتفرم های آنلاین مانند توییتر درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد از توییت نیاز دارید که در توییتر حضور داشته باشید و دائماً با استفاده از هشتگ های مرتبط توییت کنید. این به کاربران کمک می‌کند تا حساب شما را پیدا کنند و دنبال‌کنندگان را همچنان که در فید توییتر آن‌ها ظاهر می‌شوند، علاقه‌مند نگه می‌دارد.

به برخی از روش ها نگاه می کنیم می‌توانید برای کسب درآمد با استفاده از توییتر در لیست زیر از آن استفاده کنید.

اما، قبل از بررسی عمیق فهرست، این جدول مقایسه سریع را بررسی کنید که روش‌های مختلف کسب درآمد از توییتر را خلاصه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا مزایا و ویژگی های هر رویکرد:

<. /tr>

۱٫ توییت‌های حمایت‌شده می‌توانید به شبکه‌های توییت حمایت‌شده بپیوندید و توییت‌های پولی را برای فروش محصولات ارسال کنید. این یک روش معمول برای تولیدکنندگان محتوا برای درآمدزایی است.
۲٫ ارتقاء محصول وابسته با تبلیغ محصولات وابسته در توییتر، می توانید با کلیک کردن فالوورها بر روی پیوند وابسته شما و خرید، درصدی از فروش را به دست آورید.
۳٫ محصولات یا خدمات خود را بفروشید اگر محصولاتی برای فروش یا اداره یک کسب و کار مبتنی بر خدمات دارید، توییتر می تواند یک پلت فرم موثر برای بازاریابی و جذب مشتریان باشد.
۴٫ کاربران را به وب‌سایت تجاری خود هدایت کنید اشتراک‌گذاری وب‌سایت کسب‌وکار شما در حساب توییتر شما می‌تواند باعث افزایش ترافیک و اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط با مخاطبان هدف شما شود و در نتیجه دید شما را بهبود بخشد.
۵٫ ساخت لیست ایمیل تویتر می تواند ابزار ارزشمندی برای ایجاد لیست ایمیل باشد. کاربران را تشویق کنید که برند شما را دنبال کنند و برای به روز رسانی ایمیل ثبت نام کنند تا تلاش های بازاریابی خود را گسترش دهند.
۶٫ پیشنهاد یک Tip Jar با راه اندازی Tip Jar، دنبال کنندگان و طرفداران می توانند مستقیماً به شما کمک کنند تا از محتوایی که ایجاد می کنید و به اشتراک می گذارید تشکر کنند.
۷٫ طرح های اشتراک پولی را از طریق Super Follows ایجاد کنید اگر بیش از ۱۰۰۰۰ دنبال کننده دارید، می توانید از ویژگی Super Follows برای ارائه محتوای پشت صحنه و منحصر به فرد با هزینه اشتراک استفاده کنید.
۸٫ استفاده از Ticketed Spaces فضاهای بلیط شده به شما امکان می دهد برای رویدادهای آنلاین هزینه کنید و جریان درآمد دیگری را ارائه دهید. این می تواند به ویژه برای رویدادهای آموزشی و یادگیری مفید باشد.
۹٫ یک مسابقه توییتر برگزار کنید شما می توانید با برندها و شرکت ها برای اجرای تبلیغات و مسابقات شریک شوید و با شرکت کاربران توییتر درصدی از سود را به دست آورید.

اکنون، اجازه دهید فهرست را با جزئیات نگاه کنیم:

۱٫ توییت‌های حمایت‌شده

اکثر تولیدکنندگان محتوا در توییتر و دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی بخش قابل توجهی از درآمد خود را از محتوای حمایت شده به دست می‌آورند. شما می توانید بخشی از شبکه های توییت حمایت شده شوید، جایی که محتوای حمایت شده به فروش می رسد. برای مثال، می‌توانید یک توییت پولی از حساب توییتر خود برای فروش محصولات ارسال کنید.

۲٫ تبلیغ محصول وابسته

svg%3E - چگونه در توییتر کسب درآمد کنیم: 9 استراتژی موثر که
کار کنید

دیدن وبلاگ نویسانی که محصولات وابسته را در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند معمول است، و شما می‌توانید همین کار را در توییتر انجام دهید. می توانید محتوا را پست کنید و یک پیوند وابسته به آن اضافه کنید. وقتی فالوورها روی لینک کلیک می کنند و خرید می کنند، درصدی از فروش را دریافت می کنید. می‌توانید از طریق پیوندهای توییت، محصولات وابسته را در حساب خود برای بازاریابی برای مشتریان بالقوه تبلیغ کنید.

۳٫ محصولات یا خدمات خود را بفروشید

تویتر یک پلتفرم بازاریابی عالی است اگر محصولاتی برای فروش دارید یا یک تجارت مبتنی بر خدمات دارید. می‌توانید یک دسته توییتر ایجاد کنید که نشان‌دهنده کسب‌وکار شما باشد یا یک نام کاربری مرتبط برای تبلیغ پیشنهادات خود به‌عنوان مالک کسب‌وکار ایجاد کنید. شما می توانید در موضوعات مرتبط شرکت کنید، اخبار شرکت را توییت کنید، و آخرین پست های وبلاگ خود را به طور منظم به اشتراک بگذارید تا خریداران آنلاین را جذب کنید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

۴٫ کاربران را به وب سایت تجاری خود هدایت کنید

اگر وب سایتی برای کسب و کار خود دارید، می توانید از حساب توییتر خود برای افزایش ترافیک وب سایت برای آن استفاده کنید.

شما می توانید وب سایت کسب و کار خود را در حساب توییتر خود پست کنید. این یک ابزار بازاریابی عالی برای ایجاد ترافیک و به اشتراک گذاری اطلاعات و محتوای مرتبط برای جذب مخاطبان هدف شما است.

۵٫ فهرست‌های ایمیل بسازید

اگر به دنبال تلاش‌های بازاریابی دیگری مانند بازاریابی ایمیلی هستید، توییتر می‌تواند ابزار مفیدی باشد. از طریق توییتر، می‌توانید کاربران را تشویق کنید که شما و/یا برندتان را دنبال کنند و آنها را تشویق کنید تا برای به‌روزرسانی‌های ایمیل ثبت‌نام کنند. علاوه بر این، توییتر با شرکت در موضوعات و استفاده فعال از پلتفرم می‌تواند برای ایجاد لیست ایمیل واقعا مفید باشد.

۶٫ پیشنهاد یک jar

svg%3E - چگونه در توییتر کسب درآمد کنیم: 9 استراتژی موثر که
کار کنید

در حالی که سایر روش‌های اصلی بازاریابی برای ایجاد علاقه مفید هستند، می‌توانید از توییتر برای کسب درآمد مستقیم از مشتریان نیز استفاده کنید. می‌توانید یک Tip Jar ایجاد کنید که دنبال‌کنندگان و طرفداران می‌توانند مستقیماً به عنوان تشکر از محتوایی که ایجاد می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید، در آن مشارکت کنند.

۷٫ طرح‌های اشتراک پولی را از طریق Super Follows ایجاد کنید

بسته به تعداد فالوورها و میزان مشارکت شما، توییتر ویژگی‌های دیگری را برای افرادی که ۱۰۰۰۰ دنبال کننده به بالا دارند در دسترس است. Super Follows نسخه اشتراک‌های پولی توییتر است و به دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از طریق پشت صحنه و محتوای انحصاری با شما در سطح شخصی‌تر ارتباط برقرار کنند. با کسب درآمد از این طریق، می توانید با ارائه سطح بیشتری از محتوا و تعامل به عنوان اشتراک ماهانه، درآمد ماهانه کسب کنید. شما قیمت را – بین ۲٫۹۹ دلار و ۹٫۹۹ دلار آمریکا – و نوع محتوای جایزه و تعاملات را تعیین می کنید. این روشی را برای کسب درآمد و ارتباط با طرفداران توییتر خود در سطح عمیق‌تری ارائه می‌دهد.

۸٫ استفاده از Ticketed Spaces

Ticketed Spaces راه دیگری برای کسب درآمد از توییتر و جذب دنبال کنندگان توییتر به سمت محتوای شما است. Ticketed Spaces اساساً رویدادهای آنلاینی هستند که می‌توانید برای آن‌ها هزینه کنید و می‌تواند برای بسیاری سودآور باشد. این یک ویژگی بسیار مفید برای رویدادهای آموزشی و یادگیری آنلاین است.

۹٫ برگزاری مسابقه توییتر

مسابقات توییتر راه دیگری برای کسب درآمد کاربران توییتر است. شما می توانید با برندها و شرکت ها برای اجرای تبلیغات با زمان محدود کار کنید و یک معامله عالی به مشتریان ارائه دهید. بسته به توافقی که با شرکت دارید، معمولاً می‌توانید درصدی از سود را در هنگام خرید یک کاربر توییتر به دست آورید.

نحوه به حداکثر رساندن درآمد در حساب توییتر خود

svg%3E - چگونه در توییتر کسب درآمد کنیم: 9 استراتژی موثر که
کار کنید

کسب درآمد در توییتر مربوط به فداکاری و صرف زمان برای ایجاد دنبال کننده است. همچنین در مورد یافتن چه تعداد فالوور در توییتر برای مورد خاص خود کسب درآمد کنید است. در اینجا چند نکته برای افزایش درآمد توییتر وجود دارد:

دنبال کننده های توییتر خود را افزایش دهید

افزایش فالوور در توییتر یکی از راه‌های کلیدی برای به حداکثر رساندن درآمد است. اگر تعداد زیادی دنبال کننده در توییتر داشته باشید، نرخ تعامل بالایی برای محتوای خود داشته باشید و فعالانه دنبال کنندگان بیشتری به دست آورید، احتمالاً کسب و کارها برای پست های حمایت شده و کمپین های وابسته با شما شریک می شوند.

کار بر روی نمایه توییتر خود

نمایه قاتل توییتر راه دیگری برای به حداکثر رساندن درآمد است، زیرا باعث می‌شود کاربران راحت‌تر شما را پیدا کنند و بفهمند چه کار می‌کنید. یک راه آسان برای شروع، اطمینان از داشتن یک نمایه کامل توییتر، از جمله یک عکس روی جلد توییتر عالی است. همچنین باید مطمئن شوید که دسته‌های توییتر شما و/یا نام تجاری شما را منعکس می‌کنند تا بتوانید ترافیک توییتر را به صفحه خود افزایش دهید.

از هشتگ های مرتبط برای هر توییت استفاده کنید

svg%3E - چگونه در توییتر کسب درآمد کنیم: 9 استراتژی موثر که
کار کنید

بهینه سازی هر توییت نیز مهم است زیرا به کاربران در جستجوی محتوا کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که توییت شما حاوی کلمات کلیدی است که مخاطب هدف شما را جذب می کند. همچنین، حتماً یک هشتگ مرتبط یا چندگانه اضافه کنید زیرا این روش اصلی کاربران برای یافتن و کشف محتوا در توییتر است.

به طور مداوم پست کنید

داشتن یک برنامه منظم پست می تواند به شما کمک کند تا فالوورهای بیشتری به دست آورید و در عین حال تعامل کلی را افزایش دهید. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید و فعالیت بیشتری در صفحه خود داشته باشید، کسب و کارها با اطمینان بیشتری در مورد همکاری با شما خواهند بود. پست کردن مداوم و ارائه محتوای ارزشمند به انجام آن کمک می کند.

از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید و کشف کنید که چقدر می توانید در توییتر درآمد کسب کنید. class=”ez-toc-section-end”/>

svg%3E - چگونه در توییتر کسب درآمد کنیم: 9 استراتژی موثر که
کار کنید

در این بخش، ما روی دو ابزار خاصی که توییتر ارائه می‌دهد تمرکز می‌کنیم برای کمک به سازندگان در ایجاد درآمد: تقویت Pre-Roll و Amplify Sponsorships. بیایید این گزینه‌ها را بررسی کنیم، از جمله نحوه عملکرد آنها و نوع فرصت‌هایی که برای کسب درآمد ارائه می‌کنند:

  • Amplify Pre-Roll: برنامه Amplify Pre-Roll یک گزینه است. -در برنامه تبلیغاتی که تبلیغات پیش از پخش را علیه محتوای ویدیویی ممتاز شما که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است ارائه می دهد. این برنامه برای تسهیل درآمدزایی از محتوای ویدیویی در توییتر برای ناشران و همسویی با محتوای ایمن برند برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد شده است. اگر محتوای ویدیویی ممتاز دارید و علاقه مند به کسب درآمد از طریق تبلیغات هستید، Amplify Pre-Roll ممکن است برای شما مناسب باشد.< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-leader-4-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>
  • تقویت حمایت‌های مالی: علاوه بر برنامه Amplify Pre-Roll، توییتر حمایت‌های مالی Amplify را نیز ارائه می‌کند. این برنامه به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا به طور مستقیم با تبلیغ کنندگان شریک شوند. تبلیغ‌کنندگان از مجموعه‌ای از محتوای ویدیویی حمایت می‌کنند و فرصت‌هایی را برای سازندگان فراهم می‌کنند تا از مخاطبان تبلیغ‌کننده استفاده کنند و نام تجاری با محتوای سازنده محبوب هماهنگ شود. برنامه Amplify Sponsorships یکپارچه سازی نام تجاری را با محتوای ویدیویی و پشتیبانی رسانه ای ترکیب می کند تا تأثیر را در مقیاس افزایش دهد. این روش به ویژه برای سازندگانی که تعداد فالوورهای قابل توجهی دارند یا مخاطبان خاص خاص دارند، مفید است، زیرا امکان تولید درآمد قابل توجهی را فراهم می‌کند.

چقدر می توانید در توییتر درآمد کسب کنید؟

پتانسیل درآمد در توییتر گسترده است و تا حد زیادی به محتوای شما بستگی دارد. ، معاملات مشارکت برند، تعداد فالوورها، نرخ تعامل و سایر تلاش های بازاریابی دیجیتال. بسیاری از کاربران درآمدی بالغ بر ۳۰۰۰ دلار در ماه را گزارش می‌کنند، اگرچه این نشان‌دهنده سطح بالای درآمد است.

برای تأثیرگذاران اصلی با تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده، توییتر راه دیگری برای کسب درآمد از نفوذ آنها ارائه می‌کند. اینفلوئنسرهای توییتر برای ارسال توییت‌های حمایت‌شده پول می‌گیرند و به برندها امکان می‌دهند تجارت خود را برای مخاطبان اینفلوئنسر بازاریابی کنند. بسته به سطح نفوذ، قیمت توییت های حمایت شده می تواند از ۱ تا ۱۰۰۰۰ دلار متغیر باشد. این می تواند جریان درآمد قابل توجهی را برای کاربران محبوب توییتر ایجاد کند.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 mobile-leaderboard-1 mobile-leaderboard-1701 adtester-container adtester-container-701" data-ez-name="smallbiztrends_com-mobile-leaderboard-1">

بنابراین، اگر به دنبال استفاده حداکثری از حساب توییتر خود، استفاده از این ابزارها و تکنیک ها را برای کسب درآمد از محتوای خود در نظر بگیرید.

تصویر: $


بیشتر در: تویتر
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی