عمومی

کارآفرین چیست: چگونه آن را برای خود توضیح دهیم خانواده

کارآفرین چیست: چگونه آن را برای خود توضیح دهیم
خانواده

اگر از عزیزانتان خواسته اید سر خود را خاراندن کنند، دست خود را بالا ببرید و بگویید: “دقیقاً چه کاری انجام می دهید؟”

به نظر می رسد داشتن کار راحت‌تر است، اما کارآفرین بودن شما به سادگی آنها را گیج می‌کند.

شما می‌دانید که کارآفرین بودن چیست، اما شاید اطرافیان شما این را ندانند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می‌توانید به آنها کمک کنید تا بفهمند چرا کاری را انجام می‌دهید.

روش‌های پاسخ به «کارآفرین چیست؟»

svg%3E - کارآفرین چیست: چگونه آن را برای خود توضیح دهیم
خانواده

یک کارآفرین اشتیاق دارد

چه این اشتیاق پخت و پز، کمک به صاحبان کسب و کار، نظافت سگ ها، هر چیزی است، شما و سایر کارآفرینان کاری را انجام دهید که شما می خواهید. وقتی شغلی دارید که برای شخص دیگری کار می کنید، ممکن است کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید یا نداشته باشید. اما وقتی برای شروع و توسعه کسب‌وکار خود تلاش شدیدی می‌کنید، مطمئناً کاری را که انجام می‌دهید دوست خواهید داشت!

من همیشه می‌شنوم «من کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم» و مردم می‌توانند آن را درک کنند. . چیزی که برای کارآفرینان هیجان‌انگیز است این است که هر روز از خواب بیدار شوند و مشتاق باشند تا سر کار بروند. چند کارمند می توانند این را بگویند؟

یک کارآفرین تجسم نوآوری و چشم انداز است

کارآفرین فقط کسی نیست که یک کسب و کار را راه اندازی می کند. آنها یک رویاپرداز هستند، یک رویاپرداز هستند که فراتر از معمول را می بینند، شکاف ها و فرصت هایی را شناسایی می کنند که در آن دیگران ممکن است موانعی را ببینند.

آنها انگیزه ذاتی دارند، روحیه ای بی امان دارند که آنها را وادار می کند تا ایده ها را به واقعیت تبدیل کنند، و با انجام این کار، آنها اغلب مناطق ناشناخته را ترسیم می کنند. در حالی که برخی از هیجان چالش انگیزه دارند، برخی دیگر ممکن است به دلیل تمایلی ریشه‌دار برای ایجاد تغییر هدایت شوند.

یک کارآفرین سازگار است، دائماً یاد می‌گیرد و در حال چرخش است، و آگاه است که سفر کارآفرینی به همین شکل است. غیرقابل پیش بینی است زیرا پاداش دارد.

ویژگی های کلیدی یک کارآفرین:

  • تفکر رویایی: کارآفرینان این توانایی را دارند برای دیدن تصویر بزرگتر، تصور آینده ای متفاوت از حال. این به آن‌ها امکان می‌دهد فرصت‌هایی را شناسایی کنند که بسیاری ممکن است نادیده بگیرند.
  • تاب‌آوری: سفر کارآفرینی مملو از چالش‌ها و شکست‌ها است. کارآفرینان روحیه سرسختی دارند، از شکست ها عقب نشینی می کنند، از آنها یاد می گیرند و به جلو می روند.
  • انطباق پذیری: در دنیای پویای تجارت، سازگاری بسیار مهم است. کارآفرینان همیشه آماده چرخش هستند، استراتژی ها و رویکردهای خود را در پاسخ به تغییر محیط یا چالش های پیش بینی نشده تنظیم می کنند.
  • ریسک پذیری : در حالی که کارآفرینان در تصمیم گیری های خود استراتژیک هستند، می دانند که هیچ پاداشی بدون ریسک وجود ندارد. آنها مایلند از محدوده راحتی خود خارج شوند و بر روی ایده ها و توانایی های خود شرط بندی کنند.
  • یادگیری مستمر: دنیای تجارت همیشه در حال پیشرفت است و کارآفرینان اهمیت این موضوع را درک می کنند. به روز ماندن آنها دائماً در حال ارتقاء مهارت هستند، درباره فناوری‌های جدید، روندهای بازار و استراتژی‌های تجاری یاد می‌گیرند تا در بازی جلوتر بمانند.

یک کارآفرین حاضر است برای موفقیت ریسک کند

svg%3E - کارآفرین چیست: چگونه آن را برای خود توضیح دهیم
خانواده

همه مایل نیستند در مورد معیشت آنها ریسک کنید. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند ثبات و امنیت را داشته باشند که یک چک حقوق ثابت فراهم می‌کند.

اما کارآفرینان برای ایجاد چیزی، برای ساختن چیزی فراتر از خود مایلند خطر شکست مطلق را به جان خریدند. همیشه جواب نمی‌دهد، اما وقتی این کار را می‌کند، پاداش بسیار شیرین است.

بازی پایانی این ریسک می‌تواند این باشد که کسب‌وکارمان را بفروشیم، پول نقد کنیم یا به سادگی به ساختن ادامه دهیم. سود پرسود.

یک کارآفرین آرزوی آزادی دارد

svg%3E - کارآفرین چیست: چگونه آن را برای خود توضیح دهیم
خانواده

کارمندان موظفند ساعت ۸ صبح حاضر شوند و تا ساعت ۵ کار کنند. (و یا بعد). آنها باید پاسخگوی رؤسا باشند و از نظر نحوه کار از شرکت پیروی کنند.

یک کارآفرین اساساً یک بوم خالی برای ایجاد هر آنچه که می‌خواهد دارد. یک کارآفرین می‌تواند با هر برنامه‌ای که زمان و بهره‌وری او را به حداکثر می‌رساند، کار کند. یک کارآفرین، نه هیچ کس دیگری، این کار را انجام می دهد.

خیلی خوب این است که ما آزادی داریم تا سرنوشت خود را ترسیم کنیم. ما می‌توانیم کسب‌وکارمان را به هر سمتی که دوست داریم سوق دهیم. گاهی اوقات متوجه می‌شویم که یک مسیر خاص بهترین راه نیست و به آنچه بهتر می‌دانیم برمی‌گردیم. اما داشتن آزادی انتخاب جایی که می رویم برای کارآفرینان فوق العاده قدرتمند است.

یک کارآفرین هرگز شغلی پیدا نمی کند

svg%3E - کارآفرین چیست: چگونه آن را برای خود توضیح دهیم
خانواده

گاهی اوقات دوستان یا خانواده گمراه می پرسند، به خصوص در روزهای ابتدایی شروع کار ما، “چرا شغل واقعی پیدا نمی کنید؟”

این یک مکالمه خسته کننده است زیرا برخی افراد به سادگی کارآفرینی نمی کنند. آنها چیزی خارج از حباب ایمنی خود نمی‌فهمند، و ریسک‌پذیری و ماجراجویی ما آنها را عصبی می‌کند.

بدانید که این به شما مربوط نیست، بلکه مربوط به آنهاست. شما برای کارمند شدن بریده نشدید. میل شدید به خلاقیت دارید. خلق كردن. هرگز اجازه ندهید نگاه محدود دیگران به دنیا بر توانایی شما برای ایجاد تغییرات مثبت در آن تأثیر بگذارد.

خلاصه

جنبه کارآفرینی توضیح
اشتیاق دارد کارآفرینان کاری را انجام می دهند که واقعاً دوست دارند. اشتیاق آنها یک علاقه صرف نیست، بلکه دعوتی است که آنها را تشویق می کند تا کسب و کار خود را شروع کنند و پرورش دهند. همین اشتیاق است که آنها را از کارمندان معمولی متمایز می کند و به آنها هیجانی می دهد که هر روز کار کنند.
مظهر نوآوری و چشم انداز است کارآفرینان فقط شروع کننده کسب و کار نیستند. آنها بینا هستند. آنها فراتر از معمول را می بینند و شکاف ها و فرصت ها را می بینند. با انگیزه برای زنده کردن ایده ها، آنها اغلب با انگیزه چالش ها و تمایل به ایجاد تفاوت در آب های ناشناخته حرکت می کنند. آنها سازگار هستند، دائماً یاد می گیرند و در حال چرخش هستند.
مایل است ریسک کند موفق باشید کارآفرینان ارزش ذاتی و پاداش های بالقوه ریسک را درک می کنند. بر خلاف بسیاری از کسانی که خواهان امنیت درآمد ثابت هستند، آنها آماده مواجهه با احتمال شکست هستند که ناشی از تصویر بزرگتر ایجاد یا ساختن چیزی مهم و تاثیرگذار است.
آزادی می خواهد بر خلاف کارمندانی که به برنامه های ثابت و محدودیت های سلسله مراتبی محدود شده اند، کارآفرینان آزادی خود را گرامی می دارند. . آنها بر اساس شرایط خود عمل می کنند، از برنامه هایی که مناسب آنهاست پیروی می کنند و تصمیماتی می گیرند که به بهترین وجه با چشم انداز آنها هماهنگ باشد. این آزادی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کسب‌وکار خود را به هر سمتی که مناسب می‌دانند هدایت کنند.
اراده خواهد شد. هرگز شغلی پیدا نکنید روحیه کارآفرینی اغلب توسط کسانی که به دنبال مسیر شغلی سنتی هستند به اشتباه درک می شود. کارآفرینان تمایل ذاتی به ایجاد و نوآوری دارند که اغلب در محدوده یک شغل معمولی نمی گنجد. سفر آنها نه برای جا افتادن بلکه ایجاد تغییرات تاثیرگذار در جهان است.

Entre Shutterstock


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی