عمومی

این 1 عاملی است که برای بالا بردن اهمیت بیشتری دارد بر اساس تحقیقات جدید، کودکان موفق

این ۱ عاملی است که برای بالا بردن اهمیت بیشتری دارد
بر اساس تحقیقات جدید، کودکان موفق

اگر کارآفرین هستید، سرتان شلوغ است و به سوی موفقیت می‌روید. اگر شما یک والدین و یک کارآفرین هستید، به طرز وحشیانه و فوق‌العاده‌ای مشغول هستید و برای موفقیت هم خود و هم فرزندانتان تلاش می‌کنید. این اغلب به این معنی است که مانند یک دیوانه بدوید و سعی کنید نه تنها یک میلیون عامل مرتبط با کسب و کار خود، بلکه یک میلیون عامل مرتبط با خانواده خود را بهینه کنید.

چه رژیم غذایی برای شما بچه ها بهتر است؟ چه پیش دبستانی؟ چه کالسکه ای؟ آیا شما به اندازه کافی برای آنها بخوانید؟ آنها را درست تربیت می کنید؟ و چگونه زمان زیاد صفحه نمایش خیلی زیاد است واقعاً؟ آیا به طور تصادفی آنها را به brats تبدیل کنید؟ یا افراد بدون مرکز راضی کننده؟ یا پهپادهای مطالعه غمگین؟

جای تعجب نیست که بسیاری از والدین خوش نیت تا این حد از کار افتاده اند. اما اگر بیشتر سوالاتی که به خاطر آنها خواب و سلامت عقل را از دست می دهید واقعاً مهم نباشند، چه؟ و اگر این یک سوال بزرگ که واقعاً تأثیر زیادی بر شادی و موفقیت بزرگ شدن شما دارد، به ندرت به ذهن شما خطور کند، چه؟

این بحث %DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%B3%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%88%20چگونه درآمد آینده فرزند خود را ۱۲ درصد افزایش دهید.

کل قطعه ارزش خواندن کامل را دارد، اما (هشدار اسپویل) استدلال اساسی استفنز-دیویدویتز به این صورت است: مطالعات دقیق دوقلوها که دوقلوهایی را که در بدو تولد از هم جدا می‌شوند با عوامل تصادفی مانند تصمیم‌گیری‌های اداری مقایسه می‌کنند، نشان می‌دهند که بسیاری از چیزهایی که والدین را شب‌ها بیدار نگه می‌دارد، تأثیر کمی بر مسیر زندگی بچه‌ها دارد.

برای تغذیه با سینه یا شیشه شیر، محدودیت های زمان نمایش، چقدر سخت است که فرزندتان را از نظر تحصیلی تحت فشار قرار دهید یا از آنها مطالبه کنید یک ساز بزنید همه تأثیر کمی بر سلامت کودک، نمرات آزمون، عملکرد شناختی یا سایر نتایج دارد. (اگرچه ممکن است یکی از گزینه های دیگر با بزرگ کردن بچه ها در فقر یا سایر شرایط سخت مرتبط باشد، که به وضوح برای آینده زندگی آنها اهمیت دارد). اساساً، همه چیزهایی که در دوران بارداری در مورد آنها وسواس داشتید، اهمیتی ندارند.

بنابراین آیا باید هدف خود را به کار بگیرید و کمتر استرس داشته باشید؟ خب بله احتمالا اما یک تصمیم وجود دارد که استفنز-دیویدویتز معتقد است والدین تمایل به آن دارند. با تکیه بر تحقیقات دقیقی که به مجموعه عظیمی از داده‌های IRS در مورد خانواده‌هایی با بچه‌هایی که بین مناطق مترو نقل مکان می‌کردند نگاه کرد، علم نشان داد که جایی که بچه‌هایتان را بزرگ می‌کنید تأثیر نسبتاً زیادی بر عملکرد آنها در زندگی دارد.

استفن دیویدویتز می‌نویسد: «بهترین شهرها می‌توانند درآمد آینده کودک را تا حدود ۱۲ درصد افزایش دهند». در زمان مطالعه این افراد سیاتل، مینیاپولیس، سالت لیک سیتی، ریدینگ، پنسیلوانیا، و مدیسون، ویسکانسین بودند.

استفنز-دیویدویتز بعداً در این مقاله نتیجه می‌گیرد که «با کنار هم قرار دادن اعداد مختلف، تخمین زده‌ام که حدود ۲۵ درصد – و احتمالاً بیشتر – از تأثیرات کلی یک والدین ناشی از جایی است که آن والدین فرزندشان را بزرگ می‌کنند. به عبارت دیگر، این یک تصمیم والدین تأثیر بسیار بیشتری نسبت به هزاران مورد دیگر دارد.”

این فقط بچه ها نیستند.

یک چهارم کل تأثیری که بر فرزندتان می گذارید نه تنها به شهر بلکه به محله بستگی دارد. شما انتخاب می کنید که در آن زندگی کنید؟ این یک یافته شگفت‌انگیز است، اما استفنز-دیویدویتز تنها کسی نیست که استدلال می‌کند که ما به جزئیات چگونگی زندگی کردن بیش از حد فکر می‌کنیم و به این سوال بزرگ فکر می‌کنیم که کجا زندگی کنیم.

نویسنده دن بوتنر به مدت ۱۵ سال در سراسر جهان سفر کرد و مکان هایی را که مردم بیشترین زندگی را در آنجا زندگی می کردند و شادترین آنها را گزارش کردند، مطالعه کرد. برای کتاب او Theem. او همچنین به این نتیجه رسید که مردم به شدت تأثیر مکان بر سلامت و کیفیت زندگی آنها را دست کم می گیرند.

“مهمترین متغیر در آن دستور العمل شادی، عنصری با بیشترین تنوع آماری، جایی است که شما زندگی کن. اگر در مکانی ناخوشایند زندگی می‌کنی، بهترین کاری که می‌توانی انجام دهی این است که به جای شادتر بروی.” و اگر جغرافيا تا اين حد بر بزرگسالان تاثير داشته باشد، تعجب آور خواهد بود كه تاثير آن چنان بزرگ يا حتي بيشتر بر ذهن در حال رشد نداشته باشد.

اگر به اهمیت نادیده گرفته شده انتخاب محل زندگی علاقه مند هستید، فقط به استفن مراجعه نکنید. -مقاله دیویدویتز و همچنین کتاب او (یکی از توصیه های کتاب تابستانی آدام گرانت) یا .%۲۰%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20سایتی که توسط محققان پشت مطالعه داده های IRS گردآوری شده است علاقه مند باشید که نشان می دهد کدام شهرها به نظر می رسد در حال افزایش هستند. بیشترین نتایج اما غذای اولیه کاملاً واضح است.

به راحتی می توان در مورد تصمیمات کوچک روزمره که زندگی کارآفرینان والدین را شلوغ می کند نگران بود. در واقع آنقدر آسان است که این نگرانی‌ها می‌توانند حواس خود را از یک حقیقت مهم منحرف کنند — چند چیز واقعا برای موفقیت شما و فرزندتان اهمیت دارند. اینکه کدام جامعه را برای زندگی انتخاب می کنید استثنا است. انرژی ذهنی بیشتری را صرف درست کردن آن کنید و کمتر نگران یک قسمت دیگر از Paw Patrol یا سرو ناگت مرغ برای سومین شب متوالی باشید. شما فضای ذهنی زیادی را برای کسب و کار و خانواده خود آزاد خواهید کرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی