عمومی

15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

۱۵ انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

قالب‌های برنامه‌ریز قابل چاپ، آسان و مقرون به صرفه هستند راهی برای سازماندهی صاحبان مشاغل کوچک و متخصصان. گزینه های زیادی برای مطابقت با سبک و نیازهای هر فرد وجود دارد. چه به دنبال برنامه‌ریزهای روزانه قابل چاپ یا یک برنامه هفتگی تنظیم شده باشید، در اینجا چند گزینه وجود دارد.



یک برنامه ریز قابل چاپ چیست؟

یک برنامه‌ریز قابل چاپ یک فایل دیجیتالی است که شامل فضاهایی است که می‌توانید وظایف یا قرارهای ملاقات مختلف را در آن پر کنید. قالب بندی دقیق متفاوت است. برخی ممکن است شامل یک برنامه هفتگی باشند، در حالی که برخی دیگر فضایی را برای لیست کارهای روزانه ارائه می دهند. هنگامی که طرحی را که دوست دارید پیدا کردید و خریداری کردید، فایل را دریافت می‌کنید و می‌توانید برنامه‌ریز را به تنهایی چاپ کنید یا از یک سرویس چاپ استفاده کنید.

مزایای برنامه‌ریزهای قابل چاپ

اگر هرگز از الگوی برنامه‌ریز قابل چاپ استفاده نکرده‌اید، در اینجا برخی از آنها وجود دارد. دلایلی که ممکن است برای سال ۲۰۲۳ در نظر بگیرید:

  • سفارشی کردن آسان: تقریباً برای هر سبک و هدفی صفحات برنامه ریز قابل چاپ وجود دارد. حتی می توانید مطابق با نیازهای خود ترکیب و مطابقت دهید یا برنامه ریزهای روزانه قابل چاپ را برای افزایش قابلیت استفاده به برنامه ریز موجود اضافه کنید.
  • مقرون به صرفه: الگوهای برنامه ریز اغلب ارزان تر از برنامه ریزهای سنتی هستند. می‌توانید به سادگی آن‌ها را به یک کلاسور یا پوشه اضافه کنید تا با بودجه محدودی سازماندهی شوند.
  • ابزار ملموسی ارائه می‌کند: الگوهای Planner یک شی فیزیکی ارائه می‌دهند که می‌توانید آن را با خود نگه دارید. از طریق برنامه کاری خود و در خانه. حتی اگر به اینترنت وصل نیستید یا می‌خواهید زمان کمتری را روی دستگاه‌های خود بگذرانید، بررسی برنامه و لیست کارهایتان آسان است.
  • بازده را افزایش می‌دهد: اگر طراحی و قابلیت استفاده را دوست دارید، بیشتر برنامه‌ریز خود را چک می‌کنید. با بسیاری از گزینه‌های برنامه‌ریز هفتگی و روزانه برای چاپ، احتمالاً چیزی را پیدا می‌کنید که مناسب سبک شما باشد.
  • می‌تواند به تعادل بین کار و زندگی کمک کند: الگوهای برنامه‌ریز همچنین شامل هزاران گزینه برای سازمان شخصی، مانند برنامه ریز منو یا ابزارهایی برای ردیابی میزان مصرف آب روزانه شما.

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

۱۵ الگوی مفید قابل چاپ Planner برای دانلود

اگر علاقه مند به بهبود مدیریت زمان و سازماندهی برنامه کاری خود در سال ۲۰۲۳ هستید، این الگوهای برنامه ریز قابل چاپ ممکن است به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند.

 

۱٫ Weekly Planner قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

این برنامه ریز هفتگی به شما امکان می دهد وظایف روزانه را همراه با یادداشت ها یا اولویت های هفته ترسیم کنید. برای چاپ یا دسترسی به PDF قابل پر کردن، اینجا را دانلود کنید.

۲٫ برنامه ریز روزانه قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

If اگر می خواهید هر روز را با جزئیات بیشتری برنامه ریزی کنید، یک برنامه روزانه قابل چاپ. این محصول را برای جزئیات هر ساعت از روز بررسی کنید و وظایف و قرارهای مهم را اولویت بندی کنید.

۳٫ ماهانه برنامه ریز قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

A قالب برنامه ریز ماهانه دید بلند مدت تر از برنامه و وظایف خود. می توانید تمام وظایف و اولویت هایی را که برای انجام آنها نیاز دارید بنویسید و آنها را در کل ماه توزیع کنید. این گزینه را برای تقویم ماهانه خط‌دار سال ۲۰۲۳ دانلود کنید.

۴٫ Hourly Planner قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

برنامه ریزان ساعتی به شما امکان می دهند تمام ساعات کاری هفته خود را با زمان مسدود کنید. می‌توانید اینها را برای هر هفته چاپ کنید یا از یک الگوی کلی برای مراجعه به آن استفاده کنید. این PDF قابل چاپ را دانلود کنید، که می تواند برای هر دو منظور کار کند.

۵٫ الگوی تقویم ماهانه

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

کسانی که می‌خواهند کوچک‌نمایی کنند می‌توانند تقویم ماهانه. این نسخه‌های قابل چاپ نمای کاملی از هر ماه ارائه می‌دهند تا بتوانید جلسات، تولدها و سایر رویدادهای مهم را یادداشت کنید.

۶٫ برنامه ریز ساعتی هفتگی

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

بسیاری از برنامه ریزان ساعتی یک روز را در صفحه قرار می دهند. اما اگر می‌خواهید کل هفته به ساعت تقسیم شود، این نسخه قابل چاپ را بررسی کنید.

۷٫ صفحات Planner قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

There همچنین محصولاتی هستند که شامل مجموعه کاملی از صفحات برنامه ریز قابل چاپ، از برنامه های روزانه تا صفحات تقویم ماهانه. این گزینه را بررسی کنید تا کل برنامه ریز را در یک چاپ کنید.

۸٫ برچسب‌های Planner قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

برچسب ها می توانند با مشخص کردن تاریخ ها و کارهای مهم به برنامه ریزی روزانه کمک کنند. استیکرهای مختلفی از خنده دار گرفته تا مفید موجود است. این مجموعه برچسب‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید با برچسب‌ها یا یادداشت‌های خود سفارشی کنید.

داده‌های

۹٫ برنامه ریز ADHD قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ
به خصوص برنامه ریزان مفید برای کمک به افراد مبتلا به ADHD تمرکز بر وظایف خاص. این الگوی برنامه ریز ADHD شامل مجموعه وسیعی از صفحات است که ساختارهایی با پشتوانه علمی برای سازماندهی ماندن ارائه می دهند.

۱۰٫ برنامه ریز هفتگی خالی قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپبرخی از الگوهای برنامه‌ریز هفتگی شامل تاریخ‌های واقعی یا درخواست‌های خاص هستند. برای کسانی که به دنبال یک نسخه ساده شده هستند، می توانند خودشان را تکمیل کنند، این برنامه ریز هفتگی.

۱۱٫ Business Planner قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

اگر در حال آماده شدن برای راه اندازی یک کسب و کار جدید یا بهبود کسب و کار موجود هستید، یک الگوی برنامه ریز تجاری ممکن است کمک کند. این بسته از صفحات قابل چاپ چندین دستور و برگه در طرح های مختلف ارائه می دهد تا به شما در شروع برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بعدی خود کمک کند.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-leader-2-0" ezaw="250" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

۱۲٫ Cute Planner Printables

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

<اگر ترجیح می‌دهید افکار خود را سازماندهی کنید و با استفاده از ابزارهای زیبای کسب‌وکار در کار بمانید، یک الگوی طرح‌ریز شیک ممکن است شما را سازنده نگه دارد. تعداد زیادی طرح برای انتخاب وجود دارد، از جمله این گزینه رنگارنگ.

۱۳٫ جلد Planner قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

If شما می خواهید صفحات برنامه ریز را در یک کلاسور یا دفترچه واقعی سازماندهی کنید، یک صفحه جلد می تواند lp شما منظم و با انگیزه بمانید. این دانلود جلد شامل جلدهای ماهانه است، اما می‌توانید طرح ساده‌ای را انتخاب کنید که برای کل سال کار کند.

۱۴٫ برنامه ریز قرار هفتگی قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

اگر مشتریانی را می‌بینید یا جلسات زیادی را برنامه‌ریزی می‌کنید، maypoint برای شما ایده آل باشد این محصول شامل هر ساعت کاری است که به ۱۵ دقیقه افزایش می یابد، بنابراین می توانید به راحتی همه چیز را ردیابی کنید.

۱۵٫ قالب‌های برنامه‌ریز ۷ روزه قابل چاپ

svg%3E - 15 انتخاب برنامه ریز قابل چاپ

اگر می خواهید کل هفته را برنامه ریزی کنید، این الگوی هفتگی شامل یک صفحه برای هر روز، از جمله شنبه و یکشنبه . کل بسته را دانلود کنید تا هر هفته سازنده بمانید.

آیا می توانم یک تقویم هفتگی چاپ کنم؟

بله، می توانید با خرید یک الگو در Etsy یا با جستجوی طرح های رایگان، یک برنامه ریز هفتگی چاپ کنید. برخط. لیست بالا شامل چندین گزینه است که ممکن است برای نیازهای شما کار کند.

چگونه برنامه‌ریز قابل چاپ خود را بسازم؟

می توانید از نرم افزارهای طراحی مانند Adobe InDesign یا ابزارهای آنلاین مانند Canva برای افزودن متن و عناصر طراحی به صفحه استفاده کنید. سپس به سادگی فایل خود را ذخیره کنید و آن را چاپ کنید تا یک برنامه ریز روزانه یا لیست کارهایی ایجاد کنید. با این حال، بیشتر مردم می‌توانند برنامه‌ریزان دیگری را به صورت آنلاین پیدا کنند که قبلاً الگوهای قابل استفاده و طرح‌های رنگی دلپذیری دارند. لیست بالا را برای گزینه های قالبی که قبلا ساخته شده اند مرور کنید.

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی