عمومی

چرا این رکود با رکود دیگر متفاوت خواهد بود؟

چرا این رکود با رکود دیگر متفاوت خواهد بود؟

پوشش روزانه درباره یک رکود تهوع آور شده است. درست است که دو- سوم از اقتصاددانان بر این باورند که رکود اقتصادی احتمالاً در سال ۲۰۲۳ رخ خواهد داد. اما این اصلاح – یا فرود نرم – شرایطی را ایجاد خواهد کرد که برخلاف آنچه در طول عمر خود در ایالات متحده دیده ایم.

از نظر تاریخی، هرگز در طول استخدام، و بسیاری از روحانیون در مواجهه با چنین شغل هولناکی در تلاشند تا با یک رکود آشتی دهند. بازار. امروزه دو برابر تعداد افرادی که به دنبال شغل هستند، وجود دارد. به همین ترتیب، در حالی که معاملات مسکن کاهش یافته است، قیمت‌های سال به سال همچنان ۵ درصد افزایش دارند و تقاضای قوی برای مسکن تقریباً در همه بازارهای اصلی ایالات متحده. مطمئناً حباب به نظر نمی رسد، حتی با نرخ های بهره بالاتر.

در نگاهی به گذشته، واضح است که فدرال رزرو برای افزایش نرخ‌ها بیش از حد منتظر ماند، زیرا تورم را موقتی ندانست. طبق وال استریت ژورنال، مقامات فدرال رزرو از آن زمان به بعد نشان داده اند که آنها “خطرات ناشی از رکود اقتصادی را می پذیرند، زیرا مصمم هستند از چیزی که آنها بدتر می دانند جلوگیری کنند: تغییر در روانشناسی مصرف کننده که می تواند بالا بماند. تورم.” در ۱۳ جولای، وزارت کار اعلام کرد که شاخص قیمت مصرف کننده ۹٫۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

امروزه انگیزه فدرال رزرو این است که سیستم را شوکه کند تا مارپیچ تورم دستمزد تا ابد ادامه پیدا نکند. به این معنا که اگر ما مشروط به پذیرش تورم شویم، اقتصاد ما می‌تواند به شرایط وخیم‌تری تبدیل شود.

ترس واقعی ما باید مربوط به دهه ۱۹۷۰ باشد رکود تورمی، که در آن تورم بالا اقتصاد را در یک دوره طولانی تحت تاثیر قرار داد و بازار کار را معکوس کرد و باعث بیکاری گسترده و کاهش تورم دستمزدها شد. زیربنای آن رکود هزینه بالای انرژی بود که حدود یک سوم CPI فعلی را به همراه دارد.

طبق Bloom /a> 35 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر معتقدند که ما در یک رکود هستیم و ۳۶ درصد دیگر معتقدند که تا پایان سال در یک رکود خواهیم بود. زمانی که اداره ملی تحقیقات اقتصادی (NBER) یک کاهش قابل توجهی در فعالیت اقتصادی طی دو سه ماهه به طول انجامید. ما در اوایل سال ۲۰۲۲ کاهش را تجربه کردیم و اعداد سه ماهه دوم در سپتامبر در دسترس قرار خواهند گرفت.

“ارواح حیوانی” بازار سهام در حال تسخیر شدن است، جایی که سرمایه گذاران حیله گر به دنبال نقدینگی هستند. خرده‌فروشان بزرگی مانند Target و Walmart دارای announced they are reducing their inventory.

با نگاهی طولانی، در اینجا مواردی وجود دارد که مشاغل می توانند برای آماده شدن برای روزهای آینده انجام دهند:

  1. روابط تجاری خود را تقویت کنید.

اپراتورهای قوی همچنان با مدیریت افزایش قیمت، زمان چرخه طولانی تر، به مشتریان نزدیک می مانند، و سایر نقاط درد مشتریانی که مشکلات مشابهی دارند، قدردان تامین کنندگانی هستند که حتی زمانی که ناراحت کننده هستند شفاف هستند. وفاداری ممکن است مهمتر از سود باشد.

این مهم است که شما یک پونی یک ترفند نباشید. به دنبال راه هایی برای تنوع بخشیدن به درآمد باشید یا از طریق تنوع بخشی به مشتری، تنوع بخشی، ادغام عمودی، یا یافتن خدمات جدید برای پوشش محصول اصلی خود. فروش بیشتر به مشتریان فعلی با هزینه اکتساب صفر انجام می شود.

در حالی که ارزش نقدی در محیطی با تورم بالا در حال کاهش است، پول نقد همچنان در مواقع عدم اطمینان پادشاه است. توانایی حرکت سریع برای ایمن سازی محصول یا خرید دارایی بسیار مهم خواهد بود.

تا زمانی که تورم کاهش نیابد، دارایی های سخت مانند املاک و مستغلات و طلا رسانای ارزش خواهند بود.

هزینه های کسب و کار خود را تا حد امکان کاهش دهید و ذخیره نقدی سالمی داشته باشید. اکنون زمان آن نیست که اجازه دهیم هزینه های فروش، عمومی و اداری افزایش یابد. اطمینان حاصل کنید که تعهدات بدهی مشتریان به کسب و کار شما در این مدت انجام می شود.

بدهی می تواند به رشد کسب و کار شما در زمان رونق اقتصادی کمک کند، اما در دوران رکود ممکن است توانایی پرداخت بدهی خود را نداشته باشید. (به خصوص اگر نرخ بهره بالا باشد).

شرکت ها به دلیل کاهش هزینه های بازاریابی در دوران رکود بدنام هستند. افراد باهوش سرمایه گذاری می کنند در حالی که رقبا کاهش می یابند (با فرض اینکه کاهش شدیدی در تقاضای صنعت وجود نداشته باشد). شرکت‌های در حال رشد می‌توانند در دوران رکود سهم داشته باشند، اما شفاف بودن هدف و ارائه فعالیت‌های بازاریابی دقیق لیزری به مخاطبان مناسب، کلید اصلی است.

در طول همه گیری، ما مشروط شدیم که آتش نشان باشیم. اما شرکت‌هایی که به بهترین شکل اداره می‌شوند، به اختلالی نگاه می‌کنند که می‌تواند صنعت آنها را برای همیشه تغییر دهد. پشت فرمان نخوابید.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی