عمومی

3 استراتژی برای بهبود سرمایه کسب و کارهای کوچک دسترسی داشته باشید

۳ استراتژی برای بهبود سرمایه کسب و کارهای کوچک
دسترسی داشته باشید

بزرگترین تعجب در مورد تأسیس شرکت خودم این بود که چقدر زمان صرف کردم و همچنان روی جریان نقدی تمرکز می کنم. یک ایده خوب یک شروع بود، مطمئناً، اما شلوغی واقعاً زمانی شروع شد که متوجه شدم قیمت ساخت یک نمونه اولیه، استخدام بهترین افراد و دادن ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت به آنها چیست. من و هم بنیانگذارم از اینکه چگونه کارت های اعتباری خود را در مراحل اولیه سلام آلیس به حداکثر رساندیم خجالتی نیستیم. تا زمانی که یک هزینه SBIR تغییر دهنده زندگی را دریافت کردیم که به ما امکان ساخت پایه و اساس چیزی است که امروز یک شرکت سرمایه‌گذاری شده سری B است.

البته، تجربه من هیچ است. به معنی منحصر به فرد من یک بار از مایکل دل پرسیدم که بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن به چه چیزی می کند و او گفت: “جریان نقدی”. داده های نظرسنجی Hello Alice بیش از ۶۰۰۰۰۰ صاحب کسب و کار کوچک نشان می دهد که دسترسی به سرمایه چالش شماره یک، فصل به فصل است. کارآفرینان در همه جا به دنبال اعتبار، وام، کمک های بلاعوض و سایر منابع مالی هستند که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارند — و اغلب کوتاه می آیند، به خصوص اگر بخشی از اکثریت جدید.

از آنجایی که رهبران کسب و کار بیشتر از این موضوع آگاه می شوند، امیدوارم که بتوانیم دسترسی هر صاحب کسب و کاری را با امکانات عالی باز کنیم. اندیشه. این یکی از دلایلی است که اخیراً میزبان گفتگو با رهبران مالی بودم تا چالش‌ها و نوآوری‌ها را در حوزه دسترسی به سرمایه بررسی کنم. در اینجا سه ​​نکته از گفتگوی من وجود دارد:

  1. به‌کارگیری ابزارهای دیجیتال می‌تواند به کارآفرینان کمک کند تا از آنچه که دارند حداکثر استفاده را ببرند.

طبق گفته جینجر سیگل، رهبر کسب و کارهای کوچک آمریکای شمالی در Mastercard International، مالکان باید روی بهینه سازی پول نقد خود تمرکز کنند. وضعیت جریان قبل از شروع جستجو برای سرمایه خارجی. بخش بزرگی از این امر غلبه بر “شکاف دیجیتالی” و به کارگیری ابزارهای دیجیتالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا پرداخت ها را در زمان واقعی بپذیرند.

برای مثال، سیگل به تحقیقاتی اشاره کرد که نشان می‌دهد ۷۵ درصد از کسب و کارها هنوز از صورتحساب کاغذی برای صورتحساب مشتریان و فروشندگان استفاده می کنند. هنگامی که زمان لازم برای تهیه فاکتور، ارسال آن و منتظر پرداخت را جمع آوری کردید، کسب و کارها ممکن است ماه ها منتظر دریافت پول خود باشند. استفاده از نرم افزار صورتحساب دیجیتال به مالکان کمک می کند تا موقعیت نقدی خود را بهبود بخشند و آن وجوه را مجدداً در عملیات و رشد سرمایه گذاری کنند — به طور بالقوه نیاز به سرمایه خارجی را به طور کامل از بین می برد.

“​من صحبت های زیادی در مورد دسترسی به سرمایه شنیده ام و ذهن همه به سمت وام گرفتن می رود. با این حال، اگر به یک کسب و کار کوچک نگاه کنید، ما همچنین می توانیم به آنها کمک کنیم پول خود را سریعتر از طریق دیجیتال بدست آورند. سیگل توضیح داد که پرداخت‌ها، صورت‌حساب دیجیتالی.

در روشی مشابه، سیگل به کسب‌وکارها توصیه کرد در زمینه‌های خود سرمایه‌گذاری کنند. حضور آنلاین به طور کلی چشم انداز تجارت الکترونیک در طول همه گیری همه گیر با نشانه هایی از کاهش سرعت منفجر شد. اگر تقریباً یکی از یک سوم مشاغلی هستید که هیچ حضور دیجیتالی ندارند. در سال ۲۰۲۱، کسب و کار شما از نظر عملکردی برای مشتریان نامرئی است. زمان آن فرا رسیده است که روی یک وب سایت قوی و گزینه های پرداخت دیجیتالی آسان مانند PayPal و Shop Pay یا سرویس هایی مانند Klarna یا Afterpay سرمایه گذاری کنید. هر چه خرید را برای مشتریان آسان‌تر کنید، احتمال اینکه فروش را ببندید بیشتر است، درست است؟

  1. موج کسب و کارهای جدید باید از داده ها استفاده کند تا سرمایه مورد نیاز خود را به دست آورند.

اگر بیماری همه گیر جنبه مثبتی داشته باشد، این رونق تاریخی استارت آپی است که در حال حاضر در جریان است. داده‌های اداره سرشماری نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با سطوح قبل از همه‌گیری، ۵۳ درصد افزایش در کسب‌وکارهای جدید افزایش یافته است و این روند تا نیمه اول سال ۲۰۲۲ ادامه دارد. اما همه این مشاغل جدید سرمایه مورد نیاز برای بقا را دریافت نمی‌کنند.

نمونه موردی: داده های نظرسنجی Hello Alice نشان می دهد که بیش از نیمی از صاحبان مشاغل کوچک به دنبال نوعی تامین مالی بوده اند. رشد سوخت، مقابله با تورم، یا غلبه بر چالش های زنجیره تامین در سال گذشته – اما ۴۱ درصد گزارش کردند که برنامه های آنها مورد تایید قرار نگرفته است. بدتر از آن، درخواست‌های مالکان سیاه‌پوست تقریباً دوبرابر نسبت به مالکان سفیدپوست رد شد، که نشان‌دهنده عدم وجود عدالت در نتایج سرمایه است.

کارشناسان موافقند که داده ها کلید نتایج بهتر است. به گفته سیگل، این یک خیابان دو طرفه است. از یک طرف، مالکان داده‌های مناسب را جمع‌آوری نمی‌کنند و از آن برای بیان یک روایت قانع‌کننده درباره کسب‌وکارشان استفاده نمی‌کنند. اما وام دهندگان همچنین باید داده هایی را جمع آوری کنند که به آنها در تصمیم گیری بهتر و عادلانه تر کمک کند. سیگل گفت: “داده ها واقعاً می توانند دسترسی را دموکراتیک کنند.” ، تجزیه و تحلیل و عملیات فروش برای بانک سیلیکون ولی، او دیدگاه مشابهی را در مورد دنیای سرمایه گذاری ارائه کرد. استفاده از داده ها و ارائه بینش های معنادار یکی از با ارزش ترین ابزارهایی است که کسب و کارها می توانند به سرمایه گذاران ارائه دهند. و در حالی که هدلا اذعان داشت که عدم قطعیت اقتصاد کلان سرعت معامله در سال ۲۰۲۲ را کاهش داده است، هنوز بیش از اندازه کافی وجوه خطرپذیر در دسترس کسب‌وکارهایی است که داستان درست را بیان می‌کنند 

“از دیدگاه، سال گذشته بهترین سال VC بود.” “برنده شدن یک مدال نقره چندان بد نیست. شما نمی توانید هر سال بهترین سال را داشته باشید.”

  1. آموزش و راهنمایی راه حل های بلندمدتی هستند که در نهایت نتایج سرمایه را تغییر خواهند داد

من مانند اکثریت قریب به اتفاق کارآفرینان، مدرک بازرگانی ندارم. لیسانس من در علوم حیوانات از تگزاس A&M قطعاً درس های زیادی به من آموخت، اما مهارت های تجاری ضروری را که برای اداره یک کسب و کار خودم نیاز داشتم به من آموزش نداد. ابزارهایی که برای تأمین مالی و ایجاد شرکتم نیاز داشتم از طریق مربیان، ارتباطات، و کارگاه‌ها و کنفرانس‌های بی‌شماری به دست آمد – همه منابعی که همیشه به آسانی در دسترس صاحبان اکثریت جدید نیستند و بر ایجاد کسب‌وکارشان متمرکز هستند.

وقتی این موضوع را برای هدلا مطرح کردم، او بلافاصله با این دوراهی آشنا شد.

“اتصالات شبکه بسیار مهم هستند.” من به عنوان یک نسل اول مصری آمریکایی، با این شبکه عظیم نیامدم. سپس ناگهان این فرصت نصیبم شد.”

در بانک سیلیکون ولی، هدلا می گوید که اولویت او استخدام های متنوع، حمایت از کارآفرینان مختلف و کار است. دست در دست صاحبان مشاغل جدید برای استفاده از داده ها و ارتباطات لازم برای گفتن داستانی متقاعد کننده به وام دهندگان و سرمایه گذاران. و در مسترکارت، سیگل به من گفت که به ابتکار جدید مربیگری ۲۱ میلیون دلاری برای حمایت از زنان سیاه پوست در ایجاد مشاغل خود.

مطمئناً، این یک نبرد دشوار است، اما من اعتماد رهبران تجاری همکارم را تکرار می کنم که این تلاش ها برای دموکراتیک کردن دانش و شبکه ها روزی به ثمر خواهند رسید.

هدلا گفت:”من به قوانین فیزیک اعتقاد دارم.” “مشکلات پیچیده و طولانی مدت نیاز به استراتژی های پیچیده و طولانی مدت دارند.” caption”> نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی