عمومی

بیش از نیمی از تک شاخ های آمریکا مهاجر دارند بنیانگذاران

بیش از نیمی از تک شاخ های آمریکا مهاجر دارند
بنیانگذاران

در بحث در مورد تأثیر مهاجرت بر اقتصاد و بازار کار ایالات متحده، تأثیر کارآفرینان مهاجر خیره کننده است: کاملاً ۵۵ درصد استارت‌آپ‌های میلیارد دلاری توسط مهاجران تأسیس شده‌اند. طبق یک مطالعه جدید، وقتی شرکت‌هایی را که مهاجران در کنار آمریکایی‌های بومی متولد شده در آن‌ها بنیان‌گذاران آن‌ها بودند، وارد کنید، مجموع به دو سوم افزایش می‌یابد.

“مهاجران به افزایش استارت‌آپ‌های میلیارد دلاری دامن زده‌اند.” BILLION-DOLLAR-STARTUPS.NFAP-Policy-Brief.2022.pdf”>این مطالعه را از بنیاد ملی سیاست آمریکا، یک موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی که تا حدی بر روی مسائل مهاجرت تمرکز دارد، می خواند. نسبت تک‌شاخ‌هایی که توسط مهاجران تأسیس شده‌اند در مقایسه با مطالعه‌ای که سازمان منتشر کرده است به‌طور قابل‌توجهی ثابت مانده است چهار سال پیش، حتی با وجود اینکه تعداد تک شاخ ها در آن دوره تقریباً شش برابر شده است.

این مطالعه از میان ۳۱۹ تک‌شاخ تأسیس‌شده توسط مهاجران، بالاترین ارزش‌ترین تک‌شاخ‌ها را با بنیان‌گذاران مهاجر نشان می‌دهد. شاید نام آنها را شنیده باشید. در اینجا بزرگترین ها و ارزش گذاری های آنها آمده است:

  • SpaceX، ۱۲۵ میلیارد دلار
  • Stripe، ۹۵ میلیارد دلار
  • Instacart، ۳۹ میلیارد دلار
  • Databricks، ۳۸ میلیارد دلار
  • Epic Games، ۳۱٫۵ میلیارد دلار
  • میرو، ۱۷٫۵ میلیارد دلار
  • Discord، ۱۵ میلیارد دلار

و از آنجایی که این مطالعه فقط تک شاخ هایی را که هنوز عمومی نشده اند شمارش می کند، یافته های آن در واقع تاثیر کل مهاجران بر چشم انداز کارآفرینی بنیانگذاران از ۵۷ کشور هستند. هند با ۶۶ بیشترین تولید را داشته است. این کشور همچنین بیشترین تولید را در گزارش ۲۰۱۸ داشته است.

به عنوان ایتان مولیک، پروفسور وارتون، خاطرنشان می‌کند، این فقط به ازای هر شرکتی که راه‌اندازی می‌کند، فقط تک‌شاخ نیست: او با استناد به دیگر، نوشت: آمریکایی‌های بومی و شرکت‌های آنها دستمزد بالاتری پرداخت می‌کنند. تحقیقات اخیر.

و سپس بنیانگذارانی هستند که فرزندان مهاجران هستند، که حداقل ۵۱ تک شاخ به آن اضافه می شود. کل، طبق این مطالعه.

حدود نیمی از بنیانگذاران مهاجر یونیکورن ها با ویزای دانشجویی به ایالات متحده آمده اند.

همه این اعداد سوالاتی را در مورد Imm ایالات متحده ایجاد می کنند. سیاست مهاجرت و روند مهاجرت در سال های اخیر. گروهی از کارآفرینانی که این یونیکورن‌ها را راه‌اندازی کردند سال‌ها پیش وارد شدند (به هر حال، شرکتی را راه‌اندازی نمی‌کنید که تنها در یک یا دو سال به ارزش میلیارد دلاری دست یابد).

در سال‌های اخیر، رشد مهاجرتی که ایالات متحده برای ایجاد این تک‌شاخ‌ها به آن تکیه کرده بود، کند شده است. سال گذشته، برای اولین بار در بیش از یک دهه، درصد جمعیت خارجی متولد شده در ایالات متحده کاهش یافته است. مردم کمتر علاقه ای به آمدن به ایالات متحده دارند، همانطور که در این واقعیت نشان داده شده است که  مهاجرت خالص از سال ۲۰۱۶ هر سال کاهش یافته است.

در حالی که NFAP به خودی خود توصیه‌های خط‌مشی ارائه نمی‌کند، سازمان شامل یک جفت یادداشت خط‌مشی در گزارش خود می‌شود. اولین مورد در مورد ویزای راه اندازی است، که به کارآفرینان اجازه می دهد به طور خاص برای راه اندازی و رهبری شرکت ها در کشور بمانند. در حال حاضر، اگر شرکتی در ایالات متحده پیدا کردید، برنامه ویزا برای ماندن در این کشور به عنوان کارآفرین وجود ندارد. در نتیجه، طبق این گزارش، «کارآفرینان موفق مهاجر در آمریکا تقریباً همیشه پناهندگان یا مهاجران تحت حمایت خانواده و کارفرما هستند.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی