عمومی

بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟ آی تی؟

بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟
آی تی؟

یک بیمه نامه چتر کسب و کار، پوشش بیشتری را به هر گونه بیمه نامه بدهی موجود شما اضافه می کند. این ادعاهای مسئولیتی را پوشش می دهد که از محدودیت های پوشش شما بالاتر است. این یک محافظت اضافی از مسئولیت است.

بیمه چتر تجاری برای کسب و کار چیست؟

بیمه چتر تجاری یک لایه حفاظتی اضافی برای مشاغل کوچک فراهم می کند، مشابه نحوه عملکرد بیمه مسئولیت تجاری.

وقتی هزینه‌های غیرمنتظره‌ای از جمله هزینه‌های قانونی، هزینه‌های پزشکی مربوط به جراحات و سایر بدهی‌های پیش‌بینی‌نشده به وجود می‌آید، بسیار مهم می‌شود.

نکته مهم، بیمه چتر تجاری به صورت مجزا عمل نمی کند. برای تکمیل و گسترش سایر بیمه نامه های مسئولیت، مانند بیمه مسئولیت عمومی، با پوشش هزینه هایی که بیش از حد مجاز هستند، طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: انواع بیمه تجاری

آیا کسب و کار من به یک خط مشی چتر نیاز دارد؟

کسب و کار برای پوشش بیشتر به یک خط مشی چتر نیاز دارد.

  • اگر مردم به اموال تجاری شما مراجعه کنند.
  • اگر فردی را که شما استخدام می کنید در دارایی دیگران کار می کند.
  • اگر دولتی است. قرارداد نیاز به پوشش چتری دارد، اکثر آنها این کار را می کنند.

اگر ممکن است کسب و کار شما مورد شکایت قرار گیرد. به عبارت دیگر، بیشتر افراد می توانند از این لایه اضافی برای پوشش ریسک مالی ناشی از دعاوی حقوقی استفاده کنند.

svg%3E - بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟
آی تی؟

چرا باید بیمه چتر داشته باشید

<بیمه چتر تجاری آنچه را که سایر بیمه نامه ها از دست می دهند پوشش می دهد.

در اینجا پنج دلیل دیگر وجود دارد که چرا به این پوشش مسئولیت اضافی نیاز دارید.

>

  • ترافیک زیاد دارید؟ این ریسک مسئولیت را پوشش می دهد.
  • وسایل نقلیه زیادی دارید؟ یک بیمه نامه چتر بیمه خودرو را ارائه می دهد.
  • از تجهیزات خطرناک استفاده می کنید؟ خط‌مشی‌های چتر ادعاهای صدمات شدید کارکنان را پوشش می‌دهند، این برای کسب‌وکارهای ساختمانی عالی است.
  • نیاز به امضای یک قرارداد بزرگ دارید؟ پوشش اضافی از طریق یک بیمه نامه چتر به جلب رضایت مشتریان بزرگتر کمک می کند.
  • آیا شکایت در حال تشدید است؟ یک بیمه نامه چتر زمانی وارد می شود که از محدودیت های پوشش خود فراتر بروید.

بیمه چتر تجاری چه چیزی را پوشش می دهد؟

یک بیمه نامه چتر تجاری باید جامع باشد برای مرجع به این انواع مختلف بیمه تجاری نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: مزایای بیمه تجاری

یک کسب و کار باید بررسی کند تا مطمئن شود موارد زیر را دارد:

پوشش مسئولیت

وقتی کسب و کار شما با چالش های قانونی احتمالی، داشتن بیمه چتر تجاری می تواند نجات دهنده باشد. این خط‌مشی‌ها چه ادعایی مربوط به خسارت به دارایی یا صدمات شخصی باشد، این خط‌مشی‌ها برای رسیدگی به بدهی‌هایی که می‌توانند کسب‌وکار را فلج کنند وارد عمل می‌شوند.

توسط با انتخاب یک خط‌مشی چتر، کسب‌وکارها می‌توانند محدودیت‌های تعهدی را فراتر از محدودیت‌های ارائه شده توسط پوشش استاندارد مسئولیت عمومی خود افزایش دهند.

این بهبود تضمین می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند با ادعاهای بزرگ‌تر بدون فشار آوردن به منابع خود مقابله کنند.

Global. پوشش

در دنیای دیجیتالی متصل ما، بسیاری از کسب و کارهای کوچک فراتر از مرزهای فیزیکی خود فعالیت می کنند و از طریق پلتفرم های آنلاین با مخاطبان جهانی درگیر می شوند.

چنین عملیات گسترده خطرات منحصر به فردی را به همراه دارد، به ویژه در هنگام برخورد با مشتریان. از کشورها و حوزه های قضایی مختلف. ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که یک خط مشی مسئولیت استاندارد از ارائه حمایت کافی کوتاهی کند.

در اینجاست که بیمه چتر تجاری می درخشد—این شکاف های پوشش را پر می کند و تضمین می کند که کسب و کارها حتی در صورت فعالیت در مقیاس جهانی محافظت می شوند.

اگر مکان فعلی یا ارائه‌دهنده بیمه شما این سطح از محافظت را ارائه نمی‌دهد، ارزش آن را دارد که گزینه‌ها را با سایر بیمه‌گران بررسی کنید. تحقیقات کامل می تواند شما را با بهترین خط مشی مجهز کند و از نتایج نامطلوب در صورت بدهی های جهانی غیرمنتظره جلوگیری کند.

svg%3E - بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟
آی تی؟

آسیب به دارایی

هنگامی که صحبت از محافظت از دارایی های ملموس کسب و کار شما می شود، در نظر گرفتن حمایت مالی اضافی اقدام عاقلانه ای است. این می‌تواند به معنای تضمین سیاستی باشد که خسارات وارده به تجهیزات ضروری تجاری یا سایر اقلام ارزشمندی را که شرکت شما در اختیار دارد، در نظر می‌گیرد.

در محدوده بیمه چتر خسارت به دارایی، این پوشش معمولاً به دو دسته اصلی گسترش می‌یابد: از دست دادن استفاده» و «آسیب بدنی». «از دست دادن استفاده» مربوط به سناریوهایی است که در آن دارایی‌های کسب‌وکار شما به‌دلیل آسیب‌هایی که بر عملکرد شما تأثیر می‌گذارد موقتاً غیرقابل استفاده می‌شوند.

از سوی دیگر، دسته «آسیب بدنی» زمانی شروع می‌شود که فردی به دلیل آسیب‌های شما آسیب ببیند. دارایی‌های تجاری، مستلزم پرداخت غرامت است.

هزینه‌های پزشکی

در حوزه کسب‌وکار، رویدادهای پیش‌بینی نشده مانند حوادث منجر به جراحات می‌تواند منجر به هزینه‌های پزشکی سنگین شود. تمدید بیمه مسئولیت فعلی خود برای پوشش چنین هزینه های پزشکی یک تصمیم استراتژیک است.

با لایه اضافه شده از یک بیمه نامه تجاری، کسب و کار کوچک شما از محافظت قوی در برابر ادعاهای صدمات بدنی برخوردار می شود که در غیر این صورت می تواند عملیات شما را از نظر مالی تحت فشار قرار دهد. .

همانطور که به دنیای بیمه چتر تجاری می پردازید، داشتن درک روشنی از اجزای مختلفی که می تواند پوشش دهد ضروری است.

درگیر شدن در یک بحث مفصل با ارائه دهندگان بیمه بالقوه. به شما بینشی در مورد الزامات و حفاظت های خاص متناسب با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما می دهد. همیشه به یاد داشته باشید که برای اطمینان از اینکه به اندازه کافی تحت پوشش قرار دارید، سؤالات دقیق بپرسید.

svg%3E - بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟
آی تی؟

چه چیزی تحت پوشش بیمه چتر برای تجارت نیست؟

بیمه چتر تجاری پوششی را برای مراقبت از عملیات تجاری در زمانی که در ملک شخص دیگری قرار دارید ارائه می دهد. اما هر بیمه نامه مشاغل کوچک همه چیز را پوشش نمی دهد. این خدمات حرفه ای از این قاعده مستثنی نیستند.

در اینجا لیستی از مواردی که یک بیمه نامه چتر تجاری ندارد آمده است.

ادعاهای بیش از حد مجاز بیمه چتر تجاری شما /h3>

در حالی که بیمه چتر تجاری یک لایه اضافی از حمایت مالی را فراهم می کند، مهم است که به یاد داشته باشید که هر بیمه نامه حداکثر پوشش خود را دارد. اگر ادعاهایی بیش از این محدودیت‌های از پیش تعیین‌شده مطرح شود، مسئولیت مالی مستقیماً بر عهده کسب‌وکار است.

به‌عنوان مالک کسب‌وکار، آگاهی از این محدودیت‌ها و پیش‌بینی پیامدهای مالی بالقوه ضروری است. قبل از نهایی کردن یک بیمه نامه، با مشورت با ارائه دهندگان بیمه بالقوه، تصمیمی آگاهانه بگیرید تا مرزهای پوشش و هرگونه هزینه مرتبط را به طور کامل درک کنید.

خطاها و حذفیات

در جریان عملیات تجاری، اشتباهات و سهل انگاری ممکن است رخ دهد. به طور معمول، بیمه چتر تجاری چنین خطاها و اشتباهاتی را در بر نمی گیرد.

برای محافظت از کسب و کار خود در برابر پیامدهای مالی احتمالی ناشی از چنین خطاهای غیرعمدی، عاقلانه است که ذخیره نقدی خود را حفظ کنید.

این ذخیره به عنوان یک بافر عمل می کند و بیمه چتر شما را تکمیل می کند و تضمین می کند که کسب و کار شما از نظر مالی حتی در موقعیت های غیرمنتظره پایدار می ماند.

جرم

بیمه چتر تجاری محدودیت های خود را دارد، به خصوص زمانی که مطرح می شود. به فعالیت های غیرقانونی اگر هر گونه اقدام غیرقانونی توسط مالک کسب و کار یا کارمندان آن انجام شود، خط مشی چتر هیچ پوششی ارائه نمی دهد.

صاحبان کسب‌وکار باید از این محدودیت‌ها آگاه باشند و فرهنگ انطباق و یکپارچگی را در فعالیت‌های خود القا کنند.

ملاک شما

یک تصور غلط رایج این است که تجاری بیمه چتر شامل خسارت به دارایی، به ویژه در مورد دارایی های تحت مالکیت می شود. به هر حال، این چنین نیست. برای خسارات وارده به دارایی‌هایی که کسب‌وکار شما مالک آن است، باید به بیمه‌نامه‌های اختصاصی دارایی روی بیاورید.

این مهم است که بین این نوع پوشش‌ها تفاوت قائل شوید و اطمینان حاصل کنید که دارایی‌های شما به اندازه کافی در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌شود.< /p>

کسب و کار شما، اگر سیاست های اساسی درستی نداشته باشید

برای اینکه بیمه چتر تجاری موثر باشد، نمی تواند به تنهایی باقی بماند. یک بیمه نامه مسئولیت عمومی اساسی ضروری است و به عنوان لایه اولیه دفاع در برابر خسارت عمل می کند.

این پوشش پایه غیرقابل مذاکره است و به عنوان پایه ای عمل می کند که می توان بر اساس آن سیاست های چتر اضافی ایجاد کرد. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، اطمینان از اینکه این پوشش زیربنایی را دارید، فقط توصیه نمی‌شود. برای محافظت همه جانبه از شرکت شما ضروری است.

svg%3E - بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟
آی تی؟

هزینه بیمه چتر تجاری

یکی از نکات اساسی برای یک کسب و کار کوچک، هزینه بیمه نامه های چتر تجاری است. این نوع بیمه مسئولیت با پوشش ۱ میلیون دلاری تنها چند صد دلار در سال هزینه دارد.

به یاد داشته باشید که بیمه چتر تجاری به خودی خود کار نمی کند. باید از سایر بیمه نامه های مسئولیت استفاده کند. برای مثال، هزینه بیمه چتر بستگی به مبلغی دارد که برای بیمه مسئولیت دیگر پرداخت می‌کنید.

طبق HowMuch.net، یک رده پایین و سطح بالا درگیر است. سطح بالا برای صنعت ساخت و ساز و همچنین پزشکان و وکلا اعمال می شود. این برای شما حدود ۲۵۰۰ دلار در سال به بالا هزینه می کند. هزینه پایین این نوع بیمه در سال ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار است. این می تواند شامل افراد خوداشتغال شود که به مسئولیت کم نیاز دارند.

نحوه انتخاب بیمه چتر مناسب برای کسب و کارهای کوچک

برای بسیاری از کسب و کارها، این موضوع کاهش می یابد. برای انتخاب شرکت غرامت مناسب.

در اینجا پنج روش وجود دارد که می توانید یک خط مشی چتر تجاری مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

درمورد ریسک خود تصمیم بگیرید

میزان بیمه چتر تجاری که نیاز دارید به صنعت شما بستگی دارد. فروشگاه‌های کامپیوتر و اسلحه‌فروشی‌ها و همچنین هر چیزی در صنایع ساختمانی و معدنی به‌عنوان پرخطر شناخته می‌شوند.

هر چه ریسک بالاتر باشد، به بیمه چتر تجاری بیشتری نیاز خواهید داشت.

ارزش خالص خود را بررسی کنید

به طور کلی، شما باید بیمه چتر تجاری داشته باشید. که برابر با دارایی خالص شما است.

درباره بسته‌ها بپرسید

از هر شرکت بیمه‌ای که در نظر دارید درباره بسته‌بندی این بیمه‌نامه‌ها بپرسید. به یاد داشته باشید که برای شروع به یک خط مشی اساسی نیاز دارید.

بیمه خود را بررسی کنید Retain

حتما از شرکت بیمه در این مورد سوال کنید. این مبلغی است که باید قبل از شروع سیاست پرداخت کنید.

ساخت مطمئناً در حال دریافت یک بیمه نامه چتر هستید

مطمئن شوید که آنچه را که می پردازید از شرکت بیمه ای که این بیمه نامه ها را تنظیم می کند دریافت می کنید. برخی آن را یک سیاست چتر می نامند در حالی که چیز دیگری است. شرایط بسته به شرکت بیمه ای که استفاده می کنید متفاوت است.

تجزیه و تحلیل ریسک برای تعیین نیازهای بیمه چتر

  • ارزیابی ریسک کسب و کار: برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شما کسب و کار به بیمه چتر نیاز دارد، یک ارزیابی کامل ریسک انجام دهید. عواملی مانند ماهیت عملیات تجاری خود، میزان تعامل عمومی، و انواع ریسک‌های مرتبط را در نظر بگیرید.
  • ریسک‌های خاص صنعت: صنایع خاصی ذاتاً دارای ریسک‌های بالاتری هستند که باعث می‌شود بیمه چتر مهم تر است. برای مثال، شرکت‌های ساختمانی، کسب‌وکارهایی که با ماشین‌آلات سنگین سر و کار دارند، یا آن‌هایی که اغلب میزبان رویدادهای عمومی هستند، ممکن است بیمه چتر را بسیار مفید بدانند.
  • تجزیه و تحلیل قرار گرفتن در معرض مالی: قرار گرفتن در معرض مالی کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید. در صورت طرح دعوا کسب‌وکارهایی که دارایی‌های قابل توجهی دارند یا کسانی که در معرض خطر ادعاهای حقوقی قابل توجهی هستند ممکن است بیمه چتر را برای حمایت مالی ضروری بدانند.

استراتژی‌های یکپارچه‌سازی بیمه چتر با سیاست‌های موجود

  • هماهنگی خط مشی: اطمینان حاصل کنید که بیمه نامه چتر شما به درستی با سیاست های مسئولیت موجود شما همراستا است. ضروری است که خط مشی چتر به طور موثر پوششی را که خط مشی های اصلی شما به پایان می رسد گسترش دهد.
  • شناسایی شکاف: به طور منظم سیاست های بدهی اولیه خود را برای شناسایی شکاف های پوششی بازبینی کنید. بیمه چتر شما باید به طور موثری این شکاف ها را پر کند و حفاظت جامع را ارائه دهد.
  • سفارشی سازی و بررسی: با ارائه دهنده بیمه خود کار کنید تا سیاست چتر را با نیازهای خاص کسب و کار خود تنظیم کنید. به طور منظم خط‌مشی را بررسی و به‌روزرسانی کنید تا تغییرات در عملیات تجاری یا نمایه ریسک شما را منعکس کند.

چگونه بیمه چتر اعتبار و اعتماد کسب‌وکار را افزایش می‌دهد

  • ایجاد اعتماد به مشتریان: نشان دادن اینکه کسب و کار شما به خوبی با بیمه چتر محافظت می شود، می تواند اعتماد مشتریان و ذینفعان را ایجاد کند و تعهد شما را به مدیریت ریسک نشان دهد.
  • افزایش اعتبار در صنعت< /strong>: همراه داشتن بیمه چتر می تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش دهد، به خصوص زمانی که با قراردادهای بزرگ یا مشتریان برجسته ای سروکار دارید که ممکن است به چنین پوشش گسترده ای نیاز داشته باشند.
  • شهرت مدیریت ریسک: الف. کسب‌وکاری که در پوشش بیمه‌ای جامع، از جمله بیمه‌نامه چتر سرمایه‌گذاری می‌کند، اغلب به‌عنوان مسئولیت‌پذیر و محتاط تلقی می‌شود و بر شهرت آن در صنعت تأثیر مثبت می‌گذارد.

محدودیت‌ها و محرومیت‌های بیمه چتر

  • آگاهی در مورد محرومیت‌ها: درک مواردی که تحت پوشش خط‌مشی چتر شما قرار نمی‌گیرد بسیار مهم است. استثناهای معمول ممکن است شامل اعمال مجرمانه عمدی، مسئولیت های قراردادی، و انواع خاصی از مسئولیت های قانونی باشد.
  • محدودیت های پوشش >: از محدودیت های خط مشی چتر خود آگاه باشید و اطمینان حاصل کنید که آنها با ارزیابی ریسک و نیازهای تجاری شما مطابقت دارند. اگر کسب‌وکار شما در محیطی پرخطر فعالیت می‌کند یا دارایی‌های قابل توجهی برای محافظت دارد، محدودیت‌های بالاتری را در نظر بگیرید.
  • ممیزی‌های منظم خط مشی: برای اطمینان از باقی ماندن خط‌مشی چتر خود، بازرسی‌های منظمی را انجام دهید. مرتبط و جامع در مورد هرگونه تغییر در شرایط بیمه نامه یا استثناء مطلع باشید.

مزایای هزینه و منفعت بیمه چتر برای اندازه های مختلف کسب و کار

  • ملاحظات کسب و کارهای کوچک< /strong>: برای مشاغل کوچک، هزینه بیمه چتر باید در مقابل خطرات مالی بالقوه سنجیده شود. کسب‌وکارهای کوچک با دارایی‌های محدود ممکن است قبل از در نظر گرفتن یک سیاست چتر، پوشش بدهی ضروری را در اولویت قرار دهند.
  • کسب‌وکارهای متوسط ​​تا بزرگ: کسب‌وکارهای بزرگ‌تر یا آن‌هایی که در معرض عموم قرار دارند ممکن است هزینه بیمه چتر را پیدا کنند. یک سرمایه گذاری ارزشمند، با توجه به ریسک های بالاتر و پتانسیل برای دعاوی حقوقی بزرگ.
  • عوامل خاص صنعت: صنایع مختلف دارای سطوح مختلفی از ریسک هستند. مشاغل در صنایع پرخطر باید علیرغم هزینه ها، مزایای بیمه چتر را با جدیت بیشتری در نظر بگیرند.

svg%3E - بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟
آی تی؟

بهترین ارائه دهندگان بیمه چتر برای مشاغل کوچک

انتخاب بهترین شرکت بیمه چیزی بیش از صرفه جویی در هزینه است. در اینجا فهرستی از برخی از بهترین ها در این صنعت آمده است.

۱٫ مسافران

گزینه های مختلف بسیار. مانند پوشش مسئولیت خودرو برای مشاغل با کارمندانی که در ساعت رانندگی می کنند. برای SMB هایی که مشکل دارند خوب است یک سیاست چتر کسب و کار.

۲٫ Allstate

هزینه های پزشکی ناشی از دعاوی آسیب های بدنی تحت پوشش قرار می گیرد. این شرکت غرامت ارزان ترین نرخ ها را تبلیغ می کند. پوشش بیمه خودرو موجود است.

۳٫ Liberty Mutual

پوشش اضافی در دسترس است برای استفاده تجاری که گسترش می یابد بیمه خودرو موجود پوششی از ۱ میلیون دلار تا ۱۰۰ میلیون دلار برای تصادفات مربوط به خودروهای خود بیمه‌گذار تحت پوشش است.

۵٫ USAA

برای دریافت بیمه چتر باید یکی از بیمه نامه های اتومبیل خود را داشته باشد. محدودیت های کل به محدودیت های سیاست ۵ میلیون دلاری گره خورده است.

۶٫ Geico

این بهترین شرکت بیمه است که می‌خواهید در زمانی که به دنبال بسته‌بندی بیمه‌نامه هستید، با آن مقابله کنید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا با آنها شروع کنید.

svg%3E - بیمه چتر کسب و کار چیست و آیا به آن نیاز دارید؟
آی تی؟

آیا ارزش داشتن یک خط مشی چتر را دارد؟

بله، زیرا آنها شبکه ایمنی شما را به عنوان یک تجارت گسترش می دهند. در غیر این صورت، چیزی مانند یک مشتری آسیب دیده می تواند هزینه های پزشکی زیادی را متحمل شود. داشتن بیمه نامه خودروهای تجاری تیم های فروش دوره گرد را پوشش می دهد. رستوران ها پوشش مهمی برای مسئولیت محصولات دریافت می کنند. این بیمه یک لایه حفاظتی اضافه می کند. به یاد داشته باشید که حتی زمانی که کارمندان شما فضایی را برای کار اجاره می کنند، تحت پوشش هستید.

محدودیت های چتر تجاری چگونه کار می کنند؟

<. این خط‌مشی‌ها مانند یک پشتیبان عمل می‌کنند که از کسب‌وکارها در برابر ادعاهای بالاتر از سایر محدودیت‌های خط‌مشی محافظت می‌کند. زیان مالی واجد شرایط معیاری برای ورود این بیمه است.

بیشتر زمانی که به این آستانه ها رسیدید، وارد می شوند. این نوع بیمه یک لایه حفاظتی اضافی برای کسب و کار کوچک شما فراهم می کند. بیمه چتر تجاری با ایجاد آرامش خاطر برای موارد غیرمنتظره کار می کند.

آیا بیمه چتر مالکیت انحصاری را پوشش می دهد؟

یک سیاست مانند بیمه خودروهای تجاری برای صاحبان انفرادی با رشد آنها اهمیت پیدا می کند. اضافه کردن به یک بیمه نامه مسئولیت عمومی نیز ایده خوبی است. فراموش نکنید که خط مشی مالک کسب و کار را بررسی کنید.

این همیشه یک ایده خوبی است که این نوع بیمه را برای پوشش کسب و کار خود داشته باشید. فرقی نمی کند که شما یک مالک انفرادی باشید یا یک شرکت بزرگتر. یک سیاست چتر می تواند از یک مالک انحصاری در برابر افترا و شکایت های مشتری محافظت کند. افزودنی‌های مناسب می‌تواند جایگزین دارایی‌های تجاری آسیب‌دیده یا از دست رفته شود، و حتی جایگزینی درآمد را اضافه می‌کند.

مالک‌های انحصاری باید هنگام رشد، بیمه خطاها و نقص‌ها را نیز لحاظ کنند. این می تواند شما را برای نقض داده ها، مهلت های از دست رفته و کار ناقص پوشش دهد.

تفاوت بین بیمه چتر و مسئولیت عمومی چیستبیمه مسئولیت؟

بیمه مسئولیت عمومی کسب و کار شما را در سناریوهای مختلف پوشش می دهد. کسب و کار شما از ادعای صدمات بدنی و شخصی و دیگران مصون می ماند. خط‌مشی‌های نوع چتری وقتی به محدودیت‌های ادعاهای دیگر رسیده‌اید، شما را از ادعاهای پرهزینه پوشش می‌دهد.

وقتی شروع به استخدام کارمندان کنید، وضعیت شما تغییر خواهد کرد. سپس، از نظر قانونی ملزم به یافتن پوشش بیمه غرامت کارگری خواهید بود. این می‌تواند به شرکت شما کمک کند تا آسیب‌های ناشی از کار و بیماری‌هایی مانند صورت‌حساب‌های مراقبت‌های مداوم و پزشکی را بپردازد.

به‌طور کلی، سیاستی مانند این هزینه‌های دفاعی را پوشش می‌دهد. مقایسه بین بیمه مسئولیت عمومی و بیمه چتر

برای کسب و کارهایی که سعی در حرکت در دنیای بیمه دارند، درک تمایز بین بیمه مسئولیت عمومی و بیمه چتر بسیار مهم است. در زیر جدول مقایسه ای ارائه شده است که تصویری از این دو را ارائه می دهد و بر تفاوت های اصلی آنها تأکید می کند.

بعد از اتمام خط مشی اصلی شروع به کار می کند. فراتر از حد خط مشی اصلی را پوشش می دهد.

<. td class="column-3">نیاز به بررسی خط مشی های اساسی دارد.

تصویر: emperitphotos


بیشتر در: بیمه
ویژگی بیمه مسئولیت عمومی بیمه چتر
هدف اصلی پوشش اولیه در برابر ادعاها را ارائه می کند برای صدمات بدنی و شخصی، آسیب اموال، و غیره. در صورت اتمام سایر محدودیت های خط مشی، پوشش بیشتری ارائه می دهد.
پوشش معمولاً محدودیت مشخصی دارد و ادعاهای اساسی را پوشش می دهد.
نیاز اغلب یک نیاز اساسی برای مشاغل است. اختیاری است اما برای محافظت بیشتر توصیه می شود.
محصول مستقل می تواند یک خط مشی مستقل باشد.
هزینه متفاوت است اما اغلب هزینه اولیه است. به طور معمول کمتر از خط مشی اولیه، پوشش را گسترش می دهد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی