خبر

قیمت شمش نقره

قیمت شمش نقره

به گزارش بازار، قیمت شمش نقره همانند قیمت طلاهمواره دارای نوسان است، یکی از دلایلی نیز که شمش نقره این روزها برای سرمایه گذاری از طرف متخصصین سرمایه گذاری  بسیار توصیه میشود نوسان بالای قیمت نقره به نسبت قیمت طلا است که سرمایه را در مدت کوتاهی به سود میرساند ، البته نکته مهم در خرید شمش نقره و سرمایه گذاری در شمش نقره ، قیمت شمش نقره است  که باید با تحقیق و پیگیری بهترین قیمت بازار و  با اصالت ترین شمش نقره  را پیدا و سپس خریداری  کرد .

قیمت شمش یک کیلویی نقره ، قیمت شمش نقره ۱۰۰ گرمی ، قیمت شمش نقره ۵۰ گرمی ، قیمت شمش نقره یک اونسی و سایر وزن هلای شمش نقره به صورت آنلاین و لحظه ای از مراجع معتبر قابل  دسترسی است.

   در اینجا به چند مرجع معتبر قیمت شمش نقرره اشاره خواهیم کرد:

  • https://www.kitco.com/charts/livesilver.html  از مراجع معتبر قیمت شمش نقره جهانی است .
  • مرجع قیمتی شمش نقره در ایران https://zcoinn.com/silverbar/ میباشد که دارای مجوز رسمی از اتحادیه طلا و نقره میباشد  قیمت های آن برای خرید و فروش به عنوان مرجع قیمتی در نظر گرفته میشود.

قیمت شمش نقره در دو مرجع معرفی شده کیتکو (kitco)  و زکوین (zcoin)  برای خریداران شمش نقره به صورت آنلاین  قابل رؤیت و دسترسی میباشد .

دلایل خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری

 از دلایلی گه شمش نقرره برای سرمایه گذاری توصیه میشود نوسان قیمت نقره نسبت به قیمت طلا در بسیاری از مواقع است که قیمت شمش نقره نرخ نوسان  بالاتری نسبت به قیمت طلا دارد، به دلیل همین نوسان بالای قیمت نقره کارشناسان امروزه به اختصاص ۳۰ درصد از سبد سرمایه گذاری طلایی در فلزات گرانبها به نقره، تاکید فراوانی دارند .زیرا این نوسان بالای قیمت نقره به نسبت ، قیمت طلا باعث میشود که سرمایه گذاران در کوتاه مدت سود مناسبی دریافت کنند و اختصاص دادن بخشی از سبد سرمایه گذاری طلایی به شمش نقره باعث میشود که سرمایه گذاران در انواع مختلفی از مسکوکات فلزات گرانبها سرمایه گذاری کرده باشند و ریسک سرمایه گذاری در یک منبع سرمایه گذاری را متحمل نشوند .

از جمله دیگر مزایای خرید شمش نقره برای سررمایه گذاری میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

تقاضا برای شمش نقره به دلیل کاربرد صنعتی بسیار بیشتر از طلا میباشد

با توجه به آنچه درباره شمش نقره گفته شد و نظر کارشناسان سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در شمش نقره و اختصاص بخشی از سرمایه به خرید شمش نقره میتواند کمک شایانی به ارتقا سرمایه ، سرمایه گذاران داشته باشد .

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - قیمت شمش نقره

نوسان و چارت قیمت نقره

 برای داشتن سرمایه گذاری ای امن در شمش نقره باید علاوه بر توجه کردن به قیمت شمش نقره به چند نکته دیگر نیز باید توجه داشت. بررسی چارت های قیمتی شمش نقره از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا نوسان شمش نقره که از چارت و نمودار قیمت نقره قابل تشخیص میباشد برای سرمایه گذاران ملاک ورود و خروج و خرید و فروش شمش نقره میباشد.

نرخ بهره یکی از عوامل تاثیرگذار در رشد اقتصادی و تعیین کننده برای قیمت در چارت نقره است. هر چقدر نرخ بهره کاهش یافته و به صفر نزدیک‌تر شود روی افزایش قیمت چارت نقره تاثیر میگذارد.

با افزایش رشد اقتصادی افزایش تقاضای صنعتی، قیمت نقره نیز به دلیل افزایش تقاضا بالاتر میرود.

بررسی نمودار چارت قیمت نقره برای خرید شمش نقره همواره مورد توجه بوده است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی