عمومی

3 راه برای بنیانگذاران برای اولین بار برای ساختن قوی تر شبکه های

۳ راه برای بنیانگذاران برای اولین بار برای ساختن قوی تر
شبکه های

ساخت شبکه یکی از اجزای اساسی ایجاد یک کسب و کار موفق است: ارتباطات شما می تواند به مربیان، مشاوران و حتی سرمایه گذاران منجر شود.

شواهد نشان می دهد تنوع شبکه شما مزایای بسیاری دارد: به احتمال زیاد فرصت‌های غیرمنتظره و راه‌حل‌های خلاقانه‌تری برای مشکلات تجاری پیدا می‌کنید. با این حال، چیزی که در مورد شبکه وجود دارد این است که مردم تمایل دارند با دیگرانی ارتباط برقرار کنند که دارای پیشینه و دیدگاه مشابه با خودشان هستند، که می‌تواند باعث شود افراد از پیشینه‌های تاریخی کم‌نمایش به حلقه‌هایی که فاقد تنوع هستند نفوذ کنند.

در اینجا نکاتی از بنیانگذاران در سه صنعت مختلف در مورد نحوه ایجاد شبکه هایی وجود دارد که به آنها در راه اندازی مشاغل کارآفرینی کمک می کند. .

۱٫ توییت کردن را شروع کنید، اما آن را به روش درست انجام دهید.

شبکه سازی بیشتر در توئیتر نسبت به لینکدین، گفن اسکولنیک ۲۵ ساله، بنیانگذار لس آنجلس، استدلال می کند. بر اساس Couplet Coffee. او می‌گوید به دلیل فرمت غیررسمی‌تر این پلتفرم، شناختن شخصی و تعامل مکرر با آنها آسان‌تر است.

“مردم نمی دانند توییتر معدن مطلق طلا چیست.” “شما می توانید شخصیت واقعی و نظرات واقعی مردم را در قالبی جالب تر بررسی کنید. این چیزی است که به افراد بیشتری کمک می کند تا ارتباطات گرم تری داشته باشند.”

برای شروع ساختن یک شبکه قوی در توییتر، افرادی را دنبال کنید که به شما علاقه مند هستند و آنها را به عنوان ارتباطات بالقوه می بینید. هنگامی که آنها پست می کنند علاوه بر ایجاد پست های خود، با محتوای آنها تعامل داشته باشید. لحن محتوای شما باید با شخصیت شما صادق باشد، اما تا زمانی که می توانید آن را آرام نگه دارید. جزئیات سفر تجاری خود را به اشتراک بگذارید. مخاطبان خود را بر روی موفقیت شرکت خود سرمایه گذاری کنید.

اولین سرمایه گذار و مربی تجاری اسکولنیک، بنیانگذار Away، جن روبیو، ابتدا از طریق یک پیام مستقیم توییتر با او تماس گرفت. اسکولنیک می‌گوید که روبیو به دلیل باز بودن او در توییتر و جامعه‌ای که روی حسابش ایجاد می‌کرد، به سمت کوپلت کشیده شد. او توصیه می‌کند وقتی چیزی را نمی‌دانید از مخاطبان خود سوال بپرسید، در دسترس سایر بنیانگذاران قرار بگیرید و چیزهای جدیدی را که یاد می‌گیرید در تاپیک‌های توییتر جمع‌آوری کنید تا به آن توجه کنید. حساب. اسکولنیک می‌گوید، شبکه‌ای که او در توییتر ایجاد کرد، دلیلی بود که او توانست شغلش را رها کند و تمام وقت در Couplet Coffee کار کند.

۲٫ از اینستاگرام برای نشان دادن کارهایی که شرکت شما می تواند انجام دهد استفاده کنید.

همانند توییتر، ایجاد ارتباطات در اینستاگرام با موارد زیر شروع می شود افرادی که به شما علاقه دارند و با مطالبی که پست می کنند درگیر هستند. با این حال، آنچه اینستاگرام دارد و توییتر ندارد، این است که به صورت بصری نشان دهد که شرکت شما چه چیزی را نشان می دهد و چه کاری می تواند انجام دهد.

“اگر کار خود را نشان می دهید، اگر تولید کننده محتوا هستید، [… بیما ویلیامز، ۳۵ ساله، بنیانگذار شرکت پادکست Claima Stories مستقر در پورتلند، می گوید. او می‌گوید ساختن مخاطب زمان‌بر است، اما در نهایت مربیان کنونی‌اش شروع به دسترسی به جامعه کردند زیرا به جامعه‌ای که او ایجاد می‌کرد علاقه‌مند بودند.

ویلیامز همچنین توصیه می‌کند که پست‌های مکرر و در زمان ثابتی را ارسال کنید تا فالوورهای شما بدانند چه زمانی باید منتظر پست‌های شما باشند. او می‌گوید و با چیزی که پست می‌کنید خیلی «ارزشمند» نباشید. کیفیت مهم است، اما اجازه ندهید کامل دشمن خوبی باشد. یک برنامه زمان بندی پست می تواند به شما در حفظ ثبات کمک کند. زمانی را برای تولید محتوا در نظر بگیرید و به خودتان ضرب الاجل بدهید.

۳٫ به جای کمیت اتصالات روی کیفیت تمرکز کنید. آلن جونز می گوید:

این ایده را کنار بگذارید که باید در اسرع وقت با افراد بیشتری ملاقات کنید. ۳۵ ساله، بنیانگذار شرکت منابع انسانی Bambee مستقر در لس آنجلس. اگر بر ایجاد ارتباطات عمیق تر با چند فرد منتخب تمرکز کنید، شبکه شما به طور طبیعی در طول زمان گسترش می یابد.

جونز. به عنوان مثال، هر بار که در یک رویداد شبکه ای شرکت می کند، صرف نظر از اینکه چند نفر در آن شرکت خواهند کرد، هدف خود را این می کند که فقط با دو نفر ملاقات کند. هنگامی که او به آن هدف رسید، مهم نیست که چقدر زمان می برد یا زمان کمی که طول می کشد، احساس راحتی می کند که ترک کند.

او می‌گوید: «من هرگز استانداردهای غیرممکنی را برای خودم تعیین نمی‌کنم، به این معنی که هرگز نمی‌توانم با همه کسانی که با من مرتبط هستند در این رویداد ملاقات کنم. “من استانداردهای خود را معقول تنظیم کردم تا تعامل معتبر باقی بماند.”

جونز همچنین می‌گوید که شما نباید زیاد در مورد اینکه چگونه یک شخص می تواند به شما کمک کند در هنگام ملاقات با آنها معطل شوید. شما باید به این دلیل وارد شبکه شوید که به ارتباط واقعی علاقه مند هستید، نه به این دلیل که به چیزی از آن شخص نیاز دارید. به عنوان مثال، جونز با نیت ردموند ملاقات کرد، کسی که دومین پول را در Bambee سرمایه گذاری کرده است، زمانی که هر دو در Docstoc کار می کردند. جونز در آن زمان چیزی برای بدست آوردن از ردموند نداشت، اما در عوض با نشان دادن اخلاق کاری و علاقه واقعی خود به ردموند، این ارتباط را توسعه داد.

“روابطی که مهم نیست در چه دسته ای قرار می گیرند، آنهایی هستند که واقعا ساخته می شوند. او می‌گوید در مورد چیزی معتبر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی