عمومیمقالات

20 کتاب الهام بخش از نویسندگان سیاه پوست که شما نیاز دارید خواندن

۲۰ کتاب الهام بخش از نویسندگان سیاه پوست که شما نیاز دارید
خواندن

به دنبال انگیزه هستید؟ یک انفجار الهام بخش؟ توصیه زندگی؟ استراتژی های کسب و کار؟ نکات پولی؟ هر چیزی که نیاز دارید، یک نفر قبلاً کتابی در مورد آن نوشته است. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا ۲۰ کتاب الهام بخش از نویسندگان سیاه پوست وجود دارد که همه این موارد و موارد دیگر را پوشش می دهد.

اولین چه چیزی را می خواهید بخوانید؟ چه عناوینی را به این لیست اضافه می کنید؟

خاطرات الهام بخش نویسندگان سیاه پوست

۱٫ بی‌بند: داستان من از آزادی و تولد جنبش من هم

توسط تارانا برک

تارانا برک، بنیانگذار جنبش من هم، داستان تجاوز جنسی خود و قدرتی را که از رویارویی با این تجربه سال‌ها بعد برای کمک به دیگر زنان جوان به دست آورده است، به اشتراک می‌گذارد.

۲٫ نوری که ما حمل می‌کنیم: غلبه در زمان‌های نامشخص

توسط میشل اوباما

میشل اوباما، بانوی اول سابق، در کنار چالش‌ها، درس‌ها و داستان‌های دیگر از زندگی‌اش، روش‌هایی را برای غلبه بر موانع، یافتن شجاعت و قدرت در خود و جامعه‌مان، و «[شناخت] نور خودمان» به اشتراک می‌گذارد.

۳٫ شما انتخاب شده‌اید: پیشرفت در غیرمنتظره‌ها

توسط سینت مارشال

در این کتاب الهام‌بخش، سینت مارشال «قسمت‌های خوب، عالی، بد و زشت» داستان زندگی‌اش را به اشتراک می‌گذارد، در حالی که خوانندگان را تشویق می‌کند تا خوبی‌ها را در چالش‌ها ببینند، صدای خود را بیابند و دنبال کنند. مسیر منحصر به فرد [آنها]»—و نحوه قدردانی و مسئولیت پذیری در این راه.

۴٫ بیش از حد کافی: ادعای فضا برای کسی که هستید (مهم نیست که آنها چه می گویند)

توسط الین ولتروت

“وقتی دنیا به شما می گوید کوچک شوید، گسترش دهید.”

Elaine Welteroth درس‌ها، چالش‌ها و حکایت‌هایی را از زندگی خود به اشتراک می‌گذارد – آن حوادث و لحظاتی که او را شکل دادند و قدرت و اعتماد به نفس او را پرورش دادند. او از طریق داستان خود به مخاطبانش کمک می‌کند تا بفهمند چگونه می‌توانند واقعی‌ترین و قوی‌ترین خود باشند و دیگر احساس نکنند که کافی نیستند.

۵٫ می دانم چرا پرنده در قفس آواز می خواند

توسط مایا آنجلو

مایا آنجلو آزمایش‌های سال‌های اولیه‌اش را در اولین از هفت زندگی‌نامه خود به اشتراک می‌گذارد. در کنار رویارویی و کاوش در موضوعاتی از جمله هویت و نژادپرستی، آنجلو به اشتراک می‌گذارد که چگونه قدرت و عشق به خود، شفقت دیگران و مهمتر از همه، ادبیات به او کمک کرد تا آزادی را پیدا کند.

۶٫ سال بله: چگونه آن را بیرون بیاوریم، در آفتاب بایستیم و شخص خودت باشیم< /em>

توسط شاندا رایمز

“خوشبختی ناشی از زندگی کردن به شکلی است که می خواهید، همانطور که می خواهید. همانطور که صدای درونی شما به شما می گوید. خوشبختی از اینکه آن کسی که واقعاً هستید به جای اینکه فکر می کنید باشید به دست می آید. قرار است باشد.”

شاندا رایمز همیشه آنقدر برون‌گرا و خودتوان نبود – تا اینکه تصمیم گرفت با ترس‌هایش روبرو شود و خود را مجبور به خروج از منطقه راحتی کند. اکنون، رایمز نه تنها زندگی اولیه‌اش، بلکه نکات برجسته، آزمایش‌ها و مزایای «سال بله» خود را شرح می‌دهد، و توضیح می‌دهد که چگونه او به زندگی خود رسید – و همچنین چگونه می‌توانید.

کتاب های الهام بخش توسعه شخصی توسط نویسندگان سیاه پوست

۱٫ مسیری که مشخص شد: کشف مسیر و هدف زندگی شما< /h3>

توسط اپرا وینفری

«زندگی شما در مورد یک استراحت بزرگ نیست. این در مورد برداشتن یک گام مهم در تغییر زندگی در یک زمان است.”

اپرا وینفری، در کنار سایر شخصیت‌های تأثیرگذار مانند برنه براون، لین مانوئل میراندا و الیزابت گیلبرت، حکایات و درس‌های شخصی را به اشتراک می‌گذارد که به آنها کمک کرد تا اهداف منحصر به فرد خود را بیابند و به آنها دست یابند، همراه با چارچوبی که به شما امکان می‌دهد حس خود را از موفقیت و اهمیت.

۲٫ تعریف مجدد ثروت برای خود: چگونه از تعقیب پول دست بردارید و در نهایت هدف زندگی خود را داشته باشید

توسط پاتریس واشنگتن

دستیابی به ثروت فقط به معنای کسب درآمد نیست. ثروت واقعی ایجاد یک زندگی هدفمند و رفاهی فراتر از پول است. در این کتاب الهام‌بخش، پاتریس واشنگتن به اشتراک می‌گذارد که چگونه می‌توانید در هر زمینه‌ای از زندگی‌تان، از جمله سلامت، روابط و شغلتان، ثروت پیدا کنید.

۳٫ این کار را انجام دهید: ۲۲ درس واقعی و آزمایش شده در زمان برای حفظ یک رابطه سالم و شاد

توسط Tony A. Gaskins Jr.

تونی ا.

۴٫ ایست و تغییر: تنظیم مجدد ذهنیت که همه چیز را تغییر می‌دهد

توسط کارن آلن

همه ما در زندگی با چالش‌هایی روبرو هستیم، اما نحوه واکنش ما به آنها است که واقعاً ما را تعریف می‌کند. کارن آلن نحوه تقویت و تغییر ذهنیت خود را به منظور پرورش انعطاف پذیری و مثبت اندیشی و غلبه بر چیزهایی که شما را از دستیابی به پتانسیل کامل باز می دارند به اشتراک می گذارد.

۵٫ مستقیم: صادقانه، بدون فیلتر، همان‌طور که-واقعی-من-توانم-آن را بگذارم توصیه هایی برای بزرگترین چالش های زندگی

توسط ترنت شلتون

در کنار حکایات و درس‌های آموخته شده از تجربیات خود، ترنت شلتون نکاتی را برای کار کردن با چالش‌های شخصی و حرفه‌ای، از جمله رابطه شما با دوستان، خانواده، شغل و خودتان به اشتراک می‌گذارد. این همچنین یک کتاب الهام بخش است که باید با نوجوان خود به اشتراک بگذارید.

۶٫ مربیگری زندگی برای زنان موفق: پرسش‌های قدرتمند، پاسخ‌های عملی< /h3>

توسط والوری برتون

والوری برتون چارچوبی برای غلبه بر چالش‌های زندگی و پاسخ به آن‌ها به اشتراک می‌گذارد، یک چشم‌انداز مشخص برای اینکه می‌خواهید زندگی‌تان چگونه باشد و شجاعت جستجوی موفقیت و رسیدن به اهدافتان را ایجاد می‌کند.

۷٫ شرط روی سیاه: خبر خوب درباره سیاه‌پوست بودن در آمریکا امروز

توسط Eboni K. Williams

در کنار حکایاتی از زندگی خود، Eboni K. Williams به دنبال الهام بخشیدن به سایر افراد سیاهپوست است تا از طریق درسهایی از جمله “سیاهی خود را با افتخار هر کجا که می روی” و “کلیشه ها را زیر و رو کن” “ذهنی تازه و کاملا آگاهانه را اتخاذ کنند که زندگی را تغییر می دهد”. و آیا شما.”

کتابهای الهام بخش مالی توسط نویسندگان سیاه پوست

۱٫ میلیونرهای روزمره

توسط کریس هوگان

“میلیونرهای معمولی… سعی نمی کنند با دیگران همگام باشند و به تحت تاثیر قرار دادن مردم اهمیتی نمی دهند. آنها فقط زندگی خود را می گذرانند، از خود و خانواده شان مراقبت می کنند و بی سر و صدا < یک href="https://www.success.com/how-to-use-your-influence-to-help-others/">خدمت به دیگران.”

به دنبال راه هایی برای بالا رفتن از نردبان مالی و افزایش ثروت خود هستید؟ کریس هوگان “افسانه های میلیونر” و توصیه هایی را در مورد اینکه چگونه یک فرد معمولی می تواند میلیونر شود را به اشتراک می گذارد – در حالی که هنوز نه تنها از خودش، بلکه از اطرافیانش مراقبت می کند.

۲٫ با پول خوب شوید: ۱۰ قدم ساده برای کامل شدن از نظر مالی

توسط تیفانی آلیچه

تیفانی آلیش به‌جای تغییر به سمت افراط‌های طیف مالی – روش‌های پول‌سازی بسیار آسان یا بسیار پیچیده، نحوه دستیابی به “تمامیت مالی” و ایجاد یک پایه و عادات مالی قوی را به اشتراک می‌گذارد.

کتابهای تجاری الهام بخش توسط نویسندگان سیاه پوست

۱٫ Powershift: تغییر هر موقعیت، بستن هر معامله و دستیابی به هر نتیجه

توسط دیموند جان و دانیل پیسنر

در کنار حکایات شخصی و توصیه‌های دیگران که موفقیت چشمگیر خود را یافته‌اند، دیموند جان و دانیل پیزنر سه مؤلفه لازم برای ایجاد تغییر و کسب موفقیت را به اشتراک می‌گذارند: «نفوذ، مذاکره و روابط».

۲٫ جاه طلبانه غیرقابل اعتراف: ریسک کنید، موانع را بشکنید و با شرایط خودتان موفقیت ایجاد کنید

توسط Shellye Archambeau

سفر شخصی و حرفه‌ای شلی آرچامبو درس‌های بی‌شماری در مورد یافتن و دستیابی به موفقیت به او آموخته است. اکنون، او آنها را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد، از جمله نحوه غلبه بر سندروم فریبنده، یادگیری ریسک کردن و ایجاد شبکه شما.

۳٫ بازی کردن: برنده شدن در تجارت و زندگی با استفاده از خرد پایین خانه

توسط جانیس برایانت هاروید

جانیس برایانت هوروید، اولین زن آفریقایی-آمریکایی که یک کسب و کار میلیارد دلاری ساخت و صاحب آن شد، به اشتراک می گذارد که چگونه شما نیز می توانید رهبر درونی خود را بیابید و از نقاط قوت منحصر به فرد خود برای دستیابی به موفقیت در تجارت استفاده کنید.

۴٫ شما باید گرسنه باشید: عظمت درون برای پیروزی

توسط Les Brown

در یک کتاب الهام‌بخش که ۲۱ سال در حال ساخت است، لس براون نحوه غلبه بر هر چالشی را که زندگی بر سر شما ایجاد می‌کند، به اشتراک می‌گذارد، از توانایی‌های منحصربه‌فرد خود حداکثر استفاده را می‌برید و با پتانسیل خود عمل می‌کنید.

۵٫ جرقه باشید: پنج اصل خدمات پلاتینیوم برای ایجاد مشتریان مادام العمر

توسط سایمون تی بیلی

برای رسیدن به موفقیت در میان انبوه رقابت، باید برجسته باشید. Simon T. Bailey به اشتراک می‌گذارد که چگونه می‌توانید جرقه خود را بیابید و به شرکت و کارمندان خود انرژی دهید تا موفقیت بیشتری کسب کنید.

این مقاله در ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شده است و به روز شده است. عکس از Vergani Fotografia/Shutterstock

SUCCESS Staff 150x150 - 20 کتاب الهام بخش از نویسندگان سیاه پوست که شما نیاز دارید
خواندن

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی