عمومی

8 استراتژی بازاریابی ناکارآمد کسب و کارهای کوچک و محلی باید اجتناب کرد

۸ استراتژی بازاریابی ناکارآمد کسب و کارهای کوچک و محلی
باید اجتناب کرد

کسب و کارهای کوچک محلی در هنگام بازاریابی< با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. /a>. در حالی که بسیاری از تکنیک‌های بازاریابی ممکن است برای شرکت‌های بزرگ‌تر موثر باشند، اما ممکن است نتایج یکسانی را برای کسب‌وکارهای کوچکی که در یک جامعه خاص فعالیت می‌کنند، نداشته باشند. سرمایه‌گذاری در کمپین‌های تبلیغاتی پرهزینه یا استراتژی‌های بازاریابی عمومی که با مصرف‌کنندگان محلی طنین‌انداز نمی‌شوند، می‌تواند اتلاف منابع ارزشمند باشد.

برای ارائه افکار خود در این مورد، هشت عضو شورای کارآفرینان جوان (YEC) در این مورد نظر می‌دهند. سوال زیر:

«یکی از تکنیک‌های بازاریابی که فکر نمی‌کنید برای کسب‌وکارهای کوچک محلی مؤثر است، چیست و چرا؟ در عوض چه چیزی را باید امتحان کنند؟»

marketing strategies small businesses should avoid - 8 استراتژی بازاریابی ناکارآمد کسب و کارهای کوچک و محلی
باید اجتناب کرد

در اینجا استراتژی‌هایی وجود دارد که آنها به صاحبان مشاغل کوچک توصیه می‌کنند از آن دوری کنند.



۱٫ بازاریابی موتورهای جستجو

“بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) می تواند اتلاف وقت برای کسب و کارهای کوچک و محلی باشد – به ویژه برای آجر و آجر فروشگاه های ملات که اکثر تجارت آنها از جامعه اطراف آنها می آید. به جای صرف بودجه زیادی برای SEM، دیدیم که یک استراتژی پست مستقیم محلی اغلب سود زیادی را نسبت به SEM پرداخت می کند. نامه شخصی تر است و به کسب و کارها اجازه می دهد تا عمیق تر با جامعه ارتباط برقرار کنند.” ~ آرین رادمند، IgnitePost

۲٫ بازاریابی رسانه های اجتماعی

“اگر بخواهم یک تکنیک بازاریابی را نام ببرم که برای مشاغل کوچک به اندازه کافی موثر نیست، به طور کلی می گویم. ، بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی. مطمئناً، فرصت هایی برای صحبت با مشتریان محلی شما وجود دارد. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق افرادی که محتوای شما را می بینند در ۵۰ مایلی فروشگاه فیزیکی شما زندگی نمی کنند. در عوض، منابع خود را بر روی سئو محلی، تبلیغات و مشارکت متمرکز کنید. ~ دامن جیت سینگ، FunnelKit

۳٫ تبلیغات رسانه‌های جمعی

“تبلیغات رسانه‌های جمعی ممکن است برای مشاغل کوچک محلی به دلیل هزینه بالا و هدف‌گذاری ضعیف مؤثر نباشد. در عوض، این کسب‌وکارها باید بر استراتژی‌های بازاریابی فرامحلی تمرکز کنند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و فروش را افزایش دهند. این استراتژی ها شامل سئوی محلی، تبلیغات رسانه های اجتماعی با هدف جغرافیایی، بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر مکان و حمایت مالی یا مشارکت در رویدادهای محلی است. ~ کلی ریچاردسون، Infobrandz

۴٫ بازاریابی سنتی برون‌گرا

“بیشتر استراتژی‌های بازاریابی سنتی برون‌گرا برای کسب‌وکارهای کوچک واقعاً چالش برانگیز هستند، زیرا هم پرهزینه و هم زمان‌بر هستند. این شامل تماس های سرد، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و کمپین های پست مستقیم غیرهدفمند، مانند ارسال نامه به هر خانه در یک محله است. بهتر است روی یک رویکرد هدفمندتر که شامل سئو است، مانند بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل، تمرکز کنید. ~ کالین کاسابوف، ProTexting

<۵٫ تبلیغات تلویزیونی یا چاپی

“یکی از تکنیک های بازاریابی که ممکن است برای مشاغل کوچک محلی موثر نباشد، تبلیغات سنتی است، مانند تلویزیون یا چاپ تبلیغات این روش‌ها می‌توانند پرهزینه باشند و ممکن است به مخاطبان هدف مناسب دسترسی پیدا نکنند. در عوض، کسب‌وکارهای کوچک باید بر ایجاد یک حضور آنلاین قوی از طریق رسانه‌های اجتماعی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو تمرکز کنند.» ~ جارد ویتز، United Capital Source Inc.

۶٫ روابط عمومی مجازی

“کسب و کارهای کوچک محلی نباید زمان زیادی را با روابط عمومی مجازی، مانند پست مهمان، صرف کنند. افرادی که در نهایت آثار شما را خواهند خواند، احتمالاً به ویترین فروشگاه شما نزدیک نیستند. من توصیه می کنم تلاش خود را برای ایجاد رابطه با جامعه خود به کار بگیرید. در رویدادهای محلی شرکت کنید و روی جذب افرادی تمرکز کنید که احتمالاً به فروشگاه شما وارد می شوند و خرید انجام می دهند.” ~ کریس کریستوف، MonsterInsights

۷٫ کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک

«روش‌های کسب دیجیتال، از جمله سئو و کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک، همیشه نتایج بالایی را ارائه نمی‌دهند. بازگشت سرمایه برای مشاغل کوچک و محلی. این تکنیک ها گران هستند و برای ایجاد نتایج تاثیرگذار باید پول زیادی خرج کنید. در عوض، کسب و کارهای کوچکتر باید حفظ مشتری را از طریق برنامه های وفاداری در اولویت قرار دهند. ارزان‌تر است که برند خود را برای مشتریان فعلی بازاریابی کنید، که بازدهی بالاتری را به همراه دارد. ~ یان بلر، BuildFire

۸٫ فهرست ایمیل

“ساخت یک لیست ایمیل گسترده یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار برای مشاغل کوچک نیست. این به این دلیل است که مخاطبان آنها کوچک است و بعید است که به به روز رسانی های ایمیل معمولی نیاز داشته باشند یا حتی دوست نداشته باشند. در عوض، من ایجاد روابط با جامعه محلی خود را از طریق فعالیت هایی مانند حمایت از رویدادها و ایجاد روابط با تأثیرگذاران در منطقه خود برای کمک به رشد نام تجاری خود پیشنهاد می کنم. ~ بلر ویلیامز، MemberPress

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی