عمومی

Spotlight: Row House گزینه های تناسب اندام را ارائه می دهد که برای آنها مناسب است تقریبا همه

Spotlight: Row House گزینه های تناسب اندام را ارائه می دهد که برای آنها مناسب است
تقریبا همه

انبوهی از استودیوهای تناسب اندام در سراسر ایالات متحده موجود است اما بسیاری از آنها تمریناتی را ارائه می دهند که برای یک گروه یا سطح مهارت خاص طراحی شده است.

خوشبختانه، Row House تمریناتی را ارائه می دهد که می تواند تقریباً برای همه مفید باشد. صاحبان امتیازات در مناطق Ashburn، Shaw و West End واشنگتن دی سی این سطح از فراگیری را برای هر تمرینی به ارمغان می آورند. درباره داستان آن‌ها در Spotlight این هفته کسب‌وکارهای کوچک بیشتر بدانید.

What the Business Does

یک استودیوی تناسب اندام برای تمرینات قایقرانی فراهم می‌کند.

برری کارپ یکی از مالکان آن‌ها به Small Business Trends گفت: “Row House یک استودیوی تناسب اندام بوتیک است که بر روی روش قایقرانی تمرکز دارد، تمرینی برای استقامت و قدرت.”

Business Niche

ارائه تمرینی که تقریباً برای همه کار می‌کند.

کارپ توضیح می‌دهد: «علاوه بر تمرینات تک‌ایستگاهی کامل، کم‌تابش، شدت بالا، مأموریت ما ارائه تمرینی برای همه سطوح تناسب اندام و انواع بدن است. Row House نمونه ای از جامعیت واقعی در کلاسی با حداکثر ۲۵ عضو، با تقریباً ۳۵ کلاس در هفته، و پنج نوع کلاس است که در آن ما “یک قایق/یک خدمه” هستیم که طی آن هر عضو در قایق مترها مشارکت می کند.

svg%3E - Spotlight: Row House گزینه های تناسب اندام را ارائه می دهد که برای آنها مناسب است
تقریبا همه

چگونه کسب و کار شروع شد

برای دنبال کردن رویای دیرینه اداره یک تجارت.

Carpe می‌گوید: «این کار با بنیان‌گذاران Row House از نیویورک شروع شد، که موفق شدند و با Xponential Fitness به نیروها پیوستند و فرصت‌های حق رای ایجاد کردند.

«ما همیشه می‌خواستیم کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم، بنابراین در طول زندگی‌مان. ازدواج (اکنون ۲۳ سال)، ما ایده‌های خود را به این سو و آن سو می‌پرورانیم، اما هیچ چیز واقعاً گیر نمی‌کند یا وقت با بچه‌هایمان در ورزش اولویت داشت.

«در سال ۲۰۱۶ ما به طور جدی به ایده‌های تجاری فکر کردیم و بری به یک کارگزار حق رای معرفی شد. او به Row House به Barry اشاره کرد، بری با الن که از سال ۱۹۹۷ وارد یا خارج از صنعت تناسب اندام شده بود صحبت کرد. الن در یک سری Discovery در Xponential HQ شرکت کرد، عاشق ماموریت، مدالیت و موسیقی شد! و بقیه تاریخ است!»

بزرگترین برد

بخش بزرگی از جامعه بودن.

Carpe می‌گوید: «بزرگ‌ترین برد برای ما شناسایی شدن است. و توسط اعضا، خدمه و جامعه محلی ما به عنوان بهترین در Ashburn سه سال متوالی (از اولین سال افتتاح ما) تجلیل شد. ما همیشه می خواستیم یک تجارت محلی راه اندازی کنیم که جامعه ما را تحت تأثیر قرار دهد. با مشاغل تمام وقت در رسانه / فناوری دیجیتال، ما تیم هایی را مدیریت می کنیم که دیجیتال را برای تجربیات آنلاین تعریف و ایجاد می کنند. بنابراین، داشتن یک تجارت آجر و ملات که در آن بتوانیم واقعاً در چندین سطح به جامعه خود کمک کنیم، اولویت اصلی بود.

«با حمایت و راهنمایی مستمر فرنچایز، می‌توانیم به غیرانتفاعی بپیوندیم. سازمان‌ها، برنامه‌های مدرسه و سایر کسب‌وکارهای محلی برای ادامه دادن به مأموریت برند خود در جامعه.»

بزرگ‌ترین خطر

تصرف دو استودیو دیگر در واشنگتن دی سی.

Carpe توضیح می‌دهد: «در تابستان ۲۰۲۲ رئیس Row House در مورد فرصتی برای تصاحب استودیوهای DC با ما تماس گرفت، زیرا او می‌دانست که ما امیدهایی برای گسترش داریم و شاهد موفقیت با Ashburn در مدت زمان کوتاهی بودیم. با راهنمایی و پشتیبانی، ما اخیرا استودیو Shaw را افتتاح کرده ایم و به زودی West End را افتتاح خواهیم کرد. هم در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و هم مناطقی با حجم بالا که پر رونق هستند قرار دارند.

درس آموخته شده

افراد مناسب را استخدام کنید.

Carpe می‌افزاید: «ما یک کارکنان شگفت انگیز اکنون برای هر سه استودیو. اما پختن در زمان اضافی که برای جذب نیرو لازم است، همیشه بیشتر از آن چیزی است که پیشنهاد می شود. ما همیشه می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که خدمه ما همان اخلاق کاری و ارزش‌های ما را دارند.”

svg%3E - Spotlight: Row House گزینه های تناسب اندام را ارائه می دهد که برای آنها مناسب است
تقریبا همه

چگونه هزینه می کردند ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی

آموزش فروش.

Fun Fact

آنها نقاط عطف را جدی می‌گیرند.

Carpe می‌گوید: «ما کاملاً اعضای خود را در آغوش می‌گیریم». نقاط عطف از رسیدن به ۵۰ هزار متر در عرض چهار هفته پس از عضویت یا رسیدن به یک میلیون متر، ما به تعهد اعضای خود نسبت به سلامتی آنها احترام می گذاریم و همیشه از آنها حمایت می کنیم! ما عکس می گیریم، برای نقاط عطفشان به آنها هدایایی می دهیم و بعد از کلاس با اعضایی که از طریق تمرین در Row House با هم دوست شده اند، جشن می گیریم. می‌خواهند اتفاق بیفتد، برخی آرزو می‌کنند که اتفاق بیفتد، برخی دیگر آن را انجام می‌دهند.» – مایکل جردن.

* * * * *

تصویر: خانه ردیفی ، بری و الن کارپ


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی