عمومی

کسب و کارهای کوچک شروع به کاهش فروش کرده اند – و همین به احتمال زیاد تغییر نمی کند

کسب و کارهای کوچک شروع به کاهش فروش کرده اند – و همین
به احتمال زیاد تغییر نمی کند

پس از ماه‌ها افزایش هزینه‌ها، مشتریان عقب‌نشینی می‌کنند.

این بر اساس نظرسنجی کسب‌وکارهای کوچک در ماه مه توسط وال استریت ژورنال. برخی می‌گویند که فروش در چند هفته گذشته کاهش یافته است – و اکثریت نسبت به بهتر شدن اوضاع به این زودی خوشبین نیستند. بیش از نیمی (۵۶ درصد) از ۶۰۰ کسب‌وکار کوچک مورد بررسی می‌گویند که انتظار دارند شرایط اقتصادی در سال آینده بدتر شود – از ۴۲ درصد در آوریل.

کسب و کارها در صنایع مختلف قیمت‌ها را افزایش داده‌اند تا هزینه‌های فزاینده را تطبیق دهند، هزینه‌هایی که ماه‌هاست به دلیل مشکلات زنجیره تامین و افزایش دستمزدها افزایش یافته است. تا این مرحله، مشتریان عمدتا مایل به پرداخت آن قیمت‌های افزایش‌یافته بوده‌اند، زیرا هیچ جایگزین دیگری نداشتند. همانطور که استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک لارنس وایت در نوامبر به Inc.com گفت ، “اگر قیمت همه بالا می رود، حفظ مشتری کمتر از یک موضوع است.”

اما محدودیتی برای مدت زمان تمایل و توانایی مشتریان برای پرداخت قیمت های بالا وجود دارد — و WSJ ممکن است نشان دهد که مصرف کنندگان در حال رسیدن به این حد هستند. به خصوص با احتمال رکود در افق، کوچک کسب و کارها باید خود را برای کاهش تقاضا آماده کنند زیرا مصرف کنندگان کاهش می دهند یا به دنبال جایگزین های ارزان تر می گردند.

به عنوان خورخه آ. گوزمان، دانشیار مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی کلمبیا اخیراً به Inc.com گفت: الف>، کسب‌وکارهایی که ارزش بیش از کیفیت را ارائه می‌دهند، وقتی مصرف‌کنندگان شروع به محدود کردن خریدهای لوکس یا غیرضروری خود می‌کنند، دست بالا را خواهند داشت. شرکت‌ها در هر اندازه باید زودتر برای مشکلات اقتصادی آماده شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی