عمومی

چگونه یک راه حل فوق العاده ساده از مصنوعی هوش می تواند هزینه های شرکت شما را 20 درصد کاهش دهد (بدون هوش مصنوعی ضروری

چگونه یک راه حل فوق العاده ساده از مصنوعی
هوش می تواند هزینه های شرکت شما را ۲۰ درصد کاهش دهد (بدون هوش مصنوعی
ضروری

ایالات متحده تورم به بالاترین ۴۰ سال، که باعث می‌شود کسب‌وکارها به دنبال راه‌هایی برای مبارزه با کاهش حاشیه سود باشند. برخی از آنها با افزایش قیمت‌ها، یا با کاهش اندازه محصولات به سرعت هزینه‌ها را به مصرف‌کنندگان منتقل می‌کنند (روشی که به عنوان “shrinkflation”). اما برای بسیاری، تخلیه هزینه‌های فزاینده با این روش‌ها، راهی مطمئن برای از بین بردن تجارت است. از آنجایی که کسب‌وکارهای فرسوده به دنبال مقابله با تورم هستند، هوش مصنوعی پاسخی دارد: کارایی.

با تمرکز بر کارایی، کسب‌وکارها می‌توانند با آنچه که دارند کارهای بیشتری انجام دهند. زیرا مصرف کنندگان نباید تنها کسانی باشند که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند. کسب و کارها نیز باید.

برای صرفه جویی در هزینه، باید با بهبود کارایی شروع کنید. در A.I، کارایی به معنای بهینه سازی عملیات با پیش بینی دقیق، نگهداری پیش بینی شده، کنترل کیفیت و کاهش ریسک است. اما همچنین به معنای شناسایی و اصلاح زمینه‌های ناکارآمدی است که برای شرکت‌ها هزینه دارد. بهره وری را افزایش می دهد و حاشیه سود را در میان افزایش هزینه ها حفظ می کند. به عبارت ساده، باعث صرفه جویی در پول شما می شود.

طبق تجزیه و تحلیل گروه مشاوره بوستون، A.I. می تواند هزینه های تبدیل را تا ۲۰ درصد کاهش دهد که تا ۷۰ درصد کاهش هزینه ناشی از بهره وری بالاتر نیروی کار است. اما A.I. همچنین برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و استارت آپ های بوت استرپ گران، وقت گیر و دور از ذهن است. خبر خوب این است که استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از داده‌های بزرگ – بدون A.I. – با استفاده از استراتژی‌های اساسی در پشت علم داده استفاده کنند.

روی داده های مفید تمرکز کنید  

برای تقلید عملکرد A.I. و به طور موثر هزینه ها را برای جبران تورم کاهش دهید، با داده ها شروع کنید. این بدان معنا نیست که شما نیاز به جمع آوری هر بیت داده ممکن دارید. اما به این معنی است که باید داده هایی را که برای شما در دسترس و مفید هستند جمع آوری کنید.

هرچقدر هم که ساده به نظر می رسد، برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ هایی که برای جمع آوری داده ها خیلی شلوغ هستند، غیرمعمول نیست. و تعداد بی شماری از نقاط داده را تجزیه و تحلیل کنید. تمایل به تکیه بر شاخص های عملکرد کلیدی استاندارد صنعت (KPI) وجود دارد. اما بسته به کسب و کار و صنعت شما، اینها ممکن است به طور موثر تصویر بزرگتری را که به دنبال آن هستید نشان ندهند.

بنابراین، اگر اطلاعات کافی ندارید، روی دریافت آن کار کنید. و اگر داده ای دارید، روی یافتن راه هایی برای استفاده از آن کار کنید.

بهبود کارایی انسانی

کسب‌وکارها از افراد تشکیل شده‌اند – و افراد احتمالاً تا حد ممکن کارآمد نیستند. این بدان معنا نیست که شما باید کارکنان خود را مجبور کنید تا با بیش از حد کار کنند، اما به این معنی است که باید به دنبال راه‌هایی باشید که این فرآیند را برای آنها آسان‌تر کنید. بین آموزش بهتر برای کمک به کارکنان برای کار هوشمندانه‌تر به جای سخت‌تر، و به‌کارگیری فناوری که زندگی مردم را آسان‌تر می‌کند، مشاغل متوسط ​​می‌توانند برای بهبود کارایی انجام دهند.

بر اساس تحقیقات McKinsey، برای اکثر مشاغل، حداقل ۳۰ درصد از فعالیت‌ها را می‌توان با استفاده از فناوری خودکار کرد. به عنوان مثال، یک آژانس تبلیغاتی می تواند از نرم افزار صورتحساب استفاده کند و با حذف نیاز به ارسال دستی یادآورهای پرداخت برای فاکتورهای پرداخت نشده، در زمان صرفه جویی کند.

برای یک رستوران، ممکن است به معنای استفاده از پردازشگر پرداخت تلفن همراه برای کاهش رفت و آمد کارکنان منتظر باشد. . اما بدون هیچ فناوری نیز می توان به آن دست یافت. با توجه به مدرسه هنرهای آشپزی آگوست اسکوفیه.

بهینه سازی تولید یا فرآیند

یک منطقه که A.I. واقعا در بهینه سازی فرآیند تولید با شناسایی نقاط ضعف می درخشد. اما برای اتخاذ این رویکرد لازم نیست در تولید شرکت کنید.

تقریباً هر کسب‌وکاری در فرآیندهای خود جای پیشرفت دارد. اینها می توانند مراحلی باشند که وقت گیرتر، مستعد خطاها، یا صرفاً هزینه بالاتر یا حتی ریسک بالاتر باشند.

مثلاً، یک تجارت لوله کشی، پاسخ به صرفه جویی در هزینه ممکن است به معنای بهینه سازی مسیرها باشد به طوری که کارکنان دچار مشکل نشوند. طبق تجهیزات ناوگان مجله الف>. این کار را می توان به صورت دستی یا از طریق ابزارهای بهینه سازی مسیر انجام داد.

در یک رستوران، ممکن است گزینه های منو را کاهش دهد. احمق متشکل.

چیزی که خلاصه می شود این است که با آنچه دارید بیشتر انجام دهید و از آنچه به راحتی در دسترس شما است استفاده کنید. راه‌هایی برای بهبود فرآیند خود پیدا کنید، زندگی کارکنانتان را آسان‌تر کنید، و با آنچه دارید کارهای بیشتری انجام دهید. از نقل قول پنج کلمه ای قدرتمند وارن بافت و قانون ۳ C ایلان ماسک برای تصمیم گیری استراتژیک و ایجاد یک تجارت میلیارد دلاری. افزایش بهره وری درها را برای افزایش بهره وری باز می کند – بلیط طلایی برای صرفه جویی در پول و تورم آب و هوا.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی