عمومی

10 سوالی که برای یک فرد موفق باید از خود بپرسید همکاری

۱۰ سوالی که برای یک فرد موفق باید از خود بپرسید
همکاری

در اوایل دهه ۹۰ ما فقط شروع به عنوان کارآفرینان جوان. ما بسیار سبز و بسیار جاه طلب بودیم. ما کنفرانس‌هایی را برای سرمایه‌گذاران هتل‌ها تهیه کردیم، و کنفرانسی را در هتل بورلی هیلتون در بورلی هیلز، کالیفرنیا، متعلق به تاجر و سرگرم‌کننده افسانه‌ای مرو گریفین برگزار می‌کردیم. در یک مهمانی کوکتل که او در شب افتتاحیه کنفرانس برای ما میزبانی کرد، ما و گریفین با نمایندگان در حال گفتگو بودیم، درباره هتل‌ها گپ می‌زدیم و نیاز درک شده‌مان به شرکا برای کمک به ساختن کسب‌وکارمان را توضیح می‌دادیم. گریفین با شنیدن کلمه «شریک» برگشت و با قاطعیت گفت: «اگر به شریکی نیاز ندارید، نداشته باشید. شرکا می توانند مانع کاری شوند که شما می خواهید انجام دهید.» این سخنان تأثیر عمیقی بر ما گذاشت. اما به جای اینکه ما را از شراکت بترسانند، ما را در سفری آغاز کردند تا اولین کسب و کار موفق ما را ایجاد کنیم. مشارکت.

ما اولین گام خود را برای ایجاد مشارکت های موفق، اصل “متشکرم، مرو” می نامیم. ما می دانیم که گریفین در واقع به ما نمی گفت: “در تجارت شریک نداشته باشید.” او در طول سال‌ها شرکا و روابط تجاری زیادی داشت، از جمله King World، اکنون CBS TV Productions و Sony Pictures Entertainment. این همکاری ها به گریفین کمک کرد تا موفق شود (او در سال ۱۹۸۶ هنگامی که شرکت خود را به کوکاکولا فروخت، میلیون ها پول به دست آورد). ما فکر می‌کنیم که گریفین واقعاً می‌گفت که باید بدانید چرا وارد یک شراکت تجاری می‌شوید، باید در مورد انتظارات واقع‌بین باشید و باید با احتیاط معقول ادامه دهید.

چیزی که به شما می‌گوییم این است: «یک دقیقه صبر کنید. به عقب برگرد به کاری که می‌خواهی انجام دهی فکر کن.» اگر فرصتی برای شراکت در یک پروژه یا کسب‌وکار پیش آمد، مطمئن شوید که یک همکاری واقعاً همان چیزی است که شما نیاز دارید یا می‌خواهید تا کسب و کار خود را ایجاد یا توسعه دهید. وارد شدن به یک شراکت چیزی نیست که بتوان آن را ساده گرفت. می تواند، و به احتمال زیاد، تأثیر عمیقی بر شما و کسب و کارتان خواهد داشت.

یک سوال اساسی که باید در نظر گرفت این است که آیا از موقعیتی قدرتمند وارد شراکت بالقوه می‌شوید؟ مشارکت های موفق با یک هدف واقعی شروع می شوند. برای برآورده شدن باید یک «نیاز» یا «خواسته» وجود داشته باشد که برای غلبه بر نیروهایی که ممکن است شما و شریک زندگیتان را از هم جدا کند، به اندازه کافی قانع کننده باشد. یک شراکت باید شما یا کسب و کارتان را پیش ببرد و به شما کمک کند به سطح موفقیتی که به دنبال آن هستید دست یابید. وقتی موقعیت ضعیفی دارید، ممکن است به شراکت نیاز داشته باشید تا بتوانید دوام بیاورید، در حالی که وقتی از موقعیت قوی‌تری می‌آیید، ممکن است شراکتی برای آزادی یا مزیت رقابتی.

وقتی با فرصتی برای شریک شدن مواجه می شویم، خود را در یک فرآیند ذهنی بسیار سخت قرار می دهیم. ما با پرسیدن سه چیز از خود شروع می کنیم:

  1. هزینه پروژه چقدر خواهد بود؟ نه تنها از نظر پول، بلکه از نظر زمان و منابع.
  2. چه کسی کار را انجام می دهد؟ > ما می خواهیم در مورد اینکه چه کسی در شراکت چه کاری انجام می دهد، ایده روشنی داشته باشیم.
  3. چه چیزی برای ما مفید است؟ فراتر از سود مالی، مزایای دیگری برای ما چیست؟ آیا وجود دارد؟ و آیا سود مالی به اندازه کافی قانع کننده است؟

اگر پاسخ‌های اولیه مثبت و قابل قبول هستند، ما عمیق‌تر می‌شویم و از خود سؤالاتی می‌پرسیم که به ما کمک می‌کنند نه تنها ایده مشارکت، بلکه هر پیشنهاد خاص روی میز را ارزیابی کنیم:

  1. چرا می‌خواهیم شریک شویم؟
  2. آیا به یک شریک نیاز داریم یا یک شریک می‌خواهیم، ​​و آیا واقعاً می‌دانیم این نیازها و/یا خواسته‌ها چیست؟
  3. آیا پیوستن به نیروها ما را بیشتر از آنچه که به تنهایی می‌توانستیم جلوتر می‌برد؟
  4. آیا خطرات ناشی از قبول شریک را می‌دانیم و آیا برای این خطرات آماده هستیم؟
  5. >ما واقعاً در مورد این شریک، سوابق، تصویر، اهداف و مقاصد او چه می دانیم؟
  6. آیا ما آماده کنترل را به طور جزئی یا کامل بر ایده ها یا کسب و کار خود رها می کنیم و چشم اندازهای آینده خود را برای موفقیت به دیگری وابسته می کنیم؟
  7. آیا ما هستیم؟ مایلیم موفقیت خود را به اشتراک بگذاریم، و آیا مایلیم شکست های دیگران را به خطر بیندازیم؟

پاسخ دقیق به این سوالات بسیار مهم است. اگرچه مشارکت می تواند مزایای بزرگی را به همراه داشته باشد، اما می تواند خطرات بزرگی نیز به همراه داشته باشد. وارد شدن به یک شراکت محدودیت هایی برای ایده های شما و نحوه اجرای آنها ایجاد می کند زیرا شریک زندگی شما معمولاً می خواهد در مورد نحوه انجام کارها نظر داشته باشد. هنگامی که شراکت در جریان است، انتظارات شما ممکن است برآورده نشود، و باید بدانید که چگونه ناامیدی را مدیریت کنید. در برخی مواقع، اولویت‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی ممکن است به وجود بیاید که به حل تعارض نیاز دارد. قادر به رسیدگی است؟ آیا شما یک جنگنده هستید یا یک هلنده؟ در نهایت، اگرچه یک شراکت ممکن است استقلال بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد زیرا شخص دیگری را برای حمل بار خواهید داشت، ممکن است گاهی لازم باشد بار شریک خود را نیز حمل کنید.

بهتر است اکنون کمی زمان صرف فکر کردن بکنید تا زمان زیادی (و هزینه) برای رهایی از یک رابطه شکست خورده بعدا. در واقع، کاری که با صرف وقت برای فکر کردن انجام می دهید، پایه و اساس شراکت خود را ایجاد می کند. وقتی یک مشارکت بر اساس یک پایه محکم، هیچ چیز بهتری وجود ندارد. وقتی شراکتی روی زمین لرزان شروع می شود، مراقب باشید.

این مقاله در سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس @SBphoto/Twenty20

Bob Hayexs 150x150 - 10 سوالی که برای یک فرد موفق باید از خود بپرسید
همکاری

بیش از ۲۵ سال است که جیم بوربا و باب هیز در زندگی و تجارت شریک هستند. کتاب آن‌ها، Smart Partners توسط SelectBooks (نیویورک) در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. یکی از بنیانگذاران این شبکه LLC، هتل Burbaye، Burbaye، یکی از بنیانگذاران هتل Burbaye زن و شوهر یک مشارکت قدرت تشکیل داده اند که کنفرانس هایی را برای جامعه سرمایه گذاری هتل، فیلم های بلند و یک موزیکال برادوی تولید می کند. از سال ۲۰۰۰، کنفرانس های آنها نزدیک به ۹۰۰۰۰ نماینده بین المللی را در ۲۲ کشور جذب کرده است. آنها را در توئیتر یا در www.BurbaHayes.com دنبال کنید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی