عمومی

کارگران مبتلا به کووید طولانی مدت نیاز به حمایت دارند. در اینجا نحوه کارفرمایان آمده است می تواند کمک کند

کارگران مبتلا به کووید طولانی مدت نیاز به حمایت دارند. در اینجا نحوه کارفرمایان آمده است
می تواند کمک کند

صدها هزار دلار هزینه شد بی‌فایده. بیش از ۷۰ مورد رد شدن از کلینیک‌های توانبخشی. حتی بازدیدهای بیشتری از بیمارستان ها، پزشکان، فیزیوتراپیست ها، متخصصان کایروپراکتیک و سایر متخصصان. یک تشخیص طولانی مدت کووید

این واقعیت برای خانواده اسمیت در دو سال گذشته و بعد از جیسون اسمیت، روان‌شناس و استاد حرفه‌ای بوده است. ، به مدت طولانی مبتلا به کووید شد. و به گفته خواهر دوقلویش، فارا اسمیت، که از برادرش دفاع می کند و در حالی که به طور تمام وقت کار می کند، بر مراقبت از او نظارت می کند، حتی ماه ها طول کشید تا اسمیت حتی یک تشخیص قطعی دریافت کند.

من اینجا نشسته‌ام و سعی می‌کنم برادرم را زنده نگه دارم، در حالی که تلاش می‌کنم در محل کارم به موفقیت برسم، اما فقط درها به صورتم کوبیده می‌شوند. یک مدیر مشتری جهانی در گروه فناوری گاتهام مستقر در مونتهام، نیوجرسی، یک شرکت مشاوره و خدمات فناوری اطلاعات.

اولین رویارویی خانواده اسمیت با کووید زمانی اتفاق افتاد که فارا و مادر جیسون در آغاز سال ۲۰۲۰، درست پیش از ابتلا به ویروس کرونا، علائم خود را نشان دادند. در سراسر جهان فوران کرد. اما درست زمانی که مادرشان در می ۲۰۲۰ شروع به بهبود کرد، جیسون شروع به بیماری کرد و در همان بازه زمانی شروع به نشان دادن علائم طولانی کرد. در اکتبر همان سال، علائم او به جایی رسید که دانش‌آموزانش متوجه آن‌ها شدند و جیسون یک ماه بعد از تدریس کنار رفت. او روانشناسی را در کالج کوئینز و دانشگاه سنت جان تدریس کرد.

خانواده اسمیت نمونه‌ای از کسانی است که مجبور بوده‌اند با پیچیدگی طولانی کووید کنار بیایند. فارا می‌گوید که بسیاری از کارشناسان پزشکی نمی‌دانند چگونه با برادرش رفتار کنند، زیرا کووید طولانی مدت هنوز به خوبی درک نشده است. پزشکان آنها را رد کردند زیرا خانواده به دنبال درمان علائم مشکل عصبی و جسمی جیسون بودند که شامل خستگی، تپش قلب، احساس سر، گردن درد و بی خوابی است.

بعد از گذراندن پنج هفته در چهار بیمارستان مختلف در حدود آگوست ۲۰۲۱، پزشکان به تشخیص رسیدند: آنسفالیت خود ایمنی، که یکی از پزشکان جیسون معتقد است نتیجه کووید طولانی او است. فارا می‌گوید، قبل از همه‌گیری، برادرش در سلامت کامل بود.

هنوز مشخص نشده است که چه چیزی باعث کووید طولانی‌مدت می‌شود، یا دقیقاً چه کسی چه کسی را تحریک می‌کند. بیشتر مستعد این وضعیت است. به گفته چارلز گلسمن، پزشک، گروه هایی که به نظر می رسد بیشتر در معرض خطر ابتلا به کووید طولانی مدت هستند، شامل افرادی با شرایط پزشکی قبلی، آنهایی که در ابتدا با پنج علامت یا بیشتر در طول شروع کووید-۱۹ خود را نشان می دهند، گروه های اقتصادی-اجتماعی فقیرتر، و زنان هستند. و مدیر پزشکی در استاندارد، یک شرکت بیمه مستقر در پورتلند، اورگان.

کووید-۱۹ یک جانور منحصر به فرد است. شروع علائم از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است: برخی برای هفته ها یا ماه ها با خستگی ناتوان کننده مواجه می شوند، در حالی که برخی دیگر بدون علامت هستند. بر اساس شمارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، بیش از ۸۰٫۵ میلیون مورد کووید-۱۹ در ایالات متحده وجود داشته است، اگرچه کارشناسان معتقدند با توجه به تست در خانه افزایش یابد.

اکنون شواهد فزاینده ای مبنی بر گسترش طولانی مدت کووید وجود دارد. یک فراتحلیل اخیر منتشر شده در ژورنال بیماری های عفونی تخمین زد که شیوع جهانی کووید طولانی مدت ۴۳ درصد در میان مجموعه ای از ۳۱ مطالعه بود. اما در مجموع، برآوردها از ۹ درصد تا ۸۱ درصد با توجه به تفاوت در جنسیت، جغرافیا، و جمعیت مورد مطالعه متفاوت بود.

برخی پیشنهاد می کنند که کووید طولانی به توضیح کمبود نیروی کار در ایالات متحده کمک می کند. طبق برآورد دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده، تعداد موارد طولانی مدت کووید در ایالات متحده بین ۷٫۷ میلیون تا ۲۳ میلیون کاهش می یابد. و تعداد موارد طولانی مدت کووید این سوال را مطرح می کند که برای افرادی که در نیروی کار هستند و می خواهند یا نیاز دارند شغل خود را حفظ کنند، چه کاری می توان انجام داد؟

به‌گفته دن جولیوت، مشاور تمرین امکانات محل کار در The استاندارد. او می گوید: «[کووید طولانی مدت] تأثیرات بسیار واضحی بر محل کار دارد، حتی زمانی که وضعیت و علائم کارمند کاملاً ذهنی باشد. “به طور سنتی، مدیران و سرپرستان تمایل دارند به علائم ذهنی به عنوان مسائل شخصی نگاه کنند.”

کارمندی را مثال بزنید که با خستگی شدید دست و پنجه نرم می کند، یکی از رایج ترین علائم. جولیوت می‌گوید، اگر شخصی به کارفرمای خود بگوید که کاملاً خسته شده‌اند، توصیه مدیران به کارمند که زودتر به رختخواب برود تا بیشتر استراحت کند، نامناسب است. او می‌افزاید: «بخش‌های منابع انسانی باید در کمک به مدیران خود در تشخیص اینکه این شرایط پزشکی هستند، بسیار مستقیم عمل کنند.

همچنین این موارد وجود دارد. موضوع مزایای از کار افتادگی قانون مرخصی خانوادگی و پزشکی به کارمندان اجازه می‌دهد تا ۱۲ هفته مرخصی بدون حقوق بگذرانند، اگر به دلیل یک بیماری جدی نتوانند کار کنند.

کووید طولانی همچنین می‌تواند طبق قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت، قانونی که برای شرکت‌هایی با ۱۵ کارمند یا بیشتر اعمال می‌شود، به عنوان یک معلولیت واجد شرایط باشد. . ADA از افراد دارای معلولیت در برابر تبعیض محافظت می کند، و به این معنی است که کسب و کارها ممکن است نیاز به اصلاحاتی داشته باشند تا به طور منطقی کارمندان مبتلا به کووید طولانی مدت را در خود جای دهند.

“تعریف سه قسمتی ADA از ناتوانی در مورد کووید-۱۹ طولانی اعمال می‌شود، به همان روشی که برای هر شرایط پزشکی دیگر اعمال می‌شود. ماریل اسمیت، یک وکیل کار در هال بوث اسمیت می‌گوید. (ماریل اسمیت با جیسون و فارا اسمیت ارتباطی ندارد.) «اگر یک فرد دارای معلولیت برای درخواست شغل، انجام یک شغل یا بهره مندی از مزایا و امتیازات شغلی به یک مسکن معقول نیاز باشد و درخواست کند، کارفرما باید ارائه دهد. مگر اینکه مشقت بی موردی به همراه داشته باشد، به معنای دشواری یا هزینه قابل توجه.”

اما دستیابی به وضعیت ناتوانی آسان نیست– سالانه حدود ۷۰ درصد از مطالبات بیمه از کارافتادگی تامین اجتماعی رد می شود. برخی از «حمل‌کنندگان طولانی» کووید پس از محرومیت از مزایای ناتوانی طولانی‌مدت شکایت کرده‌اند. به گفته خواهرش، جیسون اسمیت هنوز به وضعیت ناتوانی اعطا نشده است.

اما خود کسب و کارها ممکن است با مشکل مواجه شوند. اگر پذیرش یک کارمند به نقطه ای برسد که از نقطه نظر تجاری غیرقابل اجرا شود. حقیقت تلخ این است که برخی از کسب‌وکارها نمی‌توانند مسافرانی را که برای مدت طولانی باید از شغل خود کناره‌گیری کنند، پذیرایی کنند. ماریل اسمیت می‌گوید: «قانون اندازه‌گیری می‌کند که آیا محل اقامت دچار مشکل است یا خیر. به عنوان مثال، اگر یک کارمند توسعه‌دهنده نرم‌افزار باشد، پاسخگویی به درخواستی که می‌خواهد زمان استفاده از صفحه نمایش را به بیش از ۲۰ درصد از روز کاری محدود کند، ممکن است دشوار باشد.

اگر کارمندی بر اساس معلولیت درخواست تسهیلات دهد، قانون کارفرما را ملزم می‌کند که در یک فرآیند تعاملی با آن کارمند شرکت کند و به دنبال آن باشد. به گفته ماریل اسمیت، اطلاعات بیشتر در مورد محل اقامت درخواستی.

کارفرمایان باید تا حد امکان مراقب کارکنان خود باشند، اگرچه تسهیلات تا حد زیادی به علائم نشان داده شده بستگی دارد. ارائه تنظیمات ارگونومیک یا امکانات دیگر برای کارهای فیزیکی می تواند بسیار مفید باشد. برای مثال، یک کسب‌وکار می‌تواند دمای یک مرکز یا چراغ‌ها را برای محافظت در برابر ایجاد علائم خاصی مانند سردرد میگرنی تنظیم کند. برخی از مسافران طولانی مدت حساسیت به نور را گزارش کرده اند، به عنوان مثال، وضعیتی که به عنوان فتوفوبیا شناخته می شود.

بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند با ارائه برنامه‌های کاری اصلاح‌شده، افزایش فرصت‌های کاری از راه دور، یا صرف زمان بیشتر بیماری، انعطاف‌پذیر باشند. برخی از کارمندان مطمئناً هیچ قانونی برای مراقبت از کارمندان شما وجود ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی