عمومی

چگونه پوکر می تواند تصمیمات استراتژیک را ارائه دهد

چگونه پوکر می تواند تصمیمات استراتژیک را ارائه دهد

به Inc.‘s Founders Project پادکست با Alexa Von Tobel، جایی که ما داستان‌هایی از جرات را برای شما آورده‌ایم، الهام بخش، و محرکی است که کارآفرینان آینده را تعریف می کنند. هر هفته، کتاب بازی حرفه‌ای بنیان‌گذاران را بررسی می‌کنیم و کشف می‌کنیم که چه چیزی باعث می‌شود که آنها تیک بزنند. در قسمت این هفته:

چگونه با جی کرپس از کنفلوئنت حرکات خوبی انجام دهیم

در سال ۲۰۱۱، جی کرپس یک مهندس در LinkedIn، پیشرو در جستجو، موتور توصیه و نمودار اجتماعی پلتفرم است. او در تلاشی برای کشف اینکه چگونه می‌توان جریان‌های بی‌درنگ داده‌ها را برای سازمان‌ها مفید ساخت، یک پروژه متن‌باز به نام کافکا را آغاز کرد. این ابزار محبوب شد و امروزه بیش از ۷۰ درصد از ۵۰۰ شرکت Fortune از آن استفاده می کنند. با الهام از موفقیت اولیه کافکا، کرپس به سمت کارآفرینی جهش کرد و در سال ۲۰۱۴ پلتفرم مشابهی به نام Confluent را راه اندازی کرد که در سال ۲۰۲۱ آن را عمومی کرد.

جی معنای پردازش «داده در حرکت» را به اشتراک می‌گذارد، چرا او فقط یک سال را در دبیرستان سنتی گذرانده است، و اینکه پوکر چگونه تصمیم‌گیری‌اش را مشخص می‌کند: «هدف برای یک بازیکن پوکر انجام حرکات خوب است. ” او می گوید. “گاهی اوقات وقتی خوب بازی می‌کنید، باز هم بازی را می‌بازید، زیرا کارت‌های بدی دریافت کرده‌اید یا حریف‌تان کارت‌های خوبی دریافت کرده است. مثل یک سری چیزها خارج از کنترل شما هستند، اما شما چیزهایی در کنترل خود دارید که می‌خواهید آنها را خوب کنید. تصمیم گیری در مورد.”

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی