عمومیمقالات

آلیتزا و براندون استینسون در مورد الهام گرفتن از سوخت، افزایش بهره وری و ارزش قدردانی

آلیتزا و براندون استینسون در مورد الهام گرفتن از سوخت،
افزایش بهره وری و ارزش قدردانی

حتی در عصر دیجیتال، این زوج بر این باورند که برنامه‌ریزان کاغذ منجر به بهره‌وری می‌شوند.

Alitzah و Brandon Stinson، اپراتورها و صاحبان Ivory Paper Co پیشنهاد می دهند محصولات سازمانی زرق و برق دار با پیچ و تاب مدرن. شرکت کاغذ بوتیک آنها در ایجاد برنامه ریزان، مجلات، لوازم التحریر و موارد دیگر برای کمک به کارآفرینان، مبتکران و علاقمندان در تلاش برای مدیریت بسیاری از عوامل استرس زا دوران کووید. ما از آنها پرسیدیم که چگونه آنها را با هم مدیریت می کنند.

چه چیزی به برنامه ریزان Ivory Paper Co مزیت رقابتی می دهد؟

Alitzah & Brandon: با تعداد زیادی شرکت برنامه‌ریز و شرکت‌های جدید که هر روز ظاهر می‌شوند، متوجه شده‌ایم که تولید داخلی ما چیزی است که شرکت Ivory Paper را متمایز می‌کند. ما هر برنامه ریز را سفارش می دهیم، که به مشتریان ما امکان می دهد سفارش خود را فقط برای آنها شخصی سازی کنند. مشتریان ما نام خود را روی جلد خود قرار می دهند و حتی می توانند تاریخ شروع خود را انتخاب کنند. اگر بخواهید از بسیاری از رقبای ما خرید کنید، آنها فقط دو تاریخ شروع دارند: یکی در ژانویه و دیگری در جولای یا آگوست. اگر می‌خواهید خارج از آن پنجره خرید کنید، یا ماه‌ها منتظر می‌مانید تا از برنامه‌ریز خود استفاده کنید یا با برنامه‌ریزی که تعداد زیادی صفحات هدر رفته دارد. ما با داشتن دو تاریخ شروع برنامه‌ریز برای هر ماه که مشتریان ما کاملاً آن را دوست دارند، این مشکل را کاملاً برطرف کرده‌ایم.

آیا از برنامه ریزان خود استفاده می کنید؟

علیتزا: البته! من از All-In-One Planner استفاده می کنم. این اولین و تنها برنامه‌ریزی بود که در زمان راه‌اندازی شرکت کاغذ عاج داشتیم، و هنوز هم پرفروش‌ترین برنامه‌ریز ما تا به امروز است. من این برنامه ریز را دوست دارم زیرا به من امکان می دهد ماه ها، هفته ها و روزهایم را در یک مکان برنامه ریزی کنم. براندون پس از راه‌اندازی شرکت Ivory Paper با من، به سرعت تبدیل به یک برنامه‌ریز تبدیل شد و از برنامه ریز نهایی هفتگی.

آیا تا به حال در مورد راه اندازی یک تجارت لوازم التحریر در دنیایی که به طور فزاینده ای بدون کاغذ است، احساس نگرانی می کنید؟

Alitzah & Brandon: اصلا. با پیشرفت جهان و گسترش فناوری، مردم بیش از هر زمان دیگری مایلند ارتباط خود را قطع کنند از دستگاه های آنها. این را در فناوری از طریق ردیابی زمان صفحه نمایش و گسترش تنظیمات «مزاحم نشوید» مشاهده می کنید. فناوری بسیاری از خوبی‌ها را به دنیا می‌آورد، اما باعث می‌شود افراد به راحتی حواس پرت شود. اگر شخصی می‌خواهد ارتباط را قطع کند، کارهای بیشتری انجام دهید و حواس پرتی را حذف کنید، پس برنامه ریزان کاغذی همیشه به کاربر کمک می کنند تا به اهداف خود دست یابد. ما مطمئن هستیم که مردم همچنان به انتخاب برنامه‌ریزهای کاغذی ادامه می‌دهند، حتی با دیجیتال شدن روزافزون دنیا.

بزرگترین چالش شرکت Ivory Paper تا کنون چه بوده است؟

Alitzah & Brandon: بزرگترین چالش در طول همه‌گیری کووید بود. در دسامبر ۲۰۲۰، ما رشد عظیمی را تجربه کردیم، و افزایش مقیاس برای رشد از طریق همه‌گیری، سخت‌ترین چالش بود. مدیریت مقیاس‌بندی به‌طور کلی چالش‌برانگیز است، اما وقتی چالش‌های خاصی را که سال ۲۰۲۰ به همراه داشت را اضافه می‌کنید – مانند کمبود عرضه، استخدام و تأخیر شرکت‌های حمل‌ونقل – زمان دشواری را حتی سخت‌تر کرد که منجر به تأخیر در اجرای تیم تولید ما شد. ما آموختیم که باید افزونگی را در کل سیستم تکمیل خود ایجاد کنید تا برای بدترین سناریوها، مانند یک بیماری همه گیر، آماده باشید. از سال ۲۰۲۰، ما در کنار تیم خود کار کرده‌ایم تا گردش کار تولید خود را تطبیق دهیم تا بتوانیم در صورت نیاز مقیاس‌بندی کنیم.

آیا مزایایی برای همکاری وجود دارد؟

Alitzah: مزیت‌های زیادی دارد: صحبت‌های هیجان انگیز ظهر همراه با در آغوش گرفتن، ناهار خوردن با هم و، البته، گاه به گاه مهمانی رقص. ما شوخی نمی کنیم ما در خانه صورتی بسیار می رقصیم – چیزی که ما آن را انبار و تأسیسات تولیدی خود در کلمبوس، اوهایو می نامیم. اثبات را می توان در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ما پیدا کرد!

با توجه به آنچه گفته شد، اداره یک تجارت با خانواده یا شریک زندگی شما می تواند چالش برانگیز باشد. من و براندون یاد گرفته‌ایم که واقعاً به یکدیگر اعتماد کنیم و مدیریت خرد نکنیم. براندون تمام بازاریابی را به همراه تیم های خلاق ما مدیریت می کند که شامل طراحی و توسعه محصول می شود. من جنبه اداری کسب و کار، وجهه نام تجاری را اداره می کنم و کل سطح تولید خود را اداره می کنم.

وقتی احساس خستگی می‌کنید، چگونه می‌توانید به یک فضای الهام‌بخش بازگردید؟

Alitzah: این می تواند بسیار سخت باشد، به خصوص در مرحله راه اندازی. خوشبختانه، من و براندون یک پایه عالی داریم. ما همیشه زمان خانواده را در اولویت قرار داده ایم. گذراندن وقت با دو دخترمان واقعاً به ما کمک می کند تا متمرکز شویم. کودکان بسیار بی گناه هستند و چه بهترین و چه بدترین روز را داشته باشیم، آنها در روحیه بازیگوش و نشاط آور خود ثابت قدم هستند. برای استراحت هم به خودمان فرصت می دهیم. وقتی احساس می کنیم که خسته می شویم، سعی می کنیم به بدن خود گوش دهیم و یک قدم به عقب برداریم—شاید یک روز تعطیل یا آخر هفته بدون کار برای سوخت گیری باک هایمان برای هفته پیش رو.

آیا فرزندان شما از تماشای شما که در کنار هم شرکت Ivory Paper Co اجرا می کنید چیزی یاد گرفته اند؟

Alitzah & Brandon: ما واقعا امیدواریم که دخترانمان قدرت کار سخت را بیاموزند. ما امیدواریم که آنها از طریق مثال ما ببینند که اگر آنها سخت در تعقیب اهداف خود تلاش کنند، می توانند کارهای زیادی انجام دهند.

یک ارزشی که برای هر کسب و کاری به ارمغان می آورید چیست؟

Alitzah & Brandon: سپاسگزاریم. ما قدردانی را برای تک تک برنامه‌ریزان شرکت Ivory Paper گنجانده‌ایم و نامه‌ای در رابطه با قدردانی از هر برنامه‌ریزی در مجموعه ۲۲ قطعه‌ای خود در Target گنجانده‌ایم. ما دریافتیم که تمرین قدردانی به ما این امکان را می‌دهد که افراد بهتر و شادتری باشیم. تاکید بر گذشته یا نگرانی در مورد آینده تنها تجربه زندگی واقعی را از بین می برد. برای ما، تمرین قدردانی راهی برای تمرکز بر خود و زندگی در لحظه است.

این مقاله در ابتدا در مارس/آوریل ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس توسط Alitzah & Brandon Stinson

Rae Fitzgerald 150x150 - آلیتزا و براندون استینسون در مورد الهام گرفتن از سوخت،
افزایش بهره وری و ارزش قدردانی

Rae Fitzgerald یک نویسنده مستقل، علاقه‌مند به ماهیگیری و موسیقی‌دان در Austin، برچسب TX Keeled Scales است. او مدرک کارشناسی خود را در نویسندگی خلاق از دانشگاه ایالتی ترومن دریافت کرد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی