عمومی

نتفلیکس بدترین فصل خود را پشت سر گذاشت. طرح شگفت انگیز آن به اصلاح چیزهایی که باعث تغییر بازی خواهد شد

نتفلیکس بدترین فصل خود را پشت سر گذاشت. طرح شگفت انگیز آن به
اصلاح چیزهایی که باعث تغییر بازی خواهد شد

در روز سه شنبه، نتفلیکس آخرین درآمدهای سه ماهه، و – حداقل بگوییم – عالی نبودند. خب، از نظر فنی، آنها بدترین گزارش‌هایی بودند که شرکت تا به حال گزارش کرده است و پس از اعلام، سهام ۲۵ درصد کاهش یافت.

این یک درس قانع کننده در مورد اتفاقاتی است که برای یک شرکت برتر با هیچ جایی برای رفتن. هر کسب‌وکاری می‌خواهد به اوج برسد، تا زمانی که به آنجا برسد و متوجه شود که فشار برای به رشد خود ادامه دهید هرگز تمام نمی شود. گاهی اوقات باعث می شود کارهایی انجام دهند که در غیر این صورت انجام نمی دادند. که هرگز به خوبی پایان نمی یابد.

منظورم این است که نتفلیکس همچنان درآمد داشت، اما این کار را در حالی انجام داد که اولین کاهش تعداد مشترکین خود را ثبت کرد. این یک مشکل بزرگ برای شرکتی است که در حال حاضر در یافتن مشترکین جدید مشکل داشت تا به بیش از ۲۰۰ میلیون مخاطب فعلی خود اضافه کند. اکنون شروع به از دست دادن آنها می کند.

تنها در سه ماهه گذشته ۲۰۰۰۰۰ مشترک را از دست داده است. با توجه به اینکه وال استریت انتظار داشت ۲٫۵ میلیون نفر به این شرکت اضافه کند، این بسیار بد است، رقمی که قبلاً ضعیف تلقی می شد. با توجه به اینکه این شرکت در طول همه گیری همه گیر رشد زیادی داشت، بدتر است، اما در اواخر سال ۲۰۲۱ به دیوار برخورد کرد.

یکی از دلایل اصلی واضح است: نتفلیکس همچنان قیمت ها را افزایش می دهد. قیمت محبوب ترین طرح خود را به ۱۵٫۴۹ دلار افزایش داد. اگر می خواهید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را با کیفیت ۴K تماشا کنید، باید ۱۹٫۹۹ دلار هزینه کنید. مسئله این است که مردم فقط حاضرند برای چیزی که به نظر می رسد یک جریان بی پایان از فیلم های رایان رینولدز است، پول زیادی بپردازند. من نمی دانم چه مقدار است، اما مطمئنا بی نهایت نیست.

اما این شرکت دوست دارد مواردی مانند رقابت با سایر سرویس های پخش و این واقعیت را که کاربران فعلی آن شیطان برای به اشتراک گذاری رمزهای عبور خود. هیچ چیز مانند سرزنش مشتریان خود برای این واقعیت نیست که نمی توانید شخص دیگری را برای پرداخت هزینه خدمات گران قیمت خود پیدا کنید.

برای منصفانه بودن، نتفلیکس می گوید ۱۰۰ میلیون خانوار وجود دارد که هزینه خدماتش را پرداخت نمی کنند، اما در عوض رمزهای عبور را به اشتراک بگذارید. این شرکت پس از برای یک دهه یا بیشتر به سمت دیگری نگاه می کرد. به عنوان مثال، شروع به آزمایش یک درخواست کرد که به کاربران اطلاع می‌دهد که باید برای حساب خود ثبت نام کنند یا دسترسی را از دست می‌دهند.

تقریباً انگار هیچ کس در نتفلیکس فکر نکرده است که ممکن است بین آن ۱۰۰ میلیون اشتراک‌گذار رمز عبور و واقعیت رابطه مستقیم وجود داشته باشد. این شرکت همچنان به افزایش قیمت های قبلی خود در مقایسه با رقبا ادامه می دهد. زمانی وجود دارد که دانشجویی که از خانه خارج می‌شود، نمی‌تواند ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ دلار خرج کند، در صورتی که می‌توانند با حساب مادر و پدر وارد شوند.

با این وجود، اگر نتفلیکس هستید، نمی توانید هزینه اشتراک ماهانه خود را کاهش دهید. همان سهامدارانی که عمیقاً اهمیت می دهند که نتفلیکس دیگر مشترکین جدیدی اضافه نمی کند، اگر شروع به کسب درآمد کمتری نیز کند، بسیار عصبانی می شوند.

به جز — و صدای من را بشنوید — اگر مشتریان خدمات شما را ترک کنند، چیزی به شما پرداخت نمی کنند. به نظر می رسد پول کمتر بهتر از بی پولی است، به خصوص زمانی که درآمد افزایشی باشد، مانند دریافت پول برای ارسال بیت های ویدیو از طریق اینترنت، که دقیقاً صفر دلار بیشتر برای توزیع آن بین هر مشترک فردی اضافی هزینه دارد.

به نظر می رسد فردی در نتفلیکس، رید هیستینگز، مدیر عامل شرکت را در این مورد متقاعد کرده است، زیرا در مصاحبه ضبط شده در طول تماس با درآمد، هاستینگز پذیرفت که شرکت در حال بررسی یک سطح با قیمت پایین تر با پشتیبانی تبلیغات. این یک اعتراف تکان دهنده از سوی مدیر عاملی است که در طول تاریخ به طور علنی با نمایش تبلیغات مخالف هستند.

“کسانی که نتفلیکس را دنبال کرده‌اند می‌دانند که من مخالف بوده‌ام. هاستینگز گفت: پیچیدگی تبلیغات و طرفدار بزرگ سادگی اشتراک. “اما من طرفدار بزرگ انتخاب مصرف کننده هستم و به مصرف کنندگانی که مایلند قیمت پایین تری داشته باشند و تبلیغات را تحمل می کنند اجازه می دهم آنچه را که می خواهند به دست آورند.”

من فکر می‌کنم این روش خوبی برای گفتن است که می‌دانید تنها راهی که می‌توانید افرادی را که در حال حاضر صفر دلار می‌پردازند برای ثبت نام برای سرویسی که برای آنها بیش از صفر دلار هزینه دارد، جذب کنید این است که آن را بسیار زیاد کنید. نزدیک به صفر دلار از هر چیزی که الان هست. اگر برای کاهش قیمت نیاز به نمایش تبلیغات باشد، فکر می‌کنم این یکی از گزینه‌ها باشد.

مطمئناً این یک تغییر دهنده بازی برای شما خواهد بود. نتفلیکس. بسیاری از سرویس‌های پخش، تبلیغات را در ابتدا، وسط یا انتهای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها نشان می‌دهند. نتفلیکس هرگز یکی از آنها نبوده است.

البته چند مشکل وجود دارد. بزرگ‌ترین آنها واضح‌ترین است – نتفلیکس یک شرکت تبلیغاتی نیست. هیچ تیم یا فناوری فروش تبلیغاتی ندارد. این از یک نقطه ضعف بسیار واقعی شروع می شود و چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند نام تجاری آن را خدشه دار کند.

همچنین — و احتمالاً مهمتر — خدمات استریم پشتیبانی شده از آگهی به هر قیمتی که رایگان نیست بد هستند. حتی آن زمان هم بد هستند، اما حداقل قابل تحمل هستند. (به سختی.) راه حل “مردم کافی برای خدمات ما به ما پول نمی دهند” ارائه تجربه بدتر با قیمت کمتر نیست.

این چیزی است که وقتی شروع به باور روایت خود می کنید، اتفاق می افتد. نتفلیکس ممکن است بر این باور باشد که نسبت به قیمت، ارزش ارائه می دهد. می‌تواند داستان‌هایی را برای خود تعریف کند که چگونه مقدار پولی که برای محتوای اصلی خرج می‌کند، آن را به یک سرویس برتر تبدیل می‌کند. مسئله این است که بسیاری از مردم موافق نیستند. اگر آنها این کار را می کردند، آنها مشترک می شدند.
 

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی