عمومیمقالات

پول نقد بدون صندوق

پول نقد بدون صندوق

به دام افتاده بودم. من آن را می دانستم. هیچ کاری نمی توانستم بکنم. ردیف آب نبات های رنگارنگ، روزنامه ها و مجلات به من نزدیک می شد. خانواده چهار نفره پشت سر من هیچ اطلاعی نداشتند. مشتریان در سایر خطوط پرداخت غافل بودند. اما من آنجا بودم، به محض اینکه آن را دیدم به دام افتادم: دشمن من، دسته چک.

دشمن من وقتی در کیف یا جیب مخفی می‌شود، تهدیدآمیز به نظر نمی‌رسد، اما وقتی پوشش آبی فرسوده‌اش را در صف خواربار فروشی جلوی من می‌کشد، همه شرط‌بندی‌ها تمام می‌شود. پنج دقیقه بعد منتظر ماندم تا خریدار فوق‌العاده پیش‌روم مبلغ را دوبار تأیید کرد، درباره آب‌وهوا بحث کرد، چک را به‌آرامی با خط شکسته زیبا پر کردم، آن را برای تأیید به صندوقدار دادم و سپس کل فرآیند چند مرحله‌ای را در یک مینیاتور ثبت کردم. رجیستری را بررسی کنید که تعادل آن به سنت باشد. آه چقدر دلم می خواست در صفی باشم که چک قبول نمی شد! اجازه دهید با اسکن تلفنم، وارد کردن یک کد مخفی یا با کارت اعتباری مادرم، یک پرداخت بدون نقد انجام دهم. من حتی به دنبال گریزان‌ترین نوع پرداخت می‌گردم: پول نقد.

در حالی که این فروشگاه به طور کامل به روش مدرنی که مردم می‌خواهند برای خرید گیر نیاورند، رقبای آن به آن رسیده‌اند. استارباکس همسایه به من امکان می دهد با استفاده از تلفنم کوپن پرداخت و دریافت کنم. کامیون غذا یک بلوک به پایین به من اجازه می‌دهد نامم را روی تبلت امضا کنم و فوراً رسیدی را برایم پیامک می‌کنم – همه اینها قبل از اینکه اولین لقمه خوشمزه‌ام را از یک تاکوی خانگی بخورم. این روزها در حال تغییر است، دوست من!

نحوه چرخش به سمت سیستم پرداخت بدون نقد

بنابراین سوال اینجاست: آیا در موقعیتی هستید که می‌توانید از پرداخت‌های بدون نقد پول نقد کنید—انقلاب پرداختی در حال ظهور؟

محل شروع شناخت ذهنیت مصرف کننده جدید است. مصرف‌کنندگان اطلاعات بیشتری دارند و به بیش از همیشه به بازار عرضه شد. آنها گزینه های بی شماری برای انتخاب دارند. آخرین مانع برای بستن یک معامله، انتقال پرداخت از طرف آنها به شما است. هر کاری که فروشندگان برای سخت‌تر کردن دریافت یا پردازش پرداخت انجام می‌دهند، می‌تواند منجر به از دست دادن فروش شود در زمان رقابت بی سابقه و کاهش حاشیه.

هدف شما این است که پرداخت را برای مشتریان آنقدر آسان کنید که مقایسه را متوقف کنند. -خرید در تلفن های هوشمند آنها در حالی که در صف پرداخت شما منتظر هستند. در اینجا سه ​​مرحله برای جهش از چک و شمارش سکه به پرداخت های موبایلی و دلارهای جدی آورده شده است:

۱٫ از مشتریان خود بپرسید که چگونه می خواهند برای خدمات شما پرداخت کنند.

شاید تعجب کنید. من مطمئناً زمانی بودم که تیمم و من متوجه شدیم که بسیاری از مشتریانمان می‌خواهند برای خدمات صحبت کردن من پول پرداخت کنند از طریق کارت اعتباری، که برای آنها راحت تر از صدور سفارش خرید بود.

با خدماتی مانند Square و GoPayment، گرفتن سفارش در هر کجا و در هر زمان آسان‌تر و ارزان‌تر است. در واقع، ما فقط به این دلیل اقلامی را فروخته ایم که مشتریان می خواستند نام خود را در iPad ما امضا کنند. به طور جدی. چگونه می توانید عاشق سرویسی نباشید که به معنای واقعی کلمه برای خودش هزینه دارد؟

۳٫ اگر می خواهید کوپن ارائه دهید، نسخه های دیجیتال را بپذیرید.

سه دلیل: اول، آنها به صورت آنلاین ارسال می شوند، که بازار بالقوه شما را افزایش می دهد. دوم، می‌توانید آدرس ایمیل مشتریان را هنگامی که از کوپن الکترونیکی استفاده می‌کنند بخواهید، شما می‌توانید از طریق ایمیل برای آنها بازاریابی کنید و فروش‌های آینده را بالقوه ایجاد کنید. سوم، یک نسل کامل هرگز کوپن‌های شما را در روزنامه نبینند و احتمالاً هرگز نخواهند دید، و این کوپن‌های دیجیتال را بهترین گزینه برای دستیابی به مشتریان جوان‌تر می‌کند.

نکته آخر: اگر مشتریان شما آن را حمل نکنند، پول نقد پادشاه نیست. پرداخت های بدون نقد در حال محبوب شدن هستند. برای مشتریان آسان کنید که هر طور که می خواهند پرداخت کنند و آنها هم خواهند کرد. بهتر از همه، اگر از پذیرش چک فاصله بگیرید، هیچ کس نمی تواند قلم مورد علاقه شما را بدزدد!

این مقاله در فوریه ۲۰۱۳ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Jacob Lund/Shutterstock

SUCCESS Staff 150x150 - پول نقد بدون صندوق

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی