عمومی

وب سایت خود را با این موارد سریع و آسان بهبود بخشید به روز رسانی ها

وب سایت خود را با این موارد سریع و آسان بهبود بخشید
به روز رسانی ها

یک وب‌سایت عالی فقط آنی نیست که زیبا به نظر برسد. همچنین باید به خوبی کار کند.

وب‌سایت‌های عالی نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه برای پیمایش نیز ساده هستند. همچنین باید به عنوان پایه اصلی کسب و کار شما باشد.

در حالی که این درست است، افراد بسیار زیادی یک وب سایت ایجاد می کنند و سپس هرگز آن را دوباره مرور نکن این یک فرآیند یکباره نیست.

برای اطمینان از این امر مهم است که تغییرات و به روز رسانی های مداوم در وب سایت خود ایجاد کنید به درستی کار می کند و اطمینان حاصل کنید که به طور دقیق کسب و کار شما و کاری را که انجام می دهید منعکس می کند. این نیازی به سرمایه گذاری زمان زیادی ندارد. برخی از راه‌هایی که می‌توانید سایت خود را به‌روزرسانی کنید و تفاوت زیادی ایجاد می‌کند را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

محتوای خود را به‌روزرسانی کنید

در حالی که مدت زمان این کار بسته به میزان محتوایی که پست کرده‌اید متفاوت است، ارزش وقت گذاشتن را دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که سایت شما منبعی برای اطلاعات دقیق و قابل اعتماد است. اگر محتوای قدیمی در سایت خود دارید، این امکان وجود ندارد.

برای مرور صفحات سایت خود وقت بگذارید و مطمئن شوید که همه چیز دقیق، به روز و مرتبط است. در صورت نیاز منابع را تغییر دهید تا جدیدتر باشند. اگر صفحه قیمت‌گذاری دارید، مطمئن شوید که با قیمت‌های فعلی شما به‌روزرسانی شده است و همه چیز کسب‌وکار شما را به‌صورت مثبت منعکس می‌کند.

همه پیوندهای موجود را بررسی کنید

می توانید این کار را در حالی که محتوای سایت خود را به روز می کنید انجام دهید. مطمئن شوید که وب سایت خود را مرور کنید و مطمئن شوید که پیوندها به درستی کار می کنند. هر از گاهی ممکن است لینک ها خراب شوند. گاهی اوقات به این دلیل است که صفحه‌ای که به آن پیوند می‌دادید دیگر وجود ندارد، یا ممکن است URL صفحه‌ای در سایت خود را که پیوند ورودی به آن ایجاد کرده‌اید تغییر داده باشید. مهم نیست چرا لینک خراب است، باید آن را تعمیر کنید. این باعث تجربه کاربری ضعیف می شود.

تصاویر خود را به روز کنید

آیا شما انتخاب می کنید از عکس های اصلی یا تصاویر استوک استفاده کنید، مطمئن شوید که عکس های فعلی خود را در سایت خود با عکس های جدید تغییر می دهید. این یک راه عالی است تا به موتورهای جستجو اطلاع دهید که محتوای جدید منتشر شده است و به وب سایت شما ظاهری جدید و تازه می بخشد. افرادی که به طور منظم از سایت شما بازدید می کنند متوجه خواهند شد که شما چیزها را تغییر داده اید و مایلند که در اطراف بمانند و چیزهای جدید را ببینند.

از ثبات برند اطمینان حاصل کنید

می‌خواهید مطمئن شوید که وب‌سایت شما با احساس و ظاهر برند شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، آیا رنگ ها یکسان هستند و آیا از نسخه مناسب لوگوی خود استفاده می کنید؟ اطمینان از اینکه حضور ثابتی دارید ضروری است.

به روز رسانی سایت شما

همانطور که شما می توانید ببینید، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید سایت خود را به روز کنید تا کاربر پسندتر شود. همچنین، این به روز رسانی ها سایت شما را برای افرادی که از آن بازدید می کنند جذاب تر می کند. اطلاعات اینجا را در ذهن داشته باشید و برای ایجاد مرتب این نوع تغییرات اقداماتی را انجام دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی