عمومی

Squarespace برای به دست آوردن دامنه های Google تنظیم شده است

Squarespace برای به دست آوردن دامنه های Google تنظیم شده است

Squarespace، پلتفرم معروف سازنده وب سایت، قرارداد خرید دارایی قطعی با Google را اعلام کرده است. این اکتساب شامل تمام دارایی‌های مرتبط با دامنه‌های Google است که برای بسته شدن پس از یک دوره انتقال برنامه‌ریزی شده است. این خرید شامل تقریباً ۱۰ میلیون دامنه از دامنه‌های Google است که در میلیون‌ها مشتری توزیع شده است.

آنتونی کاسالنا، بنیانگذار و مدیر عامل Squarespace، از این اعلام خوشحالی خود را ابراز کرد: «ما فوق‌العاده مفتخریم که برای خدمت به این حوزه انتخاب شده‌ایم. مشتریان کسب و کار Google Domains. دامنه ها بخش مهمی از زیرساخت وب و یک بخش ضروری از حضور آنلاین هر کسب و کار هستند. ما مشتاقانه منتظر خدمات رسانی به این مشتریان جدید هستیم زیرا با استفاده از محصولات دامنه خود به میلیون‌ها نفر خدمات ارائه کرده‌ایم و متعهد به اطمینان از انتقال یکپارچه هستیم.»

مت مادریگال، معاون رئیس و مدیر کل، Merchant Shopping در Google، تأکید کرد که انتقال آرام برای مشتریان با کمک تیم Google Domains تمرکز اصلی است. او افزود که Squarespace می‌تواند تجربه یکپارچه خرید و مدیریت دامنه‌ها و سایر ابزارهای حضور آنلاین را که این مشتریان ممکن است به آن نیاز داشته باشند ارائه دهد.

از نظر مشخصات قرارداد، Squarespace قول می‌دهد که به قیمت‌های تمدید برای همه احترام بگذارد. مشتریان موجود Google Domains برای حداقل یک سال پس از بسته شدن معامله. علاوه بر این، مشوق‌های بیشتری را برای تشویق مشتریان Google Domains به استفاده از Squarespace برای ساخت وب‌سایت و سایر خدمات فراهم می‌کند. علاوه بر این، Squarespace از زیرساخت های Google استفاده می کند که محصول Google Domains را برای اطمینان از انتقال یکپارچه دامنه تضمین می کند.

در پایان تراکنش، Squarespace، یک فروشنده قدیمی Google Workspace، به طور انحصاری دامنه هایی را به هر مشتری که یک دامنه را خریداری می کند همراه با اشتراک Workspace خود مستقیماً از Google ارائه می دهد. این انحصار حداقل به مدت سه سال ادامه خواهد داشت. Squarespace همچنین خدمات صورت‌حساب و پشتیبانی را به مشتریان Google Workspace که از طریق Google Domains برای این سرویس ثبت‌نام کرده‌اند ارائه می‌کند. این مشتریان همچنان آزاد خواهند بود تا حساب‌های دامنه خود را در هر زمانی تغییر دهند.

این تراکنش که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ بسته می‌شود، مشروط به تأییدیه‌های نظارتی خاص و شرایط بسته شدن استاندارد است. اگرچه بیشتر مزایای این معامله در سال ۲۰۲۴ و پس از آن محقق خواهد شد، Squarespace معتقد است که این خرید به طور قابل توجهی به تجارت آن از دیدگاه درآمد و جریان نقدی آزاد در بلندمدت کمک می کند.

این تغییر فرصت های جدیدی را برای یکپارچه سازی ارائه می دهد. خدمات و عملیات ساده برای مشاغل کوچک. با تعهد Squarespace به ارائه یک انتقال یکپارچه و احترام به قیمت‌های تجدید موجود، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند همزمان با انطباق با پلتفرم جدید، روی عملیات اصلی خود تمرکز کنند. علاوه بر این، ارائه دامنه انحصاری در بسته Google Workspace به طور بالقوه تجربه یکپارچه و کارآمدتر را ارائه می‌کند و به کسب‌وکارها امکان می‌دهد حضور آنلاین قوی‌تری ایجاد کنند.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر: Domains.google


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی