عمومی

او در حین نقل مکان به نیویورک لحظه ترسناکی داشت. جرقه زد استارتاپی که به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است

او در حین نقل مکان به نیویورک لحظه ترسناکی داشت. جرقه زد
استارتاپی که به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است

بازار مبلمان مستعمل AptDeco با یک قانون ساده شروع شد: ابتدا ایمنی.

در سال ۲۰۱۲، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه بازرگانی، AptDeco جنبه تاریک فروش مبلمان آنلاین را دید. او از فیلادلفیا به نیویورک سیتی نقل مکان می کرد و تبلیغی را در Craigslist گذاشته بود.

“من این مرد را داشتم که آمده بود نگاه کند. در تلویزیون من، و او واقعاً از من در آپارتمان من ناامید شد. من در آن زمان یک زن مجرد بودم. دربانی نداشتم و تنها بودم.” href=”https://www.inc.com/video/beatrice-dixon-learn-to-trust-your-gut.html”>بئاتریس دیکسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت زنانه مستقر در آتلانتا تجارت بهداشتی شرکت هانی پات. «و او می‌گوید، «من از حومه‌های فیلی آمده‌ام و واقعاً ناامید هستم، و می‌دانی، من فقط می‌خواهم آن را تحمل کنم.» “

این لحظه چیزی در درون او ایجاد کرد. او در خانه خود احساس ناامنی می کرد و می دانست که باید راه بهتری برای فروش مبلمان او وجود داشته باشد. بنابراین، در سال ۲۰۱۳، او AptDeco را با هدف ساده و ایمن ساختن خرید و فروش مبلمان مستعمل آنلاین راه اندازی کرد. در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که فاگیری برای ایجاد و توسعه کسب و کارش انجام داد.

۱٫ صحبت را ادامه دهید.

فاگیری مهندس تحصیلی بود و قبل از فارغ‌التحصیلی از نردبان شغلی شرکت سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس بالا رفته بود. مدرسه برای کسب MBA او می‌گوید مهم این بود که تمام جنبه‌های کسب و کار را تا آنجا که می‌توانست یاد بگیرد. هنگامی که AptDeco برای اولین بار راه اندازی شد، بسیاری از وانت ها و تحویل ها را خودش انجام داد. اکنون، او می‌گوید، “ما کامیون‌ها و رانندگان خود و تعداد زیادی از اعضای تیم شگفت‌انگیز داریم که به معنای واقعی کلمه و به معنای واقعی کلمه، هر روز کارهای سنگین را انجام می‌دهند.”

اما این او را از کثیف شدن دستانش باز نمی دارد. او همچنان با تیم تحویل خود سوار می‌شود و همیشه در مرکز عملیات خود است. او می‌گوید: «من در زمین هستم، یاد می‌گیرم و می‌بینم، و همچنین با تیم آشنا می‌شوم. “مهم نیست چقدر بزرگ می شویم، مهم است که واقعاً از دست اول یاد بگیریم، در مقابل شنیدن آن از منابع مختلف.”

۲٫ داده ها را دنبال کنید.

فاگیری می‌گوید یکی از راه‌هایی که AptDeco توانسته رشد را افزایش دهد، گوش دادن به اطلاعات آن چه می گوید. وقتی شرکت شروع به مطالعه داده‌های مشتریان خود کرد، متوجه شد که برخی از مارک‌ها بسیار محبوب هستند.

به‌سرعت تا امروز، و اکنون AptDeco با چندین خرده‌فروش بزرگ شراکت دارد و اطمینان می‌دهد که همیشه مارک‌هایی را دارد که مردم به دنبال آن هستند. فاگیری می‌گوید دائماً داده‌های مشتری را بررسی می‌کند. او می‌گوید: «آنچه می‌بینیم این است که افرادی که از AptDeco استفاده می‌کنند معمولاً بسیار بیشتر از خریدارهای معمولی مبلمان به کشور بازمی‌گردند.

۳٫ روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید تمرکز کنید.

احتمالاً با هزاران حواس پرتی، از حرکات استراتژیک یا اخبار رقبا مواجه خواهید شد. در مورد روندهای جذب سرمایه استارت آپی فاگیری می‌گوید: اجازه ندهید چشم شما را از توپ بردارند.

“این که چه اتفاقی می‌افتد من را گیج نمی‌کند. آنجا، زیرا می دانم که دارم چیزی می سازم که ماندگار باشد، و به این موضوع بسیار افتخار می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی