عمومی

12 بهترین برنامه کاهش وزن برای کارآفرینان

۱۲ بهترین برنامه کاهش وزن برای کارآفرینان

سالم نگه داشتن همه افراد شرکت تأثیر مثبتی بر تجارت شما دارد. با پرورش عادات سبک زندگی سالم می توانید به افزایش بهره وری و افزایش عملکرد در محل کار کمک کنید. برنامه‌های کاهش وزن می‌توانند به شما در انجام این کارها کمک کنند، زیرا به کاربران راهی آسان و سریع برای ردیابی عادات سبک زندگی‌شان، مانند میزان کالری دریافتی و روال‌های ورزش، ارائه می‌دهند. علاوه بر این، کاربران می توانند از استفاده از ویژگی های اجتماعی و اجتماعی خود برای دریافت حمایت اجتماعی و اطلاعات در مورد انتخاب های سبک زندگی مثبت بهره مند شوند. در این مقاله، ما برترین برنامه‌های کاهش وزن خود را پیشنهاد می‌کنیم که نه تنها می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند، بلکه می‌توانند در مسیر یک سبک زندگی سالم قدم بردارید.

آیا برنامه‌های کاهش وزن واقعاً کار می‌کنند؟

<.برنامه‌های کاهش ثروت و تناسب اندام دارای ویژگی‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند تا برای اهداف کاهش وزن خود انگیزه داشته باشیم و سبک زندگی سالم را حفظ کنیم. استفاده از آنها نه تنها آسان است، بلکه بسیاری از راه حل های آنها توسط شواهد علمی پشتیبانی می شود و ابزارهای ردیابی، دوره ها، کالری شماری و موارد دیگر را ارائه می دهند.

چرا باید یک برنامه کاهش وزن دانلود کنید

علاوه بر اینکه برنامه‌های کاهش وزن در گوشی‌های هوشمند شما در دسترس هستند، به ما کمک می‌کنند تا برای اهداف کاهش وزن خود انگیزه داشته باشیم و سبک زندگی سالم را حفظ کنیم، مزایای اضافی عبارتند از:

ارائه پشتیبانی شخصی برای کاهش وزن: برنامه های کاهش وزن دارای رابط های دوستانه هستند و آسان برای استفاده. به شما امکان می دهد کالری ها را به راحتی بشمارید و کاهش وزن خود را ردیابی کنید.

پیشنهاد موثر برنامه‌ریزی رژیم غذایی: برنامه‌های کاهش وزن با ویژگی‌های برنامه‌ریزی و زمان‌بندی ارائه می‌شوند که نظارت بر پیشرفت را برای شما آسان‌تر می‌کند و می‌توانید ببینید تا چه حد برای رسیدن به هدفتان فاصله دارد.

شما را پاسخگو نگه می دارد: کاهش وزن می تواند چالش برانگیز باشد، اما برنامه ها می توانند با نگه داشتن شما در مسیر درست به کاهش بار کمک کنند. آنها می توانند به ردیابی میزان کالری دریافتی و سطح ورزش شما کمک کنند تا بدانید هر روز چقدر فعال هستید. با ارائه اطلاعات و ابزارهایی که برای داشتن یک سبک زندگی سالم به آن نیاز دارید، می توانید مراقب نوع کالری و مواد مغذی بدن خود باشید تا وزن مطلوب خود را حفظ کند.

ابزار، آموزش و منابع فراوان: >علاوه بر ارائه ابزارهایی برای ردیابی پیشرفت شما، برخی از برنامه‌های کاهش وزن عالی نکات، دوره‌ها، دانش کاهش وزن و تعامل با سایر کاربران را از طریق انجمن ارائه می‌دهند که می‌توانید از بهترین رویکرد سبک زندگی پشتیبانی دریافت کنید.

< قوی>با سرعت خود پیش بروید: چه بخواهید در باشگاه ورزش کنید یا در خانه، برنامه‌های کاهش وزن از طرفداران سبک زندگی بسیار متعهد به افراد تازه کار پشتیبانی می‌کنند.

< td class="column-1">– حفظ سبک زندگی سالم < td class="column-1">ابزار و منابع فراوان
مزایای برنامه های کاهش وزن
پشتیبانی شخصی – رابط های کاربر پسند
– شمارش و ردیابی آسان کالری
برنامه ریزی موثر رژیم غذایی – ویژگی های برنامه ریزی و زمان بندی
– نظارت بر پیشرفت
– ردیابی هدف
پاسخگویی – پیگیری میزان کالری دریافتی و ورزش
– نظارت بر فعالیت روزانه
– نکات و دوره های کاهش وزن
– اشتراک دانش
– پشتیبانی انجمن
انعطاف پذیری و سرعت – مناسب برای تمام سطوح تناسب اندام
– تمرینات بدنسازی یا خانه
– قابل تنظیم بر اساس ترجیحات فردی

svg%3E - 12 بهترین برنامه کاهش وزن برای کارآفرینان

انواع برنامه کاهش وزن

برنامه های کاهش وزن در سه دسته کلی برنامه های تناسب اندام، برنامه های سلامتی و برنامه های کالری شمار وجود دارند.

برنامه های تناسب اندام: برنامه های تناسب اندام برای کسب‌وکارها دستورالعمل‌های مربوط به روال‌های ورزشی، فعالیت بدنی، برنامه‌های تغذیه، یا برخی دیگر از موضوعات تناسب اندام را به کاربران ارائه می‌دهند.

برنامه‌های سلامت: برنامه‌های سلامت برای کمک به کاربران طراحی شده‌اند. با ارائه مشاوره در مورد تناسب اندام یا تغذیه، انتخاب های سالم تری در زندگی روزمره خود داشته باشند. برخی دیگر به پزشکان و بیماران کمک می‌کنند تا از راه دور ارتباط برقرار کنند، مانند برنامه‌هایی برای بیماران دیابتی که به‌طور خودکار قرائت‌های گلوکز را برای پزشکان مراقبت‌های اولیه ارسال می‌کنند.

برنامه‌های کالری شماری یا تغذیه: برنامه‌های شمارش کالری مانند غذا عمل می‌کنند. برنامه‌های ردیابی که به کاربران اجازه می‌دهند کالری دریافتی روزانه خود را ثبت و پیگیری کنند، میان وعده‌های مغزی، پیشنهاد کالری اطلاعات از پایگاه‌های اطلاعاتی غذا، برنامه‌ریزی غذا، ردیابی غذا، یا آپلود عکس‌های برچسب‌های اسکن شده مواد غذایی.

svg%3E - 12 بهترین برنامه کاهش وزن برای کارآفرینان

انتخاب بهترین برنامه کاهش وزن برای کارآفرینان- روش ما

شروع یک سفر کاهش وزن به عنوان یک کارآفرین می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. در Small Business Trends، می دانیم که کارآفرینان اغلب زندگی پرمشغله ای دارند و تمرکز بر سلامت شخصی و کاهش وزن را به چالش می کشد. برای کمک به خوانندگان کارآفرین ما در یافتن مؤثرترین برنامه های کاهش وزن، معیارهای خاصی را برای ارزیابی تعیین کرده ایم. هر معیار در مقیاسی از ۱ تا ۵ رتبه بندی می شود، که در آن ۱ نشان دهنده اهمیت کمتر و ۵ بالاترین اهمیت در ارزیابی ما است:

  1. سهولت استفاده و دسترسی
    • اهمیت: ۴
    • با توجه به برنامه‌های شلوغ کارآفرینان، ما برنامه‌هایی را که کاربرپسند و به راحتی قابل دسترسی هستند، اولویت بندی می‌کنیم. راه‌اندازی سریع و پیمایش بصری کلیدی است.
  2. سفارشی‌سازی برای نیازهای فردی
    • اهمیت: ۵
    • سفر کاهش وزن هر کارآفرین منحصر به فرد است. ما برنامه‌هایی را که با در نظر گرفتن اهداف فردی، ترجیحات غذایی، و سطوح فعالیت، برنامه‌های شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهند، ارزش می‌گذاریم.
  3. ادغام با دستگاه‌ها و برنامه‌های تناسب اندام
  4. اهمیت: ۴
  5. سازگاری با ردیاب‌های تناسب اندام پوشیدنی یا سایر برنامه‌های سلامتی برای ردیابی ساده فعالیت‌های بدنی و معیارهای سلامت مهم است.
  6. اطلاعات تغذیه ای و ردیابی رژیم غذایی
    • اهمیت: ۵
    • ردیابی دقیق دریافت و دسترسی رژیم غذایی اطلاعات تغذیه ای برای مدیریت موثر وزن بسیار مهم است. ما به دنبال برنامه‌هایی هستیم که پایگاه‌های اطلاعاتی جامع غذا و عملکردهای ردیابی وعده‌های غذایی را ارائه می‌دهند.
  7. ابزارهای انگیزشی و پشتیبانی جامعه
    • اهمیت: ۳
    • ویژگی هایی مانند تعیین هدف، ردیابی پیشرفت، و انجمن های انجمن می تواند انگیزه بخش باشد، به ویژه برای کارآفرینانی که در این زمینه پیشرفت می کنند. شبکه و پشتیبانی همتایان.
  8. حریم خصوصی و امنیت داده
    • اهمیت: ۵
    • در رابطه با داده‌های حساس سلامت شخصی، اقدامات امنیتی و حفظ حریم خصوصی غیرقابل مذاکره است. ما برنامه‌هایی را توصیه می‌کنیم که تعهد قوی به حفاظت از داده‌ها نشان می‌دهند.
  9. هزینه-اثربخشی
    • اهمیت: ۳< /em>
    • در حالی که مقرون به صرفه بودن یک ملاحظات است، ما به ارزش سرمایه گذاری در سلامت اعتقاد داریم. ما تعادل بین هزینه و ویژگی‌های ارائه‌شده را ارزیابی می‌کنیم.
  10. رویکردهای دارای پشتوانه علمی
    • اهمیت: ۴
    • ما برنامه‌هایی را ترجیح می‌دهیم که توصیه‌های خود را بر اساس تحقیقات علمی و شیوه‌های مبتنی بر شواهد برای کاهش وزن و بهبود سلامت قرار می‌دهند.< /li>

ارزیابی ما برای اطمینان از اینکه برنامه‌های کاهش وزن که توصیه می‌کنیم نه تنها در کمک به کارآفرینان برای مدیریت وزن خود موثر است، اما همچنین با سبک زندگی منحصر به فرد و خواسته های حرفه ای خود هماهنگ می شود.

svg%3E - 12 بهترین برنامه کاهش وزن برای کارآفرینان

۱۲ بهترین برنامه کاهش وزن رایگان

یک برنامه کاهش وزن خوب با ایجاد انگیزه برای ورود به شما انگیزه می دهد. فعالیت بیشتر در جهت کاهش وزن یا با ارائه اطلاعاتی در مورد کالری دریافتی، فعالیت روزانه و موارد دیگر. برخی از آنها با خرید برنامه، تبلیغات و موارد دیگر همراه هستند در زیر برخی از برترین برنامه‌های کاهش وزن رایگان ما هستند:

۱٫ MyFitnessPal: کالری شمار

برنامه MyFitnessPal به کاربران کمک می کند تا از دست بدهند وزن و ایجاد عادات سالم. با یک پایگاه داده مواد غذایی همراه است که بیش از ۱۴ میلیون غذا را به شما کمک می کند تا همه چیزهایی را که می خورید ثبت کنید. این برنامه به شما امکان می دهد وعده های غذایی را ثبت کنید، اهداف تعیین کنید، پیشرفت را پیگیری کنید و حتی با جامعه بیش از ۲۰۰ میلیونی ارتباط برقرار کنید. از ویژگی های برنامه رایگان آن می توان به اسکنر بارکد، اندازه گیری بدن، پیگیری کالری، گزارش ورزش، خاطرات غذایی، تعیین هدف، چالش های درون برنامه ای، پیگیری میزان مصرف غذا، نمودارهای پیشرفت، دستور العمل های سالم، یادآورها، ردیاب مصرف آب، گزارش وزن و موارد دیگر اشاره کرد. . بنابراین می توانید واقعاً تجربه را مطابق با نیازها و اهداف فردی خود سفارشی کنید. علاوه بر طرح رایگان، طرح نسخه Premium MyFitnessPal دارای اشتراک ماهیانه ۹٫۹۹ دلاری است که ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌کند.

در: iOS و Android موجود است.

<. قوی> ۲٫ برنامه MyNetDiary – Calorie Counter

MyNetDiary به شما اجازه می دهد شما کالری ها را می شمارید، میزان غذای مصرفی خود را ثبت می کنید و ماکروها را دنبال می کنید. این برنامه یک دستیار براق، هوشمند، ساده برای کاهش وزن، رژیم غذایی و تغذیه را در یک رابط کاربری آسان ارائه می دهد. نسخه رایگان آن دارای یک پایگاه داده قوی مواد غذایی است که هر روز با رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی، رژیم های غذایی خاص و غذاهای قومی معتبر و به روز می شود. ورود فست فود با اسکنر بارکد و قابلیت جستجوی فوری؛ ردیابی روتین ورزش؛ پیام ها و نکات مربیگری روزانه؛ داشبورد کاملاً قابل تنظیم؛ و بیشتر. MyNetDiary با اشتراک ماهانه ۸٫۹۹ دلار ارائه می‌شود در حالی که نسخه رایگان آن نیز موجود است.

در: iOS و Android.

۳ موجود است. از دست بده!

Lose It! یک برنامه ردیابی کالری است که به کاربران در مورد نیازهای تغذیه ای و کالری دریافتی آنها آموزش می دهد. برای شروع، کاربران فقط جزئیات پروفایل خود را با وزن هدف خود وارد می کنند و بودجه کالری روزانه را که به بهترین وجه برای آنها مناسب است محاسبه می کند. کاربران همچنین می توانند از آن برای پیگیری میزان مصرف غذا، وزن و فعالیت خود استفاده کنند. از طریق ردیابی کلان، شما همچنین این گزینه را دارید که اهداف درشت مغذی شخصی‌سازی شده را تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که پروتئین، کربوهیدرات و غیره کافی دریافت می‌کنید. از دست بده! ویژگی‌های اصلی رایگان هستند در حالی که ویژگی‌های Premium آن با اشتراک ماهانه ۲۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود.

در: iOS و Android در دسترس است.

۴٫ برنامه کاهش وزن Fitbit

Fitbit به شما اجازه می دهد شما آمار خود را دنبال می کنید و در سفر خود به سوی زندگی سالم انگیزه می گیرید. دارای ابزارهایی برای انتخاب تمرینات، برنامه های تغذیه، مسیرهای مدیتیشن، ابزار خواب و موارد دیگر است. کاربران همچنین می‌توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، چالش‌ها را شروع کنند و به پشتیبانی انجمن بپیوندند تا اهدافی را تعیین کنند، نشان‌های موفقیت کسب کنند و نقاط عطف را جشن بگیرند. همچنین ساعت هوشمند Fitbit را ارائه می دهد تا به شما کمک کند فعالیت، تمرینات ورزشی، خواب، تغذیه، استرس و موارد دیگر را پیگیری کنید. بسته ممتاز آن به صورت رایگان در دسترس است و با اشتراک ماهیانه ۹٫۹۹ دلار ارائه می‌شود و برنامه‌های عادت‌ساز، تمرین‌های صوتی و تصویری، و بینش‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد.

۵٫ Cronometer

برنامه Cronometer یک شمارنده کالری و تغذیه ارائه می دهد. این دارای تعداد زیادی اطلاعات ردیابی مواد مغذی است که می توانید با یک حساب کاربری رایگان به آنها دسترسی داشته باشید. این برنامه علاوه بر اینکه به شما می‌گوید چه مقدار کالری مصرف کرده‌اید، اهداف درشت مغذی‌ها را رصد می‌کند و خلاصه‌ای از مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، کربوهیدرات‌ها، لیپیدها و پروتئین را ارائه می‌کند که همگی توسط داده‌های علمی پشتیبانی می‌شوند. این به شما کمک می کند تا با ردیابی ورزش، بیومتریک، و داده های سلامتی، نه تنها بر روی شمارش کالری، بلکه بر تغذیه خود تمرکز کنید، عادات سالمی ایجاد کنید. اگرچه نسخه‌های پولی آن به‌صورت رایگان در دسترس است، با اشتراک ماهانه ۱۰٫۹۹ دلاری، بدون آگهی، واردکننده دستور العمل، مُهر زمانی در نوشته‌های روزانه، تایمر ناشتا، نمودارهای سفارشی و بیومتریک و موارد دیگر ارائه می‌شود.

موجود در: iOS و Android.

۶٫ برنامه Fooducate: Nutrition Coach

Fooducate به شما امکان می دهد تغذیه سالم بسازید. عادات، کاهش وزن، و انگیزه گرفتن از طریق جامعه. همچنین غذاها، دستور العمل ها و نکات تغذیه ای را ارائه می دهد، درست در حالی که به شما امکان می دهد میزان مصرف غذا و ورزش خود را ثبت کنید. کیفیت کالری را ببینید؛ ماکروهای خود را بشمارید که شامل پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرفی است. قند مصرفی خود را تجزیه و تحلیل کنید؛ سطح خواب، خلق و خو و گرسنگی خود را پیگیری کنید. یکپارچه با Apple Health و موارد دیگر یکپارچه شده است. Fooducate رایگان است، برای خرید نسخه حرفه ای قوی آن، اشتراک ماهانه ۱٫۹۹ دلار ارائه می شود.

موجود در: iOS و Android.

svg%3E - 12 بهترین برنامه کاهش وزن برای کارآفرینان

۷٫ Nike Training Club 

برنامه تمرینی Nike Training Club جلسات تمرینی را برای تقویت عضلات و طرز فکر شما با راهنمایی رایگان مربیان، ورزشکاران و کارشناسان سلامتی ارائه می دهد. تمرینات موجود شامل یوگا، تمرینات بدنی و قدرتی، تمرینات خانگی، تناسب اندام سریع و حتی تمرینات ورزشی برای ورزشکاران است. وقتی صحبت از تندرستی و تغذیه می شود، برنامه باشگاه آموزشی نایک راهنمایی هایی در مورد طرز فکر، حرکت، تغذیه، ریکاوری و خواب ارائه می دهد. بنابراین می‌توانید تجربه را با ویژگی‌هایی که مطابق با نیازهایتان است، سفارشی کنید.

موجود در: iOS و Android.

۸٫ Aaptiv

برنامه Aaptiv با کلاس‌های فقط صوتی برای همه تمرین‌ها همراه با موسیقی، و کتابخانه بزرگی از کلاس‌ها برای لذت‌بخش‌ترین تمرین‌های سخت‌کور ارائه می‌شود. با استفاده از آن، کاربران به بیش از ۲۵۰۰ تمرین تحت رهبری مربی با کلاس های جدید اضافه شده هر هفته دسترسی دارند. و شامل کلاس های تناسب اندام برای هر سطحی از دویدن، دوچرخه سواری و الپتیکال گرفته تا حرکات کششی، یوگا و تمرینات قدرتی است. اگر به اینترنت یا وای فای دسترسی ندارید، می توانید کلاس ها را دانلود کنید تا به صورت آفلاین گوش دهید. این برنامه رایگان است اما کلاس های نامحدود درخواستی را نیز ارائه می دهد که با اشتراک ماهانه $ شروع می شود. ۹٫۹۹٫

موجود در: iOS و Android.

بهترین برنامه های کاهش وزن (پرداخت شده)

در حالی که برنامه های کاهش وزن رایگان می توانند به شما در سفر کاهش وزن کمک می کند، اما اکثر آنها فقط ویژگی های اساسی را ارائه می دهند. اگر به دنبال یک راه حل جامع کاهش وزن هستید، ممکن است بخواهید به دنبال این برنامه های پولی باشید:

۹٫ Lifesum: Healthy Eating

Lifesum به شما امکان می دهد رژیم های غذایی و برنامه های غذایی شخصی سازی کنید. و همچنین غذا و روال خود را پیگیری کنید. در حالی که بسیاری از ویژگی‌های آن برای اعضای ممتاز محفوظ است، رایگان آن با یک اسکنر بارکد، اندازه‌گیری بدن، کالری شمار، گزارش ورزش، یادداشت روزانه غذا، تنظیم هدف، نمودار پیشرفت، ردیاب آب، گزارش وزن و موارد دیگر ارائه می‌شود.

موجود در: iOS و Android.

قیمت: Lifesum با اشتراک ماهانه ۳۹٫۹۹ دلار در دسترس است، یک نسخه رایگان محدود نیز موجود است.

۱۰٫ WeightWatchers (برنامه WW)

WeightWatchers از تغذیه و تغییر رفتار، شیوه های مبتنی بر علم برای کمک به کاربران در کاهش وزن و زندگی سالم استفاده می کند. این برنامه به کاربران یک برنامه کاهش وزن شخصی ارائه می دهد تا آنها را به سمت یک الگوی غذایی مغذی راهنمایی کند و به آنها کمک کند الگوهای ایجاد عادات سالم را درک کنند. برنامه Weight Watchers دارای چک کردن هفتگی، گزارش غذا، گزارش‌های پیشرفت، ردیاب کاهش وزن، ردیاب خواب، ردیاب فعالیت، اسکنر بارکد، دستور العمل‌ها و موارد دیگر است.

موجود در: >iOS و Android.

قیمت: WeightWatchers با اشتراک ماهانه ۲۳٫۹۹ دلار همراه با نسخه رایگان محدود ارائه می شود.

۱۱٫ Noom: کاهش وزن سالم

برنامه Noom شخصی سازی شده، برنامه کاهش وزن مبتنی بر روانشناسی برای کاربران. همراه با دوره‌های کوچکی است که موضوعات خاصی را پوشش می‌دهد که دانش، ابزار و مهارت‌هایی را که کاربران برای تغییر عادات، کاهش وزن و پیشرفت نیاز دارند، ارائه می‌دهند. برخی از ویژگی های ارائه شده عبارتند از ردیابی آب. درس های تعاملی در مورد هدف گذاری، کاهش استرس، قدردانی، حرکت شاد، تمرینات تنفسی، مراقبت از خود، محرک ها، انواع گرسنگی. یک میلیون ماده غذایی در پایگاه داده غذایی آن؛ بارکدهای قابل اسکن؛ و بیشتر.

موجود در: iOS و Android.

قیمت: Noom با اشتراک ماهانه ۴۴٫۹۹ دلار و همچنین نسخه رایگان ارائه می‌شود.

۱۲٫ BetterMe: مربیگری سلامت

BetterMe برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد که توسط مربیان انسانی واقعی پشتیبانی می‌شود و شامل ردیابی پیشرفت جامع و نکات مبتنی بر تمرین درمانی شناختی است. با استفاده از آن، کاربران می توانند رویکرد کاهش وزن خود را سفارشی کنند. از جلسات تمرینی در خانه یا در باشگاه برای افراد حرفه ای و مبتدی پشتیبانی می کند. برنامه‌های غذایی ساده و غیره را دریافت کنید.

موجود در: iOS و Android.

قیمت: BetterMe’s این طرح با اشتراک ماهانه ۹٫۹۹ دلار ارائه می‌شود و نسخه رایگان آن نیز موجود است.

< iframe title="5 کم ارزش ترین برنامه کاهش وزن برای سال 2023 | برنامه های رایگانی که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند" width="618" height="348" data-ezsrc="https://www.youtube.com/embed/vwZidjcTWCE؟ feature=oembed" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen="" class="ezlazyload"/>

بهترین برنامه برای کاهش وزن چیست؟

MyFitnessPal به عنوان بهترین برنامه کاهش وزن در نظر گرفته می شود زیرا دارای یک پایگاه داده عظیم غذا، وارد کننده دستور العمل و یک اسکنر بارکد است که ردیابی غذا را سریع و آسان می کند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تمرین‌ها و مراحل خود را برای نظارت بر فعالیت بدنی ثبت کنند.

بهترین برنامه رایگان برای کاهش وزن چیست؟

از دست بده! برنامه کاهش وزن بهترین برنامه کاهش وزن رایگان است که یک برنامه کالری شماری را با یک برنامه ردیابی وزن ترکیب می کند. به شما امکان می دهد اهداف خود را تعیین کنید. ردیابی میزان مصرف غذا از جمله ماکروها. و بیشتر.

بهترین برنامه برای کاهش چربی شکم چیست؟

برنامه

Fooducate به شما امکان می دهد عادات غذایی سالم بسازید، وزن کم کنید و انگیزه پیدا کنید. از طریق جامعه خود همچنین غذاها، دستور العمل ها و نکات تغذیه ای را ارائه می دهد، درست در حالی که به شما امکان می دهد میزان مصرف غذا و ورزش خود را ثبت کنید. کیفیت کالری را ببینید؛ ماکروهای خود را بشمارید که شامل پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرفی است. سطح خواب، خلق و خو و گرسنگی خود را پیگیری کنید. به طور یکپارچه با Apple Health و موارد دیگر ادغام شده است.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: نرم‌افزار و برنامه‌ها، سلامتی


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی