عمومی

بازار طاقچه چیست؟

بازار طاقچه چیست؟

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

svg%3E - بازار طاقچه چیست؟

یک بازار طاقچه را می‌توان به عنوان زیرگروهی از یک بازار بزرگ‌تر تعریف کرد که هویت، نیازها و ترجیحات منحصربه‌فرد خود را دارد که آن را از بازار کلی متمایز می‌کند. بازاریابی طاقچه مستلزم هدایت تلاش های بازاریابی به سمت شناسایی نوع خاصی از مشتریان و نیازهای خاص آنهاست. و سپس سعی کنید راه حل بهتری ارائه دهید که توسط شرکت های دیگر ارائه نشده است.

چگونه یک بازار طاقچه را تعریف می کنید؟

تعریف یک جایگاه متمایز کلید ایجاد یک کسب و کار کوچک موفق است. دلیل اینکه چرا به یک جایگاه نیاز دارید این است که به شما کمک می کند تا جایی که می توانید بر روی مشتریان خاصی تمرکز کنید. واقعاً به آنچه آنها می خواهند و نیاز دارند گوش دهید.

این به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را نه تنها به عنوان یک متخصص، بلکه کسب و کاری که راه حل های منحصر به فردی برای نیازهای خاص مشتری شما ارائه می دهد، قرار دهید.

راه اندازی یک کسب و کار خاص می تواند چشم انداز کسب و کار شما را برای موفقیت افزایش دهد. یک بازار خاص می تواند به شما کمک کند توجه را جلب کنید، پایگاهی وفادار از مشتریان ایجاد کنید، و حتی فرصت هایی را برای گسترش به بازارهای بزرگتر باز می کند.

با یک بازار خاص، می توانید از کوچک شروع کنید و به تدریج رشد کنید و آن را به یک ایده آل تبدیل کنید. انتخابی برای استارت‌آپ‌های کوچک برای ورود به بازارها و رقابت با رقابت بزرگ‌تر.

چگونه یک بازار طاقچه کار می‌کند

svg%3E - بازار طاقچه چیست؟

با شناسایی یک بازار خاص، می‌توانید از طریق فروش محصولات و خدمات شخصی‌شده، به بخشی از بازار گسترده‌تر با نیازها و اولویت‌های خاص خود دسترسی پیدا کنید.< /p>

انتخاب یک بازار خاص مزایای متعددی دارد، یکی از آنها به کاهش تعداد رقبای کسب و کار شما کمک می کند. دوم، مدل کسب‌وکار شما تلاش‌های خود را بر روی نوع خاصی از مشتری متمرکز می‌کند که به شما جهت روشن‌تری برای توسعه محتوای منحصربه‌فرد یا انتخاب تعداد محدودی از محصولات برای فروش می‌دهد.

با چنین هدف‌گیری نه تنها درک بهتری خواهید داشت. نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید، اما می توانید به راحتی به برند وفاداری ایجاد کنید.

چرا باید یک بازار طاقچه برای کسب و کار خود در نظر بگیرید

به سادگی یک بازار خاص، کیفیت مشتریان را مقدم می کند. یک پایگاه مشتری بزرگ با تقسیم‌بندی مشتریان خود و مشخص کردن نوع مشتریانی که برای استفاده از برند و محصولات شما مناسب‌تر است، می‌توانید تلاش متمرکزی را برای سرمایه‌گذاری بر کارایی خود آغاز کنید.

می‌توانید بازار تخصصی خود را از طریق جغرافیا (همسایگی) انتخاب کنید. ، شهر یا حتی کشور)؛ جمعیت شناسی (سن، جنسیت، تحصیلات یا سطح درآمد)؛ روانشناسی (نگرش ها، ارزش ها، علایق)؛ سطح کیفیت محصول (اقتصادی، دست ساز، درجه یک)؛ و قیمت (تخفیف، متوسط، لوکس). این استراتژی مزایای رقابتی زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

وفاداری به برند: با یک بازار خاص، شما با مخاطبان هدف کمتری درگیر می شوید. این به شما امکان می دهد بر کیفیت خدمات مشتری تمرکز کنید و با آنها روابط پایدار ایجاد کنید.

هزینه های تبلیغات و بازاریابی را کاهش دهید: از آنجایی که مشتری هدف خود را به خوبی می شناسید، می توانید به راحتی بهترین نقاط تماس با مشتریان را از نظر بازاریابی و تبلیغات تخصصی شناسایی کنید. از آنجایی که شما تبلیغات هدفمندی را برای نیازهای مخاطبان هدف خود اجرا می کنید، هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

رقابت کمتر: زیرا شما به نوع انتخابی از خدمات پاسخ می دهید. به مشتریانی که در مقایسه با شرکت هایی که به دنبال بازار انبوه هستند، چیزی منحصر به فرد ارائه می دهید. این به شما از نظر ارائه چیزی منحصر به فرد برتری می دهد.

سودهای بالقوه: از آنجایی که شما نیازهای خاص مشتریان هدف خود را برآورده می کنید، نوع خاصی از محصول را ارائه می دهید. یا خدماتی که در جای دیگری در دسترس نیست. به این ترتیب مشتریان شما تمایل دارند برای خدمات منحصر به فرد شما کمی بیشتر بپردازند.

نمایش تخصص: وقتی محصولی تخصصی را برای ارائه خدمات به یک بازار خاص ارائه می‌کنید، در باعث می شود در رشته خود متخصص شوید. این باعث می شود که به عنوان بهترین گزینه برای دریافت پاسخ های مناسب برای مشتریان متمایز شوید. این مهارت‌ها و تخصص‌ها در یک زمینه می‌تواند در جذب مشتریان با نیازهای خاص کمک زیادی کند.

نقدهای بازارهای جاه چیست؟

علیرغم مزیت‌هایی که بازارهای طاقچه دارند، وجود دارد. همچنین اشتباهات مهم احتمالی. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رشد محدود: از آنجایی که بازارهای تخصصی بر زیر مجموعه‌ای از کل بازار تمرکز می‌کنند، تعداد مشتریانی که جذب می‌کنید محدود خواهد بود. به این ترتیب، شما بر حجم تولید کوچک و تعداد کمی از مشتریان تمرکز خواهید کرد، بنابراین پتانسیل رشد کسب و کار خود را محدود می‌کنید.

تاثیر منفی بر سود: داشتن مشتریان کم در عوض بر فرصت‌ها نیز تأثیر منفی می‌گذارد. برای کسب سود مگر اینکه برای محصولات و خدمات خود قیمت های ممتاز ارائه دهید که به بازار هدف کوچکتری خدمت می کنند، گاهی اوقات کسب سود خوب را دشوارتر می کند.

پتانسیل برای ظهور رقابت: کسب و کار < نیازهای قوی در یک بازار خاص اغلب نسبتاً کم است و به سرمایه گذاری های قابل توجهی متکی نیست. به این ترتیب، ممکن است با طغیان ناگهانی رقابت در جایگاه خود مواجه شوید و سهم بازار خود را از بین ببرید.

۱۲ نمونه های شگفت انگیز بازار طاقچه

به دلیل سهولت نسبی و سرمایه کمتر مورد نیاز برای یک بازار تخصصی راه اندازی کنید، فرصت های بی پایانی برای کارآفرینان وجود دارد که با محصول یا خدمات خود وارد بازار شوند و به رقابت بپردازند.

این چیزی است که بازارهای تخصصی را جذاب می کند. با این حال، همه بازارهای خاص مانند هر شرکتی به موفقیت نمی رسند، اینها نیاز به تحقیق کامل در مورد اینکه بازار تخصصی شما چگونه خواهد بود، دارد.

چگونه به فعالیت های بازاریابی تخصصی خود ادامه دهید و چگونه استراتژی های بازاریابی خاص خود را برای ارائه پیام خود به کار بگیرید. به طور مستقیم به مشتریان ایده آل خود به گونه ای که برای آنها جذاب باشد، کلیدی است. در زیر چند نمونه از بازارهای خاص که بازار را طوفان کرده اند آورده شده است.

۱٫ پخت وگان

بازار جهانی غذای وگان در سال ۲۰۲۰ به ارزش حدود ۱۵٫۴ میلیارد دلار رسید. به دلیل سبک زندگی، محدودیت های غذایی یا آلرژی، تقاضای فزاینده ای برای غذاهای گیاهی وجود دارد.

یکی. شرکتی که از این تقاضای برآورده نشده استفاده می کند Divvies است. از طریق استراتژی بازاریابی خوب خود، یک پایگاه مشتری قوی ایجاد کرده است که هوس کوکی‌های بدون آجیل، ذرت بو داده، کیک‌های کوچک، کوکی‌ها و ساندویچ‌های گیاهی است.

۲٫ محصولات امنیتی خانه

امنیت خانه بازاری بالقوه است که می توانید آن را کشف کنید. چه در خارج از کشور نباشید و چه در دفتر کار، باید مطمئن شوید که خانه شما ایمن است.

یکی از این شرکت‌ها که وارد بازار شده است Ring که یک تولید کننده دستگاه امنیتی خانه هوشمند است که پیشگام زنگ درب ویدیویی بود. این فناوری به کاربران امکان می‌دهد افرادی را که به درب خانه‌شان می‌آیند، ببینند، صحبت کنند و ضبط کنند.

۳٫ لباس‌های غیررسمی

svg%3E - بازار طاقچه چیست؟

بیایید بپذیریم که هیچ چیز به اندازه رفتن به یک مغازه، یافتن پیراهنی که دوست داریم و اینکه مغازه در اندازه ما ندارد. با Untuckit، مشتریان این مورد را تجربه نخواهند کرد، زیرا این شرکت بیش از ۵۰ تناسب برای مردان دارد. و زنان.

۴٫ خود-بهبودی

خود-بهبودی بازاری است که به سرعت در حال رشد است و افراد بیشتری به دنبال بهبود مجموعه مهارت های خود و همچنین پیشرفت شغل خود هستند.

با ارائه دوره‌ها، وبینارها، جلسات مربیگری و همچنین کتاب‌ها و ویدیوهای خودیاری، شما نیز می‌توانید از این تجارت پرسود بهره ببرید. شرکت‌هایی مانند Skillshare یک Skillshare را از طریق پلتفرم یادگیری آنلاین خود ایجاد کرده است که هزاران کلاس در مورد موضوعاتی از جمله تصویرسازی، طراحی، عکاسی، ویدئو، فریلنسر و غیره ارائه می‌دهد.

< 5. بازی

در سال‌های اخیر صنعت بازی تقریباً در تمام پلتفرم‌ها رشد سریعی داشته است، اعم از کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و سایرین.

این روزها، علاقه‌مندان به بازی‌ها به دنبال سخت‌افزاری سفارشی برای مطابقت با نیازهای رو به رشد خود هستند. مسابقه بازی‌های رایانه‌ای با شکوه با ارائه لپ‌تاپ‌های بازی، موس‌های رایانه‌ای، موس پد، چوب لباسی برای هدفون و عینک و موارد دیگر.

۶٫ آگاه اجتماعی

آیا می دانستید که حدود ۱۰ درصد از جمعیت چپ دست هستند؟ با وجود این، افراد چپ دست اغلب برای انجام کارهای اساسی روزانه در دنیایی که برای افراد راست دست طراحی شده است، دچار مشکل می شوند.

چیزهایی مانند اندازه گیری فنجان، نوار، خط کش، تجهیزات خانگی و دستگاه ها همگی با درستی طراحی شده اند. افراد دست در ذهن. با دیدن این Lefty’s یک فروشگاه کامل به محصولات افراد چپ دست اختصاص داده شده است. -اقلام آشپزخانه دستی، لوازم مدرسه و اداری، هدایا و موارد دیگر.

۷٫ لباس ورزشی

svg%3E - بازار طاقچه چیست؟

شما ممکن است نام تجاری Under Armour را بشناسید، اما آیا می دانستید که این شرکت برای رفع نیازهای خاص راه اندازی شده است. در بازار؟ در سال ۱۹۹۶ کوین پلانک موسس شرکت و بازیکن سابق فوتبال پیراهنی می خواست که بعد از چند دقیقه بازی فوتبال با عرق خیس نشود.

به این ترتیب او پیراهنی فشرده سازی ساخته شده از موادی ساخت که در طول بازی خشک می ماند. اعمال فیزیکی شدید به زودی این نام تجاری به یک شرکت جهانی تجهیزات ورزشی تبدیل شد که کفش، لباس ورزشی و لباس های روزمره تولید می کند.

۸٫ کار آزاد

به عنوان صاحب خانه، اغلب به دیگران تکیه می‌کنیم تا کارهای ما را انجام دهند یا در انجام وظایف کمک کنند. اما چگونه می توان فرد مناسب را برای این شغل پیدا کرد؟ برنامه‌های گیگ مانند TaskRabbit می‌توانند به شما در ارتباط با افرادی در منطقه‌تان کمک کنند که می‌خواهند این کارها را در ازای پرداخت هزینه انجام دهند.

این برنامه گیگ می‌تواند به شما کمک کند در چندین شغل از جمله لوله‌کشی، کوتاه کردن مو، آموزش موسیقی و کارهای دیگر کمک بگیرید. .

۹٫ Fintech

Fintech ابزاری ضروری برای تجارت بوده است. علاوه بر ارائه گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها، به صرفه‌جویی در پول کمک می‌کند و هر دو روش پرداخت فیزیکی و دیجیتال را به صورت یکپارچه ادغام می‌کند.

شرکت Square راه حل های منحصر به فردی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد که به موجب آن آنها می توانند کارت های اعتباری را با استفاده از کارت های اعتباری خود بپذیرند. تلفن‌ها.

به‌علاوه، راه‌حل‌هایی را ارائه می‌دهد که شامل صورت‌حساب، پایانه‌های مجازی، پرداخت‌های آنلاین، و ابزارهایی برای نظارت و اعتراض به استرداد هزینه‌ها برای کمک به کوچک کسب و کارها رشد می کنند.

۱۰٫ سلامت و تناسب اندام

svg%3E - بازار طاقچه چیست؟

سال‌هاست که ما وسواس داریم کاهش وزن و خوش اندام شدن در بازار امروز، افراد زیادی برای کاهش وزن، عضله سازی، داشتن رژیم غذایی سالم، مکمل ها، تجهیزات تناسب اندام و موارد دیگر به دنبال کمک هستند.

محل های سلامت و تناسب اندام مانند رژیم اتکینز، رژیم کتو، نظارت بر وزن، و دیگران همچنان به ارائه راه حل ها ادامه می دهند. به مشتریان هدف.

۱۱٫ زندگی سازگار با محیط زیست

با تاکید روزافزون بر زندگی پایدار، محصولاتی که هم سازگار با محیط زیست و هم کاربردی هستند، تقاضای زیادی دارند. از محصولات زیست تخریب پذیر تا اقلام ساخته شده از مواد بازیافتی، کسب و کارها راه حل های نوآورانه ای برای کاهش اثرات زیست محیطی ارائه می دهند.

یکی از این شرکت ها، Ecosia، موتور جستجویی است که با درآمد تبلیغاتی خود درخت می کارد. نه تنها قابلیت‌های جستجوی مشابهی با سایر موتورهای جستجو ارائه می‌دهد، بلکه هر جستجویی از علتی پشتیبانی می‌کند که مستقیماً به محیط زیست منفعت می‌رساند.

۱۲٫ تخصص حیوانات خانگی

حیوانات خانگی همیشه اعضای محبوب بسیاری از خانواده‌ها بوده‌اند، اما روند رو به رشدی در محصولاتی وجود دارد که نیازهای بسیار خاص حیوانات خانگی را برآورده می‌کنند. برای مثال، شرکت‌هایی وجود دارند که صرفاً روی غذای حیوانات خانگی ارگانیک، مخصوص نژاد یا حتی غذای آماده شده تمرکز می‌کنند.

BarkBox، جعبه‌های ماهانه مملو از اسباب‌بازی‌های منحصربه‌فرد و خوراکی‌های طبیعی متناسب با سگ‌ها را تنظیم می‌کند و تضمین می‌کند که اعضای خانواده پشمالو هر ماه چیز جدید و هیجان‌انگیزی دریافت می‌کنند.

< /p>

چگونه یک بازار طاقچه پیدا کنیم

svg%3E - بازار طاقچه چیست؟

< برای یافتن جایگاه رویایی خود باید به دقت در مورد گزینه های خود مشورت کنید. مراحل زیر می تواند به شما کمک کند تا جایگاه واقعی خود را پیدا کنید.

جستجوهای بالقوه تحقیق کنید و بخش بازار خود را بیابید

قبل از اینکه به یکی از آنها بپردازید، باید زمانی را برای تحقیق کامل در زمینه های مختلف اختصاص دهید.

با اشتیاق و علاقه خود شروع کنید: برای کمک به نزدیک شدن به جایگاه خود، با اشتیاق و علایق خود شروع کنید. این می تواند یک سرگرمی یا مجموعه مهارتی باشد که شما به طور خاص به آن علاقه دارید یا در آن مهارت دارید.

ببینید آیا راه حلی برای مشکلی در بازار وجود دارد یا خیر: به یاد داشته باشید که یک مکان در مورد یک راه حل منحصر به فرد برای تقاضای برآورده نشده از سوی مخاطبان خاص شما است. راه‌حل‌های ممکن را با ایجاد نقشه‌ای بصری از تمام ایده‌های خود جستجو کنید تا پیشنهادات خود را به بازاری که دیگران ارائه نمی‌دهند توسعه دهید. ببینید آیا بخش بازار شما به اندازه کافی بزرگ است که بتواند تجارت و نمونه های بازاریابی تحقیقی شما را حفظ کند یا خیر.

به رقابت توجه داشته باشید: قبل از راه اندازی شرکت و ساختن برند خود، در مورد رقبای بالقوه خود تحقیق کنید. . وزن محصول یا راه حل شما را در مقایسه با آنچه که از نظر کیفیت و قیمت ارائه می دهند، اندازه بگیرید. از روندهای گوگل و تحقیقات کلمات کلیدی برای انجام تحقیقات رقابتی خود استفاده کنید.

برنامه کسب و کار خود را بنویسید: طرح کسب و کار شما طرح اولیه شما برای عملیات شرکت شما است که شامل ویژگی های محصول، استراتژی قیمت گذاری، کیفیت تولید، نام تجاری، استراتژی بازاریابی، ویژگی های مالی و عملیاتی.

بازار هدف خود را شناسایی کنید

برای اینکه خود را در یک بازار خاص قرار دهید، باید بازار هدف خود را بر اساس شناسایی کنید. ارزش‌ها، باورها و علایق مشتریانتان.

بازار هدف خود را تحقیق کنید

مخاطبان هدف خود را بر اساس آنچه که موقعیت انتخابی شما را مشخص می کند مانند سن، حرفه، سرگرمی ها، نیازها و ارزش ها. از آنجایی که بازارهای ویژه بسیار هدفمند هستند، باید تا حد امکان درباره بازار هدف خود بدانید تا یک پایگاه مشتری سالم ایجاد کنید تا کسب و کار شما رونق بگیرد.

در مورد محصول یا خدمات خود تصمیم بگیرید

تصمیم بگیرید. در مورد محصول و خدمات شما که به شدت مورد توجه مخاطبان خاص شما است. پیشنهاد شما باید بر اساس نیازها، ترجیحات منحصر به فرد مشتری تقسیم‌بندی شده شما باشد یا مشخص کند چه چیزی آن را از سایر محصولات و خدمات موجود در بازار متمایز می‌کند.

ببینید چگونه محصول شما مشکل بازار هدف شما را حل می کند؟

به یاد داشته باشید که راه حلی را ارائه می دهید که در بازار کمتر ارائه می شود. برای بازاریابی یک جایگاه، باید انگشت خود را روی مشکل مشتری خود بگذارید و آن را حل کنید. صنایع ویژه موفق، مشکلات مبرم مشتریان را پیدا می کنند و کاری برای حل آنها به روشی راحت و مقرون به صرفه انجام می دهند. موثر و به موقع.

تعیین کنید که جایگاه شما چقدر سودآور است

واضح است که اگر در شرکت تجاری خود سودی کسب نکنید، خطر از دست دادن پول و تعطیلی کسب و کار خود را دارید. محصول و خدمات شما باید تقاضای کافی داشته باشد، موقعیت مناسبی در بازار داشته باشد و قیمت مناسبی داشته باشد تا نه تنها درآمد ثابتی داشته باشد، بلکه سودآور نیز باشد.

ایجاد یک طرح بازاریابی طاقچه ای

بر خلاف بازاریابی انبوه، بازاریابی طاقچه برای جذب زیرمجموعه خاصی از مشتریان طراحی شده است. این مستلزم ایجاد بخش کوچکی از بازار است که نیازهای آن با تمرکز بر گروه کوچکی از خریداران برآورده نمی‌شود، با محصولات یا خدماتی که از رقبا متمایز هستند و تعداد مناسبی از مردم را برای افزایش سود جذب می‌کنند. برخی از مواردی که باید در برنامه بازاریابی تخصصی خود لحاظ کنید:

  • کسب و کار شما اهداف برای بازار تخصصی شما
  • نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدات شما (تجزیه و تحلیل SWOT) بازار تخصصی شما
  • تشخیص اینکه چه کسانی در بازار تخصصی شما رقابت می کنند
  • <.پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود (USP) را تعیین کنید که مزایای منحصر به فردی است که شرکت شما ارائه می دهد و از رقبا متمایز است

  • بازارها و مشتریان هدف را در بازارهای خاص
  • استراتژی بازار در شرایط محصول، قیمت، تبلیغات، افراد و فرآیند
  • بودجه
  • کانال بازاریابی  برای کمپین های بازاریابی

آزمایش محصول شما

قبل از اینکه وارد حالت تولید کامل شوید و یک جایگاه را به بازار عرضه کنید، باید آزمایش کنید که آیا جایگاه شما سودآور است یا خیر. با معرفی محصول یا خدمات خود به بازار هدف خود با اجرای یک کمپین، کار کوچکی را شروع کنید.

سعی کنید از مشتریانی که ایجاد کرده اند بازخورد دریافت کنید. اولین خریدها برای دیدن نظر آنها. این به شما کمک می‌کند تا در آخرین لحظه پیشنهاد خود را بر اساس طراحی، ارائه خدمات و قیمت‌گذاری اصلاح کنید تا مشخص کنید که جریان فروش ثابتی با قیمت‌هایی که مشتریان با آن راحت هستند تضمین می‌شود.

راه اندازی یک برنامه کسب و کار سودآور طاقچه

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق، ابتدا باید بخش‌هایی از بازار را شناسایی کنید که کمتر از آنها استفاده می‌شود و محصولات یا خدمات خود را متناسب با آن‌ها تنظیم کنید.

همچنین باید ارزیابی کنید. چگونه می خواهید برای این مخاطب خاص بازاریابی کنید و از رقابت خود مطلع شوید. و مهمتر از همه باید به مشتریان خود گوش دهید، از آنها بازخورد بخواهید و هر گونه اشتباهی را فوراً اصلاح کنید.

<

<. /tr>

مرحله توضیحات
تحقیق جایگاه ها با اشتیاق شروع کنید، مشکلات بازار را شناسایی کنید، بر رقابت نظارت کنید و یک طرح تجاری تهیه کنید.
بازار هدف را شناسایی کنید بر اساس ارزش ها و باورهای مشتریان تعیین کنید.
بازار تحقیقاتی درک جزئیات تخصصی مانند سن و نیازهای بازاریابی موثر.
در مورد محصول/خدمت تصمیم بگیرید پیشنهادات را بر اساس نیازهای خاص انتخاب کنید و از رقبا متمایز شوید.
مشکل بازار را حل کنید مطمئن شوید که راه حل تخصصی به راحتی و مقرون به صرفه به یک مشکل کم خدمت رسیدگی می کند.
سودآوری را تعیین کنید تقاضای محصول/خدمت را با قیمت گذاری و موقعیت بازار برای سودآوری هماهنگ کنید.
طرح بازاریابی طاقچه تعیین اهداف، رفتار SWOT، رقبا را شناسایی کنید، USP را تعیین کنید، اهداف را مشخص کنید و استراتژی را ترسیم کنید.
تست کنید. محصول را اجرا کنید به یک بخش معرفی کنید، بازخورد جمع آوری کنید و بهینه سازی کنید.
راه اندازی کسب و کار طاقچه محصولات/خدمات را متناسب با بخش هایی که خدمات کمتری ارائه می دهند، ارزیابی کنید، بر رقابت نظارت کنید و به بازخوردها پاسخ دهید.

آیا اپل یک بازار خاص است؟

اگرچه در ابتدا، اپل یک بازار خاص بود که در طول سالها رشد کرده و به یک بازار تبدیل شده است. پیشرو در فناوری با ارزش بیش از ۲ تریلیون دلار.

کدام یک بازار طاقچه یا انبوه بهتر است؟

برای کسب و کارهای کوچک، یک بازار خاص به همان اندازه ایده آل است که دارای مزایایی است که شامل هزینه های کم برای تبلیغات و بازاریابی می شود. رقابت کمتر؛ و پتانسیل برای سودهای بالا.

بهترین بازارهای تخصصی کدامند؟

برخی از بهترین بازارها عبارتند از مواد غذایی، محصولات سازگار با محیط زیست. تجهیزات خانگی و اداری؛ سلامت و زیبایی؛ و محصولات حیوانات خانگی.

چه جایگاهی سودآورتر است؟

برخی از سودآور هستند سوله شامل بهداشت و مراقبت شخصی است. لباس و پوشاک؛ آشپزخانه و مواد غذایی؛ محصولات اداری؛ ابزار؛ و بازی.

کدام جایگاه ها در سال ۲۰۲۱ ترند هستند؟

برخی از بازارهای پرطرفدار در سال ۲۰۲۱ عبارتند از:

  • محصولات زیبایی مردانه
  • تجهیزات ورزش خانگی
  • کتاب
  • محصولات طبیعی مراقبت از زنان
  • مراقبت از حیوانات خانگی
  • دستگاه

تصویر:


بیشتر در: تجارت الکترونیک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی