عمومی

در اخبار: تا سقف 50000 دلار کمک هزینه برای کوچک رستوران ها

در اخبار: تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار کمک هزینه برای کوچک
رستوران ها

کمک‌های مالی در حفظ رستوران‌های تاریخی مهم هستند، بنابراین این مکان‌های تاریخی ارزشمند می‌توانند میراث خود را حفظ کنند و به خدمات رسانی به جوامع ادامه دهند.

چنین بودجه از بازسازی‌های کلیدی، هزینه‌های عملیاتی و ارتقاء پشتیبانی می‌کند. احترام به میراث مؤسسه کمک‌های بلاعوض همچنین به اجرای شیوه‌های مدرن پایداری کمک می‌کند و تضمین می‌کند که این غذاخوری‌ها بخش‌های زنده و پر جنب و جوش محله‌های خود باقی می‌مانند.

با تأمین کمک‌های مالی، رستوران‌های تاریخی می‌توانند به جشن میراث فرهنگی، ارائه تجربیات منحصر به فرد غذاخوری و کمک به اقتصاد محلی، بافت اجتماعی و هویت تاریخی جامعه را غنی می کند.

امریکن اکسپرس با دور دیگری از کمک مالی از رستوران های تاریخی در ایالات متحده حمایت می کند. این تنها یکی از بسیاری از برنامه های کمک مالی جدید است که در حال حاضر برای مشاغل کوچک در دسترس است.

اخبار کسب و کارهای کوچک

در در جمع بندی اخبار این هفته، دولت بایدن به دلیل قانون جدید پیمانکاری مستقل که در ۱۱ مارس اجرایی شد، با واکنش شدید مواجه شده است. این قانون معیارهایی را برای طبقه بندی یک کارگر به عنوان پیمانکار مستقل «گیگ» یا کارمند اعمال می کند. می‌توانید بقیه داستان و سایر اخبار مربوط به کسب‌وکارهای کوچک را در خلاصه بخوانید.

دولت بایدن به دلیل قانون گیگ کارگران با واکنش شدید مواجه شد

دولت بایدن با واکنش شدید نسبت به قوانین جدید مواجه شد که کارگران گیگ را دوباره به عنوان کارمند طبقه بندی می کند. قانون جدید پیمانکاری مستقل وزارت کار (DOL) در ۱۱ مارس به اجرا در آمد. این قانون شش معیاری را اعمال می کند که کارفرمایان باید هنگام تصمیم گیری در مورد طبقه بندی کارگر به عنوان پیمانکار مستقل “گیگ” یا کارمند در نظر بگیرند.

Apple تعمیر خود سرویس را بهبود می بخشد برای مک

اپل از گسترش برنامه Self-Service Repair خبر داده است که شامل مدل‌های MacBook Pro و iMac مجهز به تراشه M3 می‌شود. این تصمیم یک لحظه مهم برای صاحبان مشاغل کوچک متکی به فناوری اپل است.

GoDaddy Airo به عملیات های کسب و کارهای کوچک با هوش مصنوعی مولد کمک می کند

GoDaddy GoDaddy Airo را معرفی کرد، یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی که برای کاهش چشمگیر زمان و بار مالی صاحبان مشاغل کوچک در ایجاد و گسترش حضور آنلاین آنها طراحی شده است.

گای کاوازاکی به شما نشان می دهد چگونه واقعاً قابل توجه باشید

از آنجایی که در حرفه خود تجربه بیشتری پیدا می کنیم، برخی از ما از ایجاد تغییر واقعی در کار خود و زندگی دیگران منصرف می شویم. این هرگز برای گای کاوازاکی، که من با او در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک صحبت کردم، اتفاق نیفتاده است. او مبشر اصلی Canva و خالق پادکست افراد قابل توجه گای کاوازاکی است.

Mastercard برنامه بانکداری باز را راه اندازی کرد

Mastercard از برنامه Open Banking for Account رونمایی کرد که جهش قابل توجهی را در بخش بانکداری دیجیتال رقم زد. این ابتکار برای بازتعریف تجربه باز کردن حساب‌های دیجیتال برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای کوچک ایالات متحده، به‌ویژه برای کسانی که درگیر محصولات بدهی و پیش‌پرداخت هستند، دوباره تعریف می‌شود.

Canva Create در سال ۲۰۲۴ با چرخش حضوری

در ۲۲ فوریه ۲۰۲۴، Canva از بازگشت رویداد سالانه موردانتظار خود، Canva Create، که قرار است در ماه مه ۲۰۲۴ برگزار شود، خبر داد. امسال یک تحول پیشگامانه برای این رویداد به شمار می رود. پخش مجازی خود را ادامه می دهد و برای اولین بار یک عنصر حضوری را معرفی می کند.

Zoom AI Companion موانع زبان را می شکند

جدیدترین های Zoom به روز رسانی AI Companion آن نحوه مشارکت کسب و کارهای کوچک در همکاری و بهره وری جهانی را تغییر خواهد داد. از ۲۷ فوریه ۲۰۲۴، زوم پشتیبانی زبان را در سراسر پلتفرم خود گسترش داد و قابلیتی را برای پر کردن شکاف های ارتباطی که مدت هاست تیم های چندزبانه در سراسر جهان را به چالش کشیده است، معرفی کرد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی