عمومی

تماس های تلفنی برای مشتریان تجاری کوچک بسیار مهم است تحصیل

تماس های تلفنی برای مشتریان تجاری کوچک بسیار مهم است
تحصیل

داده‌های جدید از گزارش روند تماس ۲۰۲۳ روبی نشان می‌دهد که تماس‌های تلفنی نقشی اساسی در جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارهای کوچک دارند. این گزارش بر اهمیت خدمات مشتری برتر در استفاده از تلفن به عنوان ابزاری قدرتمند برای رشد تاکید می کند.

تحلیل پنج ساله روبی، که شامل تقریباً ۶۲ میلیون تماس پاسخ داده شده برای هزاران کسب و کار ایالات متحده از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ است، ارائه می دهد. بینش‌های ارزشمندی در مورد تغییر فرصت‌های تولید سرنخ، فراوانی تماس‌های خودکار، احساسات تماس‌گیرنده و دوره‌های پرمشغله برای صنایع مختلف. این یافته‌ها می‌توانند کسب‌وکارهای کوچک را برای افزایش کارایی عملیاتی، استراتژی‌های جذب مشتری و استانداردهای خدمات مشتری تجهیز کنند.

این گزارش به افزایش تقریباً ۱۰ درصدی فرصت‌های سرب تلفنی در پنج سال گذشته اشاره می‌کند. علاوه بر این، تعداد فزاینده‌ای از تماس‌ها با کسب‌وکارها از کسانی که برای اولین بار تماس می‌گیرند، با میانگین ۵۶ درصد در صنایع در سال ۲۰۲۲ سرچشمه می‌گیرد.

از آنجایی که مشتریان مدرن مجموعه‌ای از کانال‌های ارتباطی را در اختیار دارند، رئیس Ruby و مدیر عامل، استفانی کوپلند وبر، ادعا می کند که تلفن به یک ابزار رشد حیاتی تبدیل شده است. کوپلند وبر گفت: «مردم دیگر فقط برای کسب اطلاعات عمومی با مشاغل تماس نمی گیرند. درعوض، زمانی که آماده اتصال هستند، تماس می گیرند – تا بررسی کنند که آیا یک کسب و کار قانونی است و قدم بعدی را در سفر خریدار بردارند.” با ارائه خدمات آگاهانه، سریع، شخصی و همدلانه برای برنده شدن مشتری بعدی، فراتر از انتظارات مشتری باشد.

متأسفانه، روند صعودی به فرصت‌های پیشرو محدود نمی‌شود. پس از کاهش احتمالی در سال ۲۰۲۱، فراوانی تماس‌های رباتیک با مشاغل در سال ۲۰۲۲ افزایش شدیدی داشت. این فقط یک آزار نیست. FCC تخمین می زند که تماس های رباتیک برای مشاغل کوچک بیش از ۳ میلیارد دلار در سال هزینه دارد.

روندهای دیگر برجسته شده در گزارش روبی شامل افزایش تعداد تماس‌گیرندگان ناامید است. و جمعه های شلوغ تر به طور قابل‌توجهی، همچنین نشان‌دهنده تغییرات آشکار در تجارت فصلی برای سازمان‌هایی در بخش‌هایی مانند بیمه و خدمات مالی است.

گزارش جامع روبی به عنوان یادآوری به کسب‌وکارهای کوچک است که در عصر ارتباطات دیجیتال، تماس تلفنی سنتی همچنان باقی است. ابزاری قدرتمند در جذب مشتری با حصول اطمینان از خدمات مشتری برتر در هر تماس، کسب و کارها می توانند از این مشتریان بالقوه سرمایه گذاری کرده و رشد را تقویت کنند. با این حال، با توجه به پیامدهای مالی قابل توجهی که به همراه دارند، کسب‌وکارهای کوچک باید برای مقابله با تهدید رو به افزایش تماس‌های رباتیک نیز آماده باشند.

اطمینان از یک سرویس تلفنی پاسخگو، شخصی‌شده و همدلانه می‌تواند تفاوتی اساسی برای کسب‌وکارهای کوچک ایجاد کند. ایجاد مزیت رقابتی و جذب مشتریان جدید در بازار پویای امروزی.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی