کارگاه و کارخانهکسب و کار

نمایندگان دستگاه و تجهیزات خط تولید چه می کنند و چه تحصیلاتی دارند؟

آبرند: تولید محصولات مختلف در سطح کارخانه ای یا کارگاه ها، به لطف تعامل بی نقص دنیای تولید فیزیکی و مجازی، شفاف، متنوع و انعطاف پذیر می شود. تا حدودی، ماژول های خط تولید قطعات را به طور خودکار تولید می کنند. بقیه نیز توسط انسان تولید می شوند؛ اما با پشتیبانی ماشین آلات و دستگاه و تجهیزات.

در صنعت، انسان در فرآیند تولید ضروری است. هنگام مواجهه با وظایف بسیار پیچیده، کارگران می توانند توسط ایستگاه کاری هوشمند پشتیبانی شوند. دستگاه و تجهیزات الکترونیکی کنترلی تست شده و عملکرد قطعات الکترونیکی در آخرین ایستگاه خط تولید بررسی می شود. برای تشخیص عیب، داده های ایستگاه های قبلی با نتایج آزمایش مقایسه می شوند.

چیزی که خط تولید را به یک تسهیلات کاملاً متصل تبدیل می کند انتقال و استفاده از داده ها است: این خط تحت کنترل سیستم اجرایی تولید ما  عمل می کند.  اطلاعات مربوط به قطعات کار و مراحل تولید را برای تجزیه و تحلیل شفاف ، برنامه ریزی و نظارت بر مونتاژ در زمان واقعی تهیه می کند.

نمایندگان فروش دستگاه و تجهیزات خط تولید چه می کنند؟

  • نمایندگان فروش دستگاه و تجهیزات خط تولید را به کارخانه ها، سازمان ها، کارگاه های بزرگ و کوچک می فروشند.
  • آنها با مشتریان تماس می گیرند، ویژگی های محصولاتی را که می فروشند توضیح می دهن ، در مورد قیمت ها مذاکره می کنند و به هرگونه سؤالی که ممکن است مشتریانشان درباره محصولات داشته باشند پاسخ می دهند.

وظایف نمایندگان فروش

نمایندگان فروش به طور معمول موارد زیر را انجام می دهند:

  • با استفاده از دایرکتوری های تجاری، دنباله های مربوط به مشتریان موجود و شرکت در نمایشگاه ها و کنفرانس ها، مشتریان آینده نگر را شناسایی کنید.
  • برای بحث در مورد نیازهایشان با مشتریان جدید و موجود تماس بگیرید و توضیح دهید که چگونه محصولات و خدمات خاص می توانند این نیازها را برآورده سازند.
  • به مشتریان کمک کنید. محصولات را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری، مشخصات محصول و مقررات در انتخاب محصولات انتخاب کنید.
  • بر ویژگی های دستگاه و تجهیزات که نیازهای مشتری را برآورده می کند، تأکید کنید و قابلیت ها و محدودیت های محصولات خود را به نمایش بگذارید.
  • در مورد قیمت ها، در دسترس بودن و استفاده از محصولاتی که می فروشند، به سؤالات مشتریان پاسخ دهید.
  • قیمت ها و شرایط توافق های فروش و خدمات را مذاکره کنید.
  • قراردادهای فروش را آماده کنید و سفارشات را برای پردازش ارسال کنید.
  • برای تبادل اطلاعات، مانند اطلاعات در مورد استراتژی های فروش و اطلاعات بازاریابی، با همکاران خود همکاری کنید.
  • برای اطمینان از اینکه آنها از خرید خود راضی هستند و به هرگونه سؤال یا نگرانی که ممکن است پاسخ دهد، با مشتریان خود پیگیری کنید.

محیط کار: نمایندگان فروش این شغل تحت فشار کار می کنند؛ زیرا درآمد و امنیت شغلی آنها به میزان کالایی که می فروشند بستگی دارد. برخی نمایندگان فروش بطور مکرر مسافرت می کنند.

چشم انداز شغلی: پیش بینی می شود اشتغال کلی نمایندگان فروش دستگاه و تجهیزات تولید طی ده سال آینده ۲ درصد رشد کند، کندتر از میانگین برای همه مشاغل. انتظار می رود رشد اشتغال برای نمایندگان فروش که در آژانس های فروش مستقل کار می کنند، قوی تر باشد.

آموزش و تحصیلات نمایندگان فروش دستگاه و تجهیزات خط تولید

دیپلم دبیرستان به طور معمول برای بسیاری از موقعیت ها، در درجه اول کسانی که فروش محصولات غیرفنی یا علمی دارند، کافی است. اما نمایندگان فروش محصولات علمی و فنی معمولاً باید دارای مدرک لیسانس باشند. محصولات علمی و فنی شامل داروسازی، ابزار پزشکی و تجهیزات صنعتی است.

بسیاری از نمایندگان فروش برای بهبود توانایی خود در فروش، در سمینارها در تکنیک های فروش شرکت می کنند یا دوره های بازاریابی، اقتصاد، ارتباطات و یا حتی یک زبان خارجی را می گذرانند.

و همچنین بیشتر بخوانید: 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی