عمومی

کارمندان با تورم دست و پنجه نرم می کنند. مدیر عامل با گفتن پاسخ می دهد کارمندان برای خرید مارک های فروشگاهی

کارمندان با تورم دست و پنجه نرم می کنند. مدیر عامل با گفتن پاسخ می دهد
کارمندان برای خرید مارک های فروشگاهی

اگر کارکنان شما تلاش می کنند تحت تورم دائمی زنده بمانند، بهترین کار چیست؟ آنیتا ال. ای. جنکینز، مدیر عامل بیمارستان دانشگاه هوارد، با ارسال ایمیلی به کارکنان، نکات مفیدی را برای صرفه جویی در بودجه به کارمندانش ارائه داد. ایمیل به زیرreddit r/nursing Reddit پست شد، و نکات خوبی دارد:

در بیمارستان دانشگاه هاوارد، می‌خواهم بفهمید که ما دلارهایمان را با دقت مدیریت کنیم اکنون بیش از هر زمان دیگری باید حواسمان به موادی باشد که می خریم و چقدر خرج می کنیم. ما همچنین باید مراقب منابع فعلی بیمارستان خود باشیم… باید با منابعی که در اختیار داریم محتاط باشیم.”

اگر او این کار را به حال خود رها می کرد، خوب بود، اما او یک گام فراتر رفت و نکاتی را در مورد اینکه چگونه کارمندان می توانند در خانه پس انداز کنند، ارائه کرد. پرستار ثبت نام شده و فعال، سارا وارن، نظرات خود را در مورد چگونگی پیشرفت جنکینز به اشتراک گذاشت. خیلی دور است.

نکات ایمیل جنکین خشم Reddit را برانگیخت و احتمالاً کارمندان محلی را خیلی خوشحال نکرد. این نکات شامل نکات زیر است. برای صرفه جویی در پول.

  • از انباری خود بخرید
  • شبها را بشویید
  • از تهویه مطبوع خود به جای پایین کشیدن شیشه های اتومبیل خود استفاده کنید.
  • غذاهای خانگی را تهیه کنید
  • به جای مارک های نام تجاری، مارک های فروشگاه را انتخاب کنید

مطمئنا، اینها نکات بسیار خوبی هستند اما از یک مدیر اجرایی که احتمالاً بیش از ۶۰۰۰۰۰ دلار در سال درآمد دارد (میانگین صنعت و چه مدیر عامل قبلی بیمارستان دانشگاه هاوارد کسب کرده بود، اینها بدون شک مانند یک بادکنک سربی رفتند. این نیست که راهنمایی ها بد هستند. فقط این است که آنها ملایم، عمومی هستند و چیزی نیستند که یک مدیر عامل باید پیشنهاد دهد.

من روز دوشنبه از طریق تلفن و ایمیل با بیمارستان دانشگاه هاوارد تماس گرفتم، اما آنها با من تماسی نداشتند. اگر این کار را انجام دهند، من در آن مرحله به روز رسانی خواهم کرد.

اگر کارمندان شما با هزینه همه چیز مشکل دارند، به آنها بگویید که کارشان را جستجو کنند. کابینت برای کنسرو هلو کمکی نمی کند. کاری که باید انجام دهید این است:

وقتی نمی‌توانید افزایش حقوق بدهید.

بسیاری از کسب‌وکارها با حاشیه‌های نزدیک کار می‌کنند، و بسیاری از بنیان‌گذاران در زمان‌های ناب، خودشان حقوق نمی‌گیرند. گاهی اوقات پولی برای افزایش حقوق وجود ندارد. برای افزایش حقوق یک نفر، باید حقوق شخص دیگری را کاهش دهید. پس با کارمندان خود صادق باشید.

مالی را مخفی نگه ندارید. اگر پول ندارید، آن را ندارید. بله، ممکن است افراد مجبور به ترک کار شوند، و اگر نتوانید نرخ بازار را بپردازید، برای جایگزینی آنها با مشکل مواجه خواهید شد، اما مردم وقتی حقیقت را می‌دانند، بسیار بیشتر پذیرفته می‌شوند.

اکنون، وقتی به مدیران پاداش‌های بزرگ می‌دهید، گفتن به مردم که پول نقد ندارید خوب کار نمی‌کند. این اعتماد را از بین می‌برد.

وقتی پول دارید، همه حقوق‌هایی با نرخ بازار دریافت می‌کنند.

این اتفاق هم می‌افتد – و شما برای سرمایه‌گذاری مجدد در کسب‌وکار، ارائه پاداش یا قرار دادن آن در جیب خود پول می‌خواهید. شما مجبور نیستید به هر درخواست افزایشی بله بگویید، و مجبور نیستید در مورد آن احساس گناه کنید.

Counter با توجه به اینکه حقوق ها را بررسی کرده اید، و آنها با نرخ بازار هستند، این را بیان کنید. داده ها را به کارکنان نشان دهید. اگر در انجام این کار احساس راحتی نمی‌کنید، احتمالاً به مردم با نرخ درست بازارشان پول نمی‌دهید.

همچنین می‌توانید با خیال راحت به مردم با حقوق بالاتر از نرخ بازار پرداخت کنید. این می تواند راه طولانی را به سمت حفظ کارکنان کمک کند. به یاد داشته باشید که گردش مالی گران است — اغلب ارزان تر است که به مردم کمی بیشتر پرداخت کنید و آنها را برای مدت طولانی تری نگه دارید.

هر کاری که انجام می دهید، تحقیر کننده نباشید.

این ایمیل اطلاعات مفید و منحصربفردی ارائه نکرد، و اطلاعات تهویه مطبوع در بهترین حالت مورد مناقشه است. بهتر بود جنکینز پس از ارائه اطلاعات در مورد بیمارستان، انگشتانش را ثابت نگه می داشت.

مطمئنم که او فکر کردم اطلاعات مفیدی بود من کاملاً مطمئن هستم که اکثر مردم این کار را نکردند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی