عمومی

بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال ۲۰۲۲

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

محصولات تبلیغاتی موارد مفیدی برای مشاغل کوچک هستند مالکان برای افزایش آگاهی از برند در بین مصرف کنندگان. اقلام تبلیغاتی تجاری یک ابزار بازاریابی عالی هستند زیرا به برند شما اجازه می دهند تا با درگیر کردن حواس آنها با مشتریان ارتباط برقرار کند. این نوعی تبلیغات است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با یک برند در سطح فیزیکی تعامل داشته باشند. و محصولات تبلیغاتی اغلب تجربه‌ای به یاد ماندنی‌تر از برند ایجاد می‌کنند.

بر خلاف پیام‌های تبلیغاتی، محصولات تبلیغاتی آنقدرها مزاحم و منحرف‌کننده نیستند. ارائه یک کالای تبلیغاتی مانند گفتن “ما اهمیت می دهیم”. از اینکه مشتری ارزشمندی هستید متشکریم.»

وقتی مشتریان بالقوه یا مشتریان این محصولات را دریافت می‌کنند، به احتمال زیاد تمایل دارند با جستجو یا خرید محصولات یا خدمات، متقابلاً پاسخ دهند. طبق تحقیقات، افرادی که اقلام تبلیغاتی دریافت می‌کنند، احتمالاً نام تبلیغ‌کننده را روی محصولات به خاطر می‌آورند. پس از دریافت محصولات تبلیغاتی، دیگران تمایل بیشتری به تحقیق در مورد شرکت یا محصول خواهند داشت.

همه اینها به توانایی شما در تسخیر تخیل اهدافتان و کمک به ایجاد ارتباطات پایدار بستگی دارد. اقلام تبلیغاتی ممکن است شامل پوشیدنی‌ها، ظروف نوشیدنی، کیف، محصولات رایانه‌ای، لوازم جانبی دفتر میز، تقویم، دستگاه‌های فنی و موارد دیگر باشد – آنها در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف هستند. در بسیاری از موارد، حتی می توان موارد سفارشی را که معمولاً در کاتالوگ محصولات تبلیغاتی یافت نمی شوند، به دست آورد. در زیر برخی از انتخاب های ما برای توجه شما وجود دارد:



مزایای اقلام تبلیغاتی کسب و کار

کسب و کار کوچک مالکان می توانند با محصولات تبلیغاتی با نام و اطلاعات کسب و کار راه طولانی را برای جلب توجه برند خود طی کنند. برخی از نمونه ها عبارتند از:

  • کمپین بازاریابی: ارسال محصولات تبلیغاتی به جامعه برای اطلاع رسانی و جذب مشتریان بالقوه
  • قدردانی از مشتری : به مشتریان خود اجازه دهید بدانند که از کسب و کارشان قدردانی می کنید
  • نمایشگاه های تجاری: برند خود را توسط صاحبان کسب و کار مشاهده کنید
  • قدردانی از کارمندان : همچنین می توانید از این موارد برای دادن پاداش یا تشویق به کارکنان خود استفاده کنید

بهترین اقلام تبلیغاتی تجاری برای یک کسب و کار کوچک

برای یافتن بهترین محصولات تبلیغاتی باید بودجه خود را بشکنید. گزینه های زیادی هم برای اقلام تبلیغاتی ارزان و هم برای اقلام گران تر وجود دارد. ما چند ایده برای محصولات تبلیغاتی کسب و کارهای کوچک را برای شما در لیست زیر جمع آوری کردیم:

کارت هدیه Amazon.com در یک پاکت کوچک

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

انتخاب برتر: کارت های هدیه آمازون می توانند اقلام تبلیغاتی تجاری عالی باشند، در صورتی که خدمات بسیار متنوعی ارائه دهید. پایگاه مشتری است و نمی تواند در مورد چه موردی تصمیم بگیرد. کارت‌های هدیه آمازون از قبل با مقدار مشخصی پول بارگذاری شده‌اند که به گیرندگان امکان می‌دهد هدیه خود را از آمازون پس‌خرید کنند.

کارت‌های هدیه از ۱۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار متغیر هستند، که به شما این امکان را می‌دهد که پاداش دهید. مشتریان بر اساس وفاداری و تعداد دفعات حمایت آنها. آنها همچنین راه خوبی برای پاداش دادن به کارمندان شما هستند. چیزی که عالی است این است که کارت ها هیچ هزینه ای ندارند و تاریخ انقضا ندارند. می‌توانید روی پاکت کوچک آرم یا نام شرکت خود چاپ یا مهر بزنید.

کارت هدیه Amazon.com در یک پاکت کوچک

خرید در آمازون

 

کیف های مواد غذایی قابل استفاده مجدد ۱۰۰% پنبه ای اتموس سبز

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

Runner Up: کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد با مارک محصولات تبلیغاتی عالی هستند. آنها توسط اکثر مردم استفاده می شوند، سازگار با محیط زیست هستند و توسط بسیاری دیده خواهند شد.

کیف مواد غذایی قابل استفاده مجدد Atmos Green از ۱۰۰٪ پنبه بازیافتی ساخته شده است و در ابعاد ۱۵ در ۱۶ اینچ با یک ۲۷؟ دسته بلند می توانید نام شرکت، لوگو یا سایر محتوای تبلیغاتی خود را در دو طرف کیف چاپ کنید. و این شرکت کیف را در ۳۴ رنگ و سفارش عمده از پنج تا ۲۰۰ قطعه ارائه می‌کند.

کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد از پنبه بازیافتی Atmos Green مارک تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

خرید در آمازون

 

۱۰۰ عدد دسته کلید بازکن شخصی بطری

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

بهترین ارزش : بهترین انتخاب ما این بسته ۱۰۰ عددی درب بازکن های آلومینیومی است که می تواند با حداکثر دو خط سفارشی شود. درب بازکن های بطری راحت و کوچک هستند و به ویژه برای نمایشگاه های تجاری عالی هستند. و بهترین بخش این است که سفارشی‌سازی توسط شرکتی انجام می‌شود که جاکلیدی‌ها را ارسال می‌کند، بنابراین لازم نیست نگران هزینه‌های چاپ جداگانه باشید.

شما ۱۰۰ قطعه هدیه تبلیغاتی را با قیمت پایین دریافت می‌کنید. . آنها در رنگ های متنوعی هستند و چندین فونت مختلف برای نام شرکت شما موجود است.

۱۰۰PCS دسته کلیدی شخصی سازی شده سفارشی بطری بازکن

خرید Amazon

 

Smart Go – پارچه تمیزکننده میکروفیبر (۱۰۰ عدد)

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

پیشنهاد شرکت سفارشی سازی Smart Go سفارشی‌سازی لبه به لبه روی این پارچه‌های تمیزکننده میکروفیبر. آنها لوگو یا آثار هنری شرکت شما را بر روی هر پارچه سفید چاپ می کنند و اطمینان حاصل می کنند که برند شما برجسته است. پارچه های میکروفیبر تقریباً توسط همه برای لوازم الکترونیکی، عینک و موارد دیگر استفاده می شود.

Smart Go – پارچه تمیزکننده میکروفیبر (۱۰۰ قطعه) – چاپ دیجیتال سفارشی آرم کار هنری یا کسب و کار شرکت شما

خرید در آمازون

 

ضدعفونی کننده سفارشی تبلیغاتی دست – ۱۲ تعداد

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

ضدعفونی کننده دست به یکی از محبوب ترین اقلام تبلیغاتی تجاری تبدیل شده است، به خصوص اگر بتوان آنها را سفارشی کرد. این ضدعفونی‌کننده‌های ۱۲ عددی را می‌توان با استفاده از فرآیند چهار رنگ با آرم شما، که روی برچسب روی بطری قرار می‌گیرد، سفارشی کرد.

هر بطری ۱٫۵ اونسی با یک ضدعفونی‌کننده دست معطر تازه پر شده است که با مرطوب‌کننده‌ها آغشته شده است. .

ضدعفونی کننده تبلیغاتی دست با کارابینر، ضدعفونی کننده دست سفارشی – ۱۲ تعداد

خرید در آمازون

بلم لب وانیلی بلادونا – ۵۰ بسته

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

بلم‌های لب محصولات تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای هستند، زیرا تقریباً همه از آن استفاده می‌کنند. آنها این بسته ۵۰ عددی Belladonna دارای رایحه وانیل با ویتامین E مرطوب کننده و کره شی است. لوله‌ها خالی هستند و می‌توان آنها را به راحتی و به سرعت با استفاده از برچسب چاپ شده با نام/آرم کسب‌وکار شما سفارشی کرد.

بسته ۵۰ بالم لب وانیلی بلادونا

در آمازون بخرید

 

۲۰ اونس. بطری های آب با کارابین مجموعه ۱۰۰ عددی

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

هیچ چیز بهتر از آب سرد در روزهای گرم تابستان نیست. بطری های آب هدایای تبلیغاتی بسیار خوبی هستند و مشتریان شما مطمئناً هدایای زیادی دریافت خواهند کرد. از این بطری‌های آب آلومینیومی با کیفیت بالا و بدون BPA استفاده کنید.

این بطری‌ها دارای درپوش چرخشی برای جلوگیری از ریختن هستند و با ته باریکی طراحی شده‌اند تا برای اکثر جا لیوان‌ها مناسب باشد.

تخفیف تبلیغاتی نشان‌واره شرکت شما را روی بطری‌ها چاپ می‌کنند تا آماده تحویل شوند. این بطری‌ها در ایالات متحده چاپ می‌شوند.

بطری های آب سفارشی با کارابین ۲۰ اونس. مجموعه ۱۰۰

در آمازون بخرید

 

هدایای اندازه سرگرم کننده M&M

یک گزینه دیگر برای محصولات تبلیغاتی، آب نبات است. . این بسته ۵۰ عددی M&M تبلیغاتی سفارشی در اندازه سرگرم کننده مطمئناً مورد توجه مشتریان شما خواهد بود. می توانید آرم شرکت تجاری کوچک خود را در یک طرف لفاف چاپ کنید و آن را به هدیه ای سرگرم کننده و به یاد ماندنی تبدیل کنید.

اقلام تبلیغاتی ۵۰ct آرم خود را اضافه کنید هدایایی با اندازه سرگرم کننده Candy M&M

خرید در آمازون

 

قلم‌های توپی لمسی لاستیکی رنگین کمانی اکسپرس مدادهای اکسپرس

این پیشنهاد توسط Express Pencils با طراحی قلم/قلم ۲ در ۱ عرضه می شود. نوک قلم برای استفاده در تبلت، تلفن همراه یا صفحه نمایش کامپیوتر ایده آل است. قلم های فلزی با جوهر مشکی عرضه می شوند و نقطه متوسط ​​هستند. هر جعبه دارای هفت خودکار در طیف رنگی است. بشکه لاستیکی یک دستگیره لمسی نرم برای راحتی بیشتر ارائه می دهد و یک هدیه ایده آل در همایش ها، نمایشگاه های تجاری، رویدادهای شرکتی و موارد دیگر است. با ابعاد ۶٫۹۳ x 3.7 x 2.44 اینچ، می توانید لوگوی کسب و کار کوچک یا شعار شرکت خود را برای تقویت تبلیغات خود چاپ کنید.

قلم توپی لمسی نرم رنگین کمان لاستیکی رنگین کمان با نوک قلم، یک قلم شیک، سیاه و سفید، فلزی درجه یک، point

در آمازون بخرید

 

زنجیره کلید چراغ قوه LED مینی وین

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

کلیدهای اقلام تبلیغاتی مقرون به صرفه و محبوب در بین مشاغل هستند. این جاکلیدهای Joinwin دارای یک امتیاز اضافی هستند، یک چراغ قوه که به شما کمک می‌کند تا در تاریکی از سوراخ کلید مانور دهید.

در هر بسته یک دوجین در مجموعه‌ای از رنگ‌ها دریافت می‌کنید. مزیت دیگر این است که فضای کافی برای حک کردن لوگو یا برند شما روی چراغ قوه وجود دارد. وزن هر واحد فقط ۳٫۲ اونس و ۷٫۵ x 4.7 x 0.7 اینچ است.

Joinwin Mini چراغ قوه LED زنجیره کلید چراغ قوه LED نازک روی دسته کلید

خرید در آمازون

 

کارت‌های نقل قول انگیزشی فروشگاه Canopy Street

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

این کارت‌های انگیزشی در دسته‌های ۵۰ تایی با ۲۵ طرح متمایز در اندازه‌های کارت ویزیت (۲ در ۳٫۵ اینچ) ارائه می‌شوند. این کارت‌های مهربانی به ارسال پیام‌های مثبت و شادی برای افرادی که برای کسب‌وکار شما مهم هستند، از جمله کارمندان، مشتریان و سایر افرادی که دوست دارید به آنها مثبت‌اندیشی کنید، کمک می‌کند.

این کارت‌ها با پشتی خالی ارائه می‌شوند. بنابراین در صورت تمایل می توانید آرم کسب و کار کوچک و اطلاعات شرکت خود را اضافه کنید. این کارت‌ها در رنگ‌های مختلفی وجود دارند که شامل صورتی، نارنجی، زرد، سبز، آبی، سفید و آبی است.

کارت های نقل قول انگیزشی/اندازه کارت ویزیت / ۵۰ کارت مهربانی

خرید در آمازون

 

برچسب های بطری آب سفید مات ضد آب Mr-Label

svg%3E - بهترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما در سال 2022

From company to promotional events, conferences, open houses, and trade shows, having your brand on a bottle of water will get the attention of your audience.

Mr-Label lets you print your content on an 8.11″ x 2″ label using an inkjet or laser printer. Once it is printed, you peel the labels from the sheet and stick them on the bottle of water. The company provides an online design solution, or you can use Mr-Label MS Word, OpenOffice, or Photoshop templates.

You can get ten sheets with 50 labels or 50 sheets with 250 labels.

Mr-Label 8.11?×۲? Waterproof Matte White Water Bottle Labels – for Inkjet/Laser Printer – Self-Adhesive Wraparound

Buy on Amazon

 

What to look for in Promotional Products for Small Businesses

As mentioned before, the main goal of your business promotional items is to get your brand out there. You’ll want to choose quality items that are useful and memorable. Keep in mind some of these factors when choosing the best business promotional items:

Quality

Ensure the promotional items you decide to give patrons are made with durable materials and quality materials. Remember, the purpose of the exercise is to increase attachment with your brand, so lackluster products or faulty items can potentially damage the reputation of your business instead of improving it.

Usefulness

Equally important is that your promotion items offer utility to your recipients. For example, only a small fraction of the population would appreciate a paperweight. However, most people do use water bottles, pens, and lip balm. Make sure the items you offer come in handy for your customers. That is why it is important to have your recipients in mind when thinking about offering promotional items. If you plan your promotional products and make them innovative, it will significantly impact the target audience and help raise the brand’s profile. Many promotional items include stationery, key chains, electronics, tools, etc.

Uniqueness

Remember, the exercise of offering promotional products is to stand out from the competition. Choose something unique and memorable if you can. And don’t forget your promotional items should account for a fraction of your marketing budget. You will need to rely on other marketing tasks to build your brand and business. For better impact, look for inexpensive custom promotional items and giveaways where you can spend your dollars wisely and get your logo branding for less. When buying promotional products, purchase pens, mugs, and shirts and add your own personal touch to them.

Logo Items

Many vendors will print your logo or business information on the items for you. Or you can get blank items and have your logo printed on yourself. Whatever the case, make sure your logo will fit and look good on the item. Having promotional products with your company logo or name is a great way to get recognized as a brand.

Promotional Giveaways

Promotional giveaways are another great marketing tool for small businesses. You can order bulk items and have enough to give away to a lot of people, or you can get just a few things for a “special giveaway.”

Using Promotional Items

Promotional items can be used for a variety of purposes. Popular programs include business gifts, employee relations, orientation programs, corporate communications, tradeshows, dealer/distribution programs, company stores, generating new customers or new accounts, and promoting brand awareness and brand loyalty. Other uses may include employee incentive programs, new product or service introductions, and marketing research for survey and focus group participants.

If you have a decent budget, you can use it also to impact new and existing customers. For example, you can give out some promotional items to anyone while giving the other two out for high targets and best performers. A rule of thumb is to categorize promotional products based on ‘good,’ ‘better,’ and ‘best.’ This will help you stay organized and keep track of your giveaways.

Small businesses can benefit greatly from a small gesture such as distributing promotional items. They can attract potential customers, reward loyal customers, and build a name for themselves in the community.

YOU MIGHT ALSO LIKE:

Qualify for discounts, special offers and more with a Business Prime account from Amazon. You can create a FREE account to get started today.

Image: amazon


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی