عمومی

آنچه که ساخت اپلیکیشن همیلتون در مورد گرفتن ما به ما آموخت شلیک کرد

آنچه که ساخت اپلیکیشن همیلتون در مورد گرفتن ما به ما آموخت
شلیک کرد

عدم قطعیت فعلی بازار برای استارت‌آپ‌ها احتمالاً بسیاری از شرکت‌ها – حتی آن‌هایی را که به دنبال رشد تهاجمی و توسعه محصول بودند- به بازنگری در مورد خود سوق می‌دهد. برنامه ها همه شرکت ها به ناچار با چالش هایی مواجه می شوند که برای نوآوری، رشد کسب و کار خود و توسعه و توزیع محصولات تلاش می کنند. وقتی یک شرکت جوان هستید یا فضای سرمایه گذاری تنگ است، این چالش ها به سادگی تشدید می شوند و منابع کمتری برای دنبال کردن این اهداف در دسترس هستند. وظیفه واقعی این است که یاد بگیرید چگونه با کمتر به چیزهای بیشتری دست یابید.

رهبران باهوش باید همیشه اینگونه فکر کنند، حتی در مواقع خوب. این هرگز ایده بدی نیست که تصمیماتی بگیرید که خطاها را کاهش دهد و فرصت ها را ایجاد کند. با استفاده از این لنز، شاید اکنون زمان خوبی برای آزمایش تفکر متعارف باشد. چگونه یک شرکت می تواند از منابعی که در اختیار دارد بیشترین استفاده را ببرد؟ وقتی بودجه نامحدودی ندارید، چگونه می‌توانید فناوری و انتخاب محصول خوبی داشته باشید که تجربه کاربر را قربانی نکند؟ 

من و سایر سازندگان اپلیکیشن موبایل برای Hamilton: The Musical در سال ۲۰۱۷ این سوالات را از خود پرسیدیم. پاسخ‌هایی که از طریق فرآیند این پروژه منحصربه‌فرد کشف شد، سه درس مفید برای رهبرانی به ما آموخت. برای بازنگری در برخی از استراتژی‌های خود در حین هدایت فضای کسب‌وکار امروز – یا هر فضای استارتاپی در این زمینه.

جزئیات این درس ها در زیر آمده است. اما ابتدا، مقداری پیشینه.

گلوله ما را دور نمی اندازیم

نمایش همیلتون یک فیلم پرفروش بود. همانطور که تولیدکنندگان شروع به برنامه ریزی تور ملی خود کردند، برنامه ای را می خواستند تا تعامل با مخاطبان خود را گسترش دهد. HamFans یک گروه پرشور است و این نمایش یک شاهکار است — بنابراین برنامه باید چیزی خاص و شایسته برند باشد.

به‌علاوه، در حالی که بسیاری از برنامه‌های جدید در تاریخ راه‌اندازی می‌شوند. ابتدا یک پلتفرم تلفن همراه واحد (معمولاً iOS) برای کاهش سرمایه‌گذاری اولیه، برای تیم همیلتون مهم بود که همه در زمان راه‌اندازی به تجربه یکسان دسترسی داشته باشند – بدون توجه به دستگاه تلفن همراه یا سیستم عامل.

البته، برنامه همیلتون نیز با مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی راه‌اندازی می‌شد، که در هنگام پیگیری بسیار عالی است. برنامه های iOS و اندروید به طور همزمان. توسعه‌دهندگان معمولاً باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را برای هر پلتفرم بسازند، که زمان و بودجه مورد نیاز را دو برابر می‌کند.

بنابراین، به طور خلاصه — تیم همیلتون اشتها داشت چیزی خاص بسازد که ارزش زیادی برای طرفدارانش ایجاد کند، در شرایطی که ضرب الاجل تنگ، فهرست طولانی از ویژگی ها، و نیاز به ایجاد یک تجربه برابر در iOS و Android است.

خوشبختانه، ما راه حل تغییر دهنده بازی خود را پیدا کردیم: Flutter، یک چارچوب متن باز ایجاد شده توسط Google که توسعه برنامه ها را برای چندگانه امکان پذیر می کند. پلتفرم ها از یک پایه کد واحد. همچنین خوشبختانه، تیم همیلتون برای استفاده از فلاتر با وجود اینکه در آن زمان یک فناوری بسیار جدید بود، آماده بود. توسعه اپلیکیشن فلاتر از آن زمان به بعد رشد کرده است. Google reported that more than 500,000 apps now use Flutter compared to 50,000 just two years ago.

با کار با Flutter، ما توانستیم همه ویژگی‌های درخواستی را، طبق برنامه، بودجه، برای همه پلتفرم‌ها ارائه دهیم و برنامه همیلتون را ظرف سه ماه راه‌اندازی کنیم. The project became an نقطه اثبات اولیه آنچه با فلاتر امکان پذیر بود. این موفقیت ما را بر آن داشت تا به این فکر کنیم که چگونه این سناریو تفکر ما را فراتر از هنجارهای تعیین شده سوق داد و در نهایت به راه اندازی اکوسیستم جدیدی از توسعه برنامه کمک کرد.

سه درس از همه مهم‌تر به نظر می‌رسند – و امروزه با توجه به اینکه رهبران فناوری با بازاری نامطمئن و انتخاب‌های دشوار روبرو هستند، طنین‌اندازتر شده‌اند. .

۱) چشم انداز خود را به خطر نیندازید.

مهلت های زمانی محدود و محدودیت منابع نباید دید اساسی شما را تغییر دهد. در عوض، چشم انداز یک رهبر باید مبتنی بر ارزش و تجربه ای باشد که شرکت آنها به مشتریان و جامعه ارائه می دهد. وقتی برنامه خود را راه اندازی کردند، تولیدکنندگان همیلتون استانداردهای خود را پایین نیاوردند. آنها به دیدگاه خود پایبند بودند. حق داشتند این کار را بکنند. همه، به خصوص کاربران برنامه‌شان، از آن سود بردند.

۲) هنگامی که در محیط سختی قرار می گیرید، به خود فشار بیاورید تا خارج از چارچوب فکر کنید.

هنگام مواجهه با چالش ارائه محصول و دستیابی به اهداف خود در برابر زمان بندی ها و بودجه های تهاجمی، همیشه دلهره آور است. به جای اینکه فوراً به این فکر کنید که چه چیزی باید به کف اتاق برش بخورد – چه می‌شود اگر آن محدودیت‌ها در عوض به نوآوری دامن بزنند؟ مکث برای ارزیابی مجدد مسیر رو به جلو و باز بودن برای کشف راه حل های جدید بالقوه می تواند بسیار قدرتمند باشد. آیا از سرمایه فکری کامل تیم خود بهره برده اید؟ آیا ابزار جدیدی وجود دارد که بتوان از آنها استفاده کرد؟ چه چیز دیگری را هنوز در نظر نگرفته‌اید؟

در این مورد، تیم همیلتون اجازه نداد که به‌طور سنتی استفاده شود. پارادایم iOS در مقابل اندروید برای غرق کردن آنها در تفکر ویژه پلتفرم باینری. ذهن باز آنها تیم جمعی ما را الهام بخشید تا راه حل های جدیدی برای مشکلاتی که اکثر مردم به عنوان وضعیت موجود پذیرفته بودند، کشف کنند.

۳) هنگامی که ابزاری را پیدا کردید که می تواند پارادایم را تغییر دهد، مایل باشید یک جهش ایمان داشته باشید.

این برنامه در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، زمانی که Flutter هنوز در مراحل ابتدایی خود بود. با این حال، دیدگاه و تفکر خلاق تیم همیلتون، ما را برانگیخت تا به دنبال ابزاری باشیم که نیازهای آنها را به موقع و در حد بودجه برآورده کند. ما به این نتیجه رسیدیم که ارزش ریسک محاسبه شده را دارد که به فلاتر متعهد شویم، زیرا این “یک ضربه” ما برای رسیدن به همه اهداف آنها بود. اگر مایل به جهش ایمان نبودیم، این شانس را نداشتیم که آن را برای مشتری خود از پارک حذف کنیم.

مهم نیست که چرخه تجاری فردا چه چیزی را به ارمغان می آورد، همیشه فضای خوبی برای پایبندی به ارزش های خود، کشف گزینه های جدید و خلاقانه و ریسک کردن است. مهم نیست که چه موانعی بر سر راه شما قرار می گیرد، شلیک خود را دور نیندازید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی