عمومیمقالات

راه من: 12 چیزی که باعث می شود هر روز موفق شوم

راه من: ۱۲ چیزی که باعث می شود هر روز موفق شوم

چه کسی؟

تام بیلیو، یکی از بنیانگذاران و رئیس سابق Quest Nutrition و یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل فعلی Impact نظریه. او همچنین یکی از رهبران فکری جدید SUCCESS در سال ۲۰۲۰ بود.

کجا؟

لس آنجلس

چی؟

Quest Nutrition با ماموریت ایجاد انقلابی در غذا و سرگرم کننده کردن غذای پاک آغاز شد. Quest Nutrition راه‌های سالم برای تهیه تنقلات مانند میله‌های پروتئینی، پیدا می‌کند. چیپس، کلوچه و حتی آب نبات. این شرکت رتبه‌بندی شد شماره ۲ در “۱۰ شرکت خصوصی با سریعترین رشد در ایالات متحده.” در سال ۲۰۱۴٫

۱۲ حقیقت درباره تام بیلیو

بدون چه چیزهایی هرگز خانه را ترک نمی کنید؟

تلفن و هدفون من. من در هر لحظه به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهم. هر کجا که باشم، به احتمال زیاد دارم به یک کتاب صوتی گوش می دهم.

آخرین کتابی که خوانده اید و الهام بخش شما بوده چیست؟

مالکیت افراطی: چگونه SEALهای نیروی دریایی ایالات متحده رهبری و پیروز می شوند توسط Jocko Willink و Leif Babin. این یک کتاب فوق العاده قدرتمند است. مفهوم اصلی این است که مسئولیت همه چیز در زندگی خود را بپذیرید و بهانه نیاورید.

آخرین ابزاری که خریدید و نحوه انجام کارها را تغییر داد چیست؟

پژواک آمازون. آینده بیشتر و بیشتر خودکار می شود. من فکر می‌کنم یکی از بزرگترین تغییرات پارادایم بعدی دستیار دیجیتال.

سلاح مخفی شما چیست؟

اخلاق کار. من همچنین به جای درست بودن، موضوعی را پیرامون یافتن پاسخ درست برای خودم می سازم، و این تغییر ظریف همه تفاوت را در زندگی من ایجاد کرده است.

نقل قول مورد علاقه شما چیست؟

«هرگز تسلیم نشوید، هرگز تسلیم نشوید، هرگز، هرگز، هرگز، هرگز – در هیچ چیز، بزرگ یا کوچک، بزرگ یا کوچک – هرگز تسلیم نشوید، مگر به اعتقادات شرافتمندانه و خوش فکری. هرگز تسلیم زور نشوید؛ هرگز تسلیم قدرت ظاهراً غالب دشمن نشوید.”

وینستون چرچیل

چگونه ناامیدی ها را مدیریت می کنید؟

همه چیز به داشتن طرز فکر رشد برمی گردد. وقتی ناامید می شوید، کسی با طرز فکر رشد متوجه می شود که آنها هنوز برای آن چالش آماده نبودند، اما می توانند آماده شوند. وقتی شکست می خورم، این به من یادآوری می کند که می توانم رشد کنم و بهتر شوم.

آیین صبحگاهی شما چیست؟

بیش از یک دهه است که از زنگ هشدار برای بیدار شدن استفاده نکرده ام. به محض اینکه از رختخواب بیرون می روم، مستقیم به باشگاه می روم. بلافاصله پس از پایان تمرین، مدیتیشن می کنم. شما باید علاوه بر ذهن، بدن را ورزش دهید .

چه کسی یا چه چیزی به شما الهام می‌دهد؟

من پادکستی به نام Inside [انجام دادم] Quest. شنوندگان ما [در حال] اقدام بودند. این [برای من] بسیار الهام‌بخش بود—کسی که جرات دارد همه چیز را به خطر بیندازد، چیزی را امتحان کند، به دنبال چیزی باشد که به آن اعتقاد دارد.

مهم ترین درسی که آموخته اید چیست؟

بسیار مهم است که عزت نفس خود را حول چیزی [در شخصیت خود] ایجاد کنید که ضد شکننده است، همانطور که نسیم طالب آن را تعریف می کند – نه چیزی که انعطاف پذیر است، بلکه چیزی است که هر چه بیشتر با عوامل استرس زا مواجه شود، در واقع قوی تر می شود.

فیلم احساس خوب مورد علاقه شما چیست؟

به من اجازه می دهید ماتریکس را به عنوان فیلمی با احساس خوب در نظر بگیرم؟ این به من یادآوری می کند که پتانسیل من نامحدود است. من آن فیلم را دوست دارم؛ در قلب وجود من قرار دارد.

نوازنده یا گروه مورد علاقه شما چیست؟

من آنچه جدید است را دوست دارم. من در کشف موسیقی جدید وسواس دارم.

برای کدام ویژگی بیشتر ارزش قائل هستید؟

شن. این افرادی هستند که می توانند یاد بگیرند، سازگار شوند و حفظ کنند هل دادن به جلو که در نهایت موفق می شوند. اگر اجازه دهید موانع، موانع یا حتی شکست شما را متوقف کنند، موفقیت غیرممکن خواهد بود.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۶ ظاهر شد مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس با اجازه Quest Nutrition

7c9c5466b31d80df13d16adf0784968f?s=150&d=mp&r=g - راه من: 12 چیزی که باعث می شود هر روز موفق شوم

Jesus Jimenez یکی از نویسندگان کارکنان Dallas Morning News است. او بیسبال تگزاس رنجرز می خورد، نفس می کشد و می خوابد. او همچنین از دویدن، مسافرت و خرید جوراب های خنک لذت می برد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی