خبر

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری در نقاط مختلف تهران

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری در نقاط مختلف تهران

341275 994 - قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری در نقاط مختلف تهران

اقتصاد۲۴– از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه‌های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های ۷۰ متری سطح تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
به صورت مثال ارزش واحد آپارتمانی با متراژ ۷۰ متر در سعادت‌آباد که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب نیز داشته باشد، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
خانه‌ای در گیشا (کوی نصر) با همین متراژ که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
آپارتمانی نوساز با متراژ ۷۰ متر در ستارخان که ۲ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۴ میلیارد تومن دارد.
همچنین واحدی نوساز در سهروردی با متراژ ۷۰ متر که ۲ خواب نیز داشته باشد، در روز‌های اخیر ۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان معامله شده است.
سرمایه لازم برای خرید خانه‌ای نوساز با متراژ ۷۰ متر و ۱ اتاق خواب در یوسف‌آباد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
همچنین اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در ونک با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب داشته باشید، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید؛ و قیمت واحدی ۷۰ متری در پونک که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

حتما بخوانید : بورس صعودی می‌شود؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی