خبر

سود مجامع بورسی چقدر شد؟

سود مجامع بورسی چقدر شد؟

356460 595 - سود مجامع بورسی چقدر شد؟

اقتصاد۲۴- سال مالی بسیاری از شرکت‌های فعال در بورس به پایان رسیده و این شرکت‌ها در حال برگزاری مجامع سالانه خود هستند. کدام شرکت‌ها در این مجامع سود بیشتری دادند؟

خدیزل

مجمع عمومی عادی سالیانه بهمن دیزل با نماد خدیزل برگزار شد. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۸۰۰ میلیارد تومان به ازای هر سهم سود خالص ۱۲۴ تومانی ثبت کرد. همچنین سود نقدی هر تک سهم خدیزل با سود انباشته ۱۰۰۴ میلیارد ریال به ۱۴ تومان رسید.

بیوتیک

شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود ۱۱۸ تومان برای سهامداران سود خالص تعیین کرد. سود انباشته بیوتیک برابر با ۱۳ میلیارد تومان است و سود نقدی هر سهم نیز به ۱۲۴ تومان رسید.

غگلستا

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در مجمع عمومی خود سود خالص هر سهم را ۶۸ تومان تعیین کرد.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بورس ۱۷ خرداد


همچنین سرمایه این شرکت برابر با ۱۰٫۷ میلیارد تومان است و با این سرمایه توانسته سود نقدی ۶۲ تومانی برای هر تحقق کند.

دلر

شرکت داروسازی اکسیر با نماد دلر مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد. شرکت در این مجمع به ازای هر سهم ۷۱۸ تومان سود خالص و ۶۷۳ تومان نیز سود نقدی تعیین کرد.
مجمع بورسی چیست؟

مجمع، به اجتماع تعداد مشخصی از سهامداران و مدیران یک شرکت سهامی پذیرفته شده در بورس، که به منظور تعیین تکلیف برای فعالیت‌های شرکت یا تصمیم گیری‌های دیگر انجام می‌شود، یک مجمع بورسی گفته می‌شود. شرکت در مجامع بورسی برای سهامداران و خود شرکت، منافعی را به دنبال دارد.

انواع مجامع را می‌توان مجمع عمومی موسس، مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده دانست.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی