عمومی

بله! انتظارات صاحبان مشاغل کوچک برای آینده در تمام زمان کم

بله! انتظارات صاحبان مشاغل کوچک برای آینده در
تمام زمان کم

شاخص خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک جدیدترین فدراسیون ملی کسب‌وکارهای مستقل (NFIB) به کاهش ۳٫۶ واحدی خود در ژوئن ادامه داد و به ۸۹٫۵ رسید – ششمین ماه متوالی کمتر از میانگین ۴۸ ساله ۹۸٫



شاخص خوش بینی کسب و کارهای کوچک NFIB

انتظارات صاحبان مشاغل کوچک برای شرایط کسب و کار بهتر در شش ماه آینده با هفت واحد کاهش به منفی ۶۱ درصد رسید. تاکنون انتظارات برای شرایط بهتر هر ماه بدتر شده است. امسال.

تورم همچنان ادامه دارد یکی از نگرانی‌های عمده در میان کسب‌وکارهای کوچک که کمی بیش از یک سوم (۳۴%) از مالکان آن را گزارش کرده‌اند، مهم‌ترین مشکل آنها در راه‌اندازی کسب‌وکارشان بود. این افزایش ۶ واحدی نسبت به ماه مه و بالاترین سطح از سه ماهه چهارم سال ۱۹۸۰ است. سایر یافته های این شاخص عبارتند از:

  • تعداد مالکانی که انتظار فروش واقعی بالاتری دارند کاهش یافته است. با ۱۳ امتیاز از ماه مه به منفی ۲۸%.
  • حدود ۵۰ درصد از مالکان گزارش دادند که فرصت های شغلی خود را در ماه ژوئن پر نمی کنند، که یک امتیاز کمتر از میزان خواندن ماه می است که رکورد قبلی را به ثبت رساند.
  • درصد خالص مالکانی که میانگین قیمت‌های فروش را افزایش می‌دهند، به دنبال رکورد بالا در ماه می، سه امتیاز کاهش یافت و به ۶۹ درصد خالص رسید. تعداد کمی از متقاضیان واجد شرایط را برای موقعیت هایی که سعی در پر کردن آنها داشتند گزارش دهید.

کاهش خوش بینی

فدراسیون ملی کسب و کارهای مستقل (NFIB) شاخص خوش بینی کسب و کار کوچک خود را اعلام کرد. در ژوئن ۳٫۶ واحد کاهش یافت و به ۸۹٫۵ رسید که پایین ترین سطح از ژانویه ۲۰۱۳ است. در ژوئن، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای مصرف‌کنندگان شهری ۱٫۳ درصد، با تعدیل فصلی، و ۹٫۱ درصد در ۱۲ ماه گذشته افزایش یافت.

افزایش قیمت‌ها بر مبنای گسترده‌ای بود و بنزین، سرپناه و غذا بیشترین سهم را داشتند. شاخص انرژی در این ماه ۷٫۵ درصد افزایش یافت. با افزایش ۱۱٫۲ درصدی شاخص بنزین و سایر شاخص‌های اصلی نیز افزایش تقریباً نیمی از کل اقلام را به همراه داشت. شاخص مواد غذایی در ژوئن ۱٫۰ درصد افزایش یافت و شاخص غذا در خانه نیز افزایش یافت. در کل، ژوئن شاهد بزرگترین افزایش ۱۲ ماهه تورم از نوامبر ۱۹۸۱ بوده است.

بیش از نیمی (۵۱%) از صاحبان مشاغل گزارش کرده اند که هزینه سرمایه در شش ماه گذشته کاهش یافته است. از بین کسانی که هزینه می کنند، ۳۷ درصد هزینه تجهیزات جدید، ۲۳ درصد خرید وسایل نقلیه و ۱۴ درصد تسهیلات بهبود یافته یا توسعه یافته را گزارش کرده اند. تنها پنج درصد ساختمان‌ها یا زمین‌های جدید را برای توسعه خریداری کرده‌اند و ۱۳ درصد برای وسایل و مبلمان جدید پول خرج کرده‌اند.

“علاوه بر چالش‌های فوری پیش روی صاحبان مشاغل کوچک از جمله تورم و کمبود کارگر، چشم‌انداز اقتصادی است. بیل دانکلبرگ، اقتصاددان ارشد NFIB، گفت: «بیل دانکلبرگ، اقتصاددان ارشد NFIB، گفت: «افزایش هزینه کالاها و خدمات نیز مشتریان را از خود دور کرده است. منفی ۲ درصد از کل مالکان، فروش بالاتری را در سه ماه گذشته گزارش کرده اند که سه واحد کاهش نسبت به ماه مه دارد. درصد خالص مالکانی که انتظار حجم واقعی فروش را دارند نیز با ۱۳ امتیاز کاهش یافته و به منفی ۲۸ درصد رسیده است.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی