عمومی

3 نکته تغییر بازی برای موفقیت کسب و کار از طریق آزمایش وکیل

۳ نکته تغییر بازی برای موفقیت کسب و کار از طریق آزمایش
وکیل

در حالی که کسب و کار و قانون ممکن است به نظر برسد که در دو طرف زمین بازی قرار دارند، آنها به طرز شگفت انگیزی شبیه به هم هستند — و این شباهت تنها در طول سال ها افزایش یافته است. دیوید نید، وکیل محاکمه/استیناف و میانجی با بیش از ۳۰ سال تجربه در نمایندگی شرکتها و افراد در مشاغل، املاک و مستغلات، و اشتغال، می‌گوید: «شرکت‌های حقوقی الف>، حداقل در تجربه من، بیشتر و بیشتر شبیه یک تجارت شده است.”

اما با وجود این، بسیاری از وکلا هنوز با شیوه های کسب و کار اولیه آشنا نیست. روی دیگر سکه، افراد تجاری (تا شاید اخیرا) اغلب از آنچه دقیقاً در یک دادگاه یا روند قانونی می گذرد بی اطلاع هستند. ادغام این زمینه ها اصول مهمی را برای هر دو طرف آشکار می کند.

۱٫ به دنبال حقیقت باشید

طبق گفته Nied، یک وکیل محاکمه می تواند شانس خود را برای برنده شدن از طریق یک استراتژی به ظاهر ساده به حداکثر برساند: “حقیقت را بیابید”. [و] مانند یک دوست با آن رفتار کنید،» او می‌گوید، «اگر می‌دانید حقیقت چیست و حقیقت را به هیئت منصفه ارائه می‌دهید، و پرونده‌ای برای ارائه بر اساس حقیقت دارید، این بهترین راه شما برای برنده شدن است. مورد.”

این در تجارت نیز مهم است زیرا مردم به طور طبیعی به سمت حقیقت کشیده می شوند. تنها چیزی که لازم است یک توصیف اغراق‌آمیز یا نادرست محصول است تا نظرات خشم‌آمیز در یک شرکت از بین بروند. در یک محیط شرکتی، حقیقت “whodunit” زمانی مهم می شود که یک سند مهم گم شود یا محرمانه بودن آن نقض شود.

۲٫ نید می گوید: «ورزش خوبی باشید

“زمانی که پرونده ای را از دست می دهید، معمولاً به این دلیل است که طرف مقابل حقایق بهتری داشت.” به عنوان یک خواهان، برنده شدن اغلب به همان اندازه ممکن است که باخت. آنچه مهم است این است که چگونه با عواقب بعدی برخورد می کنید. به گفته نید، حرکت رو به جلو ضروری است: “شما قرار نیست در همه پرونده ها پیروز شوید، بنابراین باید توجه خود را به دو یا سه مورد بعدی که در راه هستند معطوف کنید و تمام تلاش خود را برای آماده سازی آن پرونده ها برای محاکمه انجام دهید. و آنها را برنده شوید.”

وقتی صحبت از تجارت (و به طور کلی زندگی) به میان می آید، ضرر اجتناب ناپذیر است. اما بارها و بارها، شرکت های موفق از شکست بیرون می آیند. یک مثال معروف، شرکت والت دیزنی است که توسط یک انیماتور جوان و مشتاق اخراج شده از اولین شغل خود به دلیل اینکه گفته می شود “تخیل نداشت و ایده خوبی نداشت” تاسیس شد.

هم برای مدیران عامل و هم برای وکلا، کلید موفقیت، پشتکار خوش بینانه است.

از دست دادن می تواند بهترین یا بدترین را در یک بنیانگذار کسب و کار یا وکیل نشان دهد. نید می‌گوید: اگر یک پرونده را به عنوان وکیل حقوقی ببازید، انگیزه اصلی شما این است که به موکل خود در زمان سخت کمک کنید. در حالی که بسیاری از وکلا مستقیماً پس از اعلام حکم ناخوشایند توپ را رها می کنند، نید پیشنهاد می کند مراحل بعدی را با دقت دنبال کرده و به مشتری ارائه دهد.

همچنین، وقتی صحبت از توسعه مهارت تجاری به عنوان یک وکیل می شود، فروتنی و روابط ضروری است. نید می‌گوید اولین قدم این است که فقدان مهارت‌های خاص خود را بپذیرید، خواه رمزگشایی از ترازنامه یا توسعه یک استراتژی بازاریابی باشد، سپس با کمک گرفتن اقدام کنید: “کسانی را در اطراف خود جذب کنید که در این کارها مهارت دارند.”

برای کسانی که در تجارت هستند، اهمیت دادن به مردم به همان اندازه مهم است. تعاملات و روابط سالم، یک محیط کاری مولد و به نوبه خود، یک شرکت مستحکم و مغناطیسی ایجاد می کند.

خط نهایی، در سخنان جاودانه نید این است: “آماده باش، دقیق باش، به دنبال حقیقت باش.” برای اطلاعات بیشتر در مورد ارزیابی شرکت حقوقی، به Veristrat مراجعه کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی