عمومی

نامزدهایی که می گویند برای جابجایی آماده هستند، اما واقعاً نیستن

نامزدهایی که می گویند برای جابجایی آماده هستند، اما واقعاً
نیستن

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد — همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به چهار سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ نامزدهایی که می‌گویند آماده نقل مکان هستند، اما واقعاً چنین نیستند

من برای شرکت کوچکم استخدام می‌کنم. ما یک نامزد برای یکی از تیم های خود پیدا کرده ایم که بی نقص باشد. این نقش در نیویورک است و نامزد ما در لس آنجلس زندگی می کند. قبل از شروع فرآیند مصاحبه، از نامزدم پرسیدم که آیا تمایلی به جابجایی دارد یا خیر. ما ترجیح می دهیم کارمندان را به صورت تمام وقت در دفتر خود راه اندازی کنیم، اما زمانی که از کیفیت کار آنها مطمئن شدیم، به آنها اجازه می دهیم که برخی اوقات از خانه کار کنند. اکثریت تیم ما وارد دفتر می‌شوند و ما علاقه‌ای به استخدام ریموت تمام وقت از ابتدای کار نداریم. در ابتدای روند ما، نامزد من گفت که به دنبال و مایل به نقل مکان است. و او خواسته است که این موقعیت از شروع کار دور باشد. من از این چرخش وقایع ناامید هستم و احساس می کنم که گمراه شده ام. این واقعیت که او به قولش بازمی‌گردد باعث می‌شود که صداقت او را زیر سوال ببرم. بهترین راه برای ادامه در اینجا چیست؟

گرین پاسخ می‌دهد:

من به این موضوع به عنوان یک مسئله یکپارچگی نگاه نمی کنم. این امکان وجود دارد که او واقعاً در شروع فرآیند آماده نقل مکان بوده باشد، اما از آن زمان متوجه شده است که این چیزی نیست که او می خواهد انجام دهد. یا ممکن است او همچنان آماده جابه‌جایی باشد، اما ترجیح می‌دهد از راه دور باشد و فقط می‌پرسد آیا این امکان وجود دارد یا نه.

اگر این کار را نکنید. نمی‌خواهید فردی را استخدام کنید که از همان ابتدا از راه دور است، فقط توضیح دهید که این ممکن نیست. اما من نمی‌خواهم آن چیزی را که او خواسته است، مخالفت کنم.

۲٫ کارمند من یک همکار را با نظراتش در مورد تراژدی شخصی‌اش بیگانه کرد

می‌پرسم چه زمانی یک مدیر باید درگیر یک اختلاف شخصی شود. بین دو کارمند که ربطی به کار ندارد.

“راب” بستگان کسی است که به قتل رسیده است. او بعد از آن تغییر کرد. او تنها زندگی می‌کند، تعطیلات را جشن نمی‌گیرد و می‌خواهد همه چیز را پشت سر بگذارد و تنها بماند. او در زندگی شخصی (نه کاری) خود درباره عدم عدالت برای قربانیان سخن گفته است. «جین» یک کارمند جدیدتر است. نمی‌دانم او چگونه متوجه خانواده راب شد، زیرا او در محل کار درباره آن صحبت نمی‌کند، اما فکر می‌کند که او باید مجرم را ببخشد و برای حقوق زندانی بجنگد تا سیستم زندان را اصلاح کند. و این را چند بار به او گفت. راب اکنون تا آنجا که ممکن است از جین دوری می‌کند. سایر کارمندان با تعامل با جین از طرف او، راب را قادر می‌سازند.

معمای من این است که همه کارها در حال انجام شدن است. راب با جین خصومت نکرده است و فقط از او دوری می‌کند، و هیچ‌کس در مورد آن شکایت نکرده یا نگرانی‌هایی را مطرح نکرده است. به عنوان یک مدیر، آیا باید با وضعیت راب سر و کار داشته باشم یا باید این موضوع را به حال خود رها کنم زیرا این یک درگیری شخصی است؟

گرین پاسخ می دهد:

وای، جین خیلی خوب بود بیش از خط در اینجا.

در دام فکر کردن به این موضوع شخصی نیفتید درگیری ها برای شما به عنوان یک مدیر ممنوع است. اگر آنها بر کار، محیط کار یا رضایت کلی کارمندان شما تأثیر می‌گذارند، می‌توانید در این کار مشارکت کنید.

اگر این کار را نکرده‌اید. در حال حاضر، شما باید به طور واضح و جدی به جین بگویید که نظرات او به راب غیرقابل قبول است و در آینده باید از موقعیت‌های شخصی بسیار حساس دیگران دوری کند. همچنین باید به راب اطلاع دهید که این کار را انجام داده‌اید، و متأسفید که تحت نظر او قرار گرفته است.

نمی‌دانم این که افراد دیگر باید از طرف او با جین معامله کنند، چقدر مشکل است، و این در اینجا بسیار مرتبط است. اگر خیلی مکرر نیست و کار دیگران را مختل نمی کند، مدتی این کار را رها کنید تا راب بتواند کمی از او فاصله بگیرد. حتی اگر مکرر باشد، اگر بتوانید گردش کار را تغییر دهید تا آنها را از هم جدا نگه دارید بدون اینکه به چیزی که برای تولید هر یک از آنها نیاز دارید (و بدون بارگذاری بیش از حد دیگران) آنها را از هم جدا نگه دارید، ممکن است هوشمندانه ترین مسیر باشد. اگر این امکان پذیر نیست، در برخی از مراحل باید با راب صحبت کنید و بدانید که او به چه چیزهایی نیاز دارد تا بتواند دوباره با جین کار کند. اما اگر اکنون بتوانید به او قدردانی فضایی از او بدهید، این یک لطف خواهد بود.

۳٫ مشتری در تلاش است مرا به یک طرح بازاریابی چند سطحی تبدیل کند

من اخیراً شغل جدیدی به عنوان نماینده فروش انتخاب کردم. چندین حساب به ارث برده‌ام، و برای معرفی خودم به این سو و آن سو رفته‌ام. در یک حساب با زنی که خریدار و صاحب کسب و کار است ملاقات کردم. ما یک جلسه عالی داشتیم، اما در پایان او به یک شلوغی جانبی اشاره کرد. البته، من در مورد آن سوال کردم و سپس یک زمین سخت ۱۵ دقیقه ای در یک طرح بازاریابی چند سطحی دریافت کردم. نه فقط برای خرید محصولات از او، بلکه مرا تحت فشار قرار داد تا به او بپیوندم و در یک تماس “آموزنده” این آخر هفته بنشینم. من تا آنجا که ممکن بود بدون اینکه واقعاً نه بگویم التماس کردم. این مشتری است که به طور بالقوه می توانم مقدار زیادی محصول را به او بفروشم. از این که او در وهله اول مرا در این موقعیت قرار داده است، احساس ناراحتی می کنم، اما نمی خواهم رابطه را به خطر بیندازم. چگونه می‌توانم در این مورد پیمایش کنم؟

سبز پاسخ می‌دهد:

“متشکرم، اما برای من نیست!” در صورت لزوم تکرار کنید. واقعاً همین است. طرح‌های بازاریابی چندسطحی متکی بر افرادی است که تحت فشار قرار می‌گیرند یا صرفاً برای مودب بودن، به گوش دادن به یک برنامه رضایت می‌دهند. به یک “نه” محکم بچسبید و او احتمالاً به مرور زمان آن را کنار خواهد گذاشت. اینطور مستقیم بودن در واقع بهتر از اشاره ای است که به نظر می رسد شما انجام می دادید. این طرح‌ها افراد را برای نادیده گرفتن یا غلبه بر نکات آموزش می‌دهند. یک نه مستقیم در واقع باعث صرفه جویی در وقت و دردسر شما می شود.

و تا زمانی که در مورد آن شاد و مودب باشید، نباید رابطه را به خطر بیندازد اما اگر چنین شود، به این معنی است که قیمت حفظ این رابطه درگیر یک طرح بازاریابی چندسطحی است، و تقریباً مطمئناً این یک قیمت غیرمنطقی است.

۴٫ آیا می توانم یک مقدمه را پس بگیرم؟

یک همکار دارم که حدود یک سال با او کار کرده ام. او به من گفت که در جستجوی کار است و به چه مناطق جغرافیایی نگاه می کند. اتفاقاً فردی را در مؤسسه‌ای می‌شناسم که او هدفش بود، بنابراین پیشنهاد کردم او را به آنجا معرفی کنم. من این کار را انجام دادم و مخاطبم ایمیلی بسیار دوستانه نوشت و در آن چیزهای خوبی نوشت و از پاسخ دادن به هر سؤالی که داشت خوشحال بود.

الان چند هفته بعد است و من نگرانم که اشتباه کردم. او در ایمیل خود نوشت که من به وضوح به او خیلی فکر می‌کنم، اما دیگر به او خیلی فکر نمی‌کنم. این کارمند واقعاً، واقعاً بررسی کرده است. از زمانی که ایمیل را ارسال کردم، کاهش قابل توجهی در بهره‌وری و تعهد او به شغلش و عدم پیگیری دو موردی که با هم همکاری می‌کنیم، دیده‌ام.

می‌خواهم مقدمه‌ام را پس بگیرم! من نگران هستم که هرگونه ارتباط با کسی که کیفیت کارش به سرعت پایین می‌آید برای نام من بد باشد. آیا می‌توانم به دوستم بنویسم و ​​چیزی بگویم؟

گرین پاسخ می‌دهد:

شما می‌تواند یک ایمیل محتاطانه به مخاطب شما ارسال کند و چیزی شبیه این را بفرستد: “بین من و شما، به دلیل برخی تحولات اینجا در چند هفته اخیر، دیگر احساس راحتی نمی‌کنم که پائولا را برای شغلی توصیه کنم. اگر در هر مقطعی به‌طور جدی به او فکر می‌کنید. ، می‌توانم اطلاعات بیشتری به شما بدهم. اما در حال حاضر، فقط می‌خواستم توضیح دهم که او کسی نیست که بتوانم او را تضمین کنم.”

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی