عمومی

آیا می خواهید بچه های موفقی تربیت کنید؟ علوم اعصاب می گوید این کار را انجام دهید (اما مدارس آنها احتمالا این کار را نمی کنند)

آیا می خواهید بچه های موفقی تربیت کنید؟ علوم اعصاب می گوید این کار را انجام دهید
(اما مدارس آنها احتمالا این کار را نمی کنند)

این داستانی است درباره کودکان، عقل سلیم و علوم اعصاب.

در شهرها و شهرک‌های سراسر آمریکا، جایی که بچه‌ها گاهی اوقات قبل از سحر از خواب بیدار می‌شوند، زود شروع می‌شود — خیلی زود — برای حضور در مدارسی که روزهای خود را زودتر از زمان لازم شروع می کنند.

به گفته CDC، آکادمی آمریکا، این یک مشکل بزرگ است. از اطفال (APA)، و تقریباً هر گروه علمی یا تحقیقاتی دیگری او این سوال را مطالعه کرده است.

به طور خلاصه، همه آنها مدافع این هستند که ما باید مدرسه را دیرتر از صبح شروع کنیم، از زمانی که هنوز بچه‌ها هستند. -مغزهای در حال رشد در اوایل روز به خوبی کار نمی کنند.

“در اولین ساعات اولیه صبح … کودکان فقط در اصل نیمه خواب هستند. متیو واکر، استاد علوم اعصاب در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، به NPR. “پس چرا آنها را در کلاس درس می‌گذاریم؟”

یکی از دلایل ممکن است این باشد که بزرگسالان سیستم ها را اجرا می کنند و بنابراین اکثر مدارس (و به ویژه مدارس در مناطق روستایی تر) هنوز شروع به کار می کنند. روزهایشان خیلی زودتر از آنچه کارشناسان توصیه می‌کنند. به بیان مختصر:

اکنون، ممکن است نشانه‌هایی از پیشرفت وجود داشته باشد. برای مثال، دلیل اینکه ما در حال حاضر توجه زیادی به این موضوع داریم این است که از اول جولای، کالیفرنیا اولین ایالت در کشور شد که اکثر مدارس راهنمایی دولتی را موظف می‌کند زودتر از ساعت ۸ صبح شروع نکنند و بیشتر دبیرستان‌های دولتی زودتر شروع به کار نکنند. از ساعت ۸:۳۰ صبح

نیویورک و نیوجرسی لوایح مشابهی دارند که در مجالس ایالتی خود در حال بررسی هستند، اگرچه احتمال تصویب آن مشخص نیست.

من مطالب زیادی در مورد خواب و علوم اعصاب نوشته ام، از جمله شاید جذاب ترین تحقیقات اخیر، پیشنهاد می دهد وقتی مردم چه اتفاقی می افتد به اندازه کافی نخوابید:

  • اول، ما توانایی ذهنی برای قضاوت درباره کمبود خواب خود را از دست می دهیم. >
  • دوم، حتی زمانی که فکر می‌کنیم «به خواب رفته‌ایم»، شاید در آخر هفته، آزمایش‌های عینی نشان می‌دهند که همچنان «نقص… در هوشیاری و حافظه اپیزودیک» داریم که نمی‌شناسیم. حتی اگر احساس آرامش بیشتری داشته باشیم؛ و
  • سوم، کمبود مداوم خواب، افراد را با “استعداد شدید به اختلالات عصبی، از جمله بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون، و سایر مواردی که نمی‌خواهید به آنها مبتلا شوید، می‌گذارد.

).

اکنون، این روندهای بزرگسالان را با برخی از ملاحظات رشدی و اثرات کمبود خواب در نوجوانان ترکیب کنید (هر چیزی کمتر از ۸ تا ۱۰ ساعت برای نوجوانان).

به عنوان لوئیس، که علاوه بر نوشتن کتابی در این زمینه، خود را به عنوان نقشی در «کمک کردن» توصیف می‌کند. تصویب قانون مهم کالیفرنیا در مورد زمان شروع مدارس سالم را دریافت کنید، این را بیان کنید:

محرومیت خواب نوجوانان بر نمرات، حضور و غیاب و نرخ فارغ التحصیلی تأثیر می گذارد. این منجر به خطر بیشتر آسیب برای ورزشکاران نوجوان و تصادفات رانندگی با خواب آلودگی بیشتر می شود. و مسائل مربوط به سلامت روان – از جمله اضطراب و خودکشی را بدتر می کند.

این بسیار ناراحت کننده است، به ویژه با توجه به داده های منتشر شده توسط CDC در ماه آوریل که نشان می دهد ۴۴ درصد از دانش آموزان دبیرستانی گفته اند که در طول سال گذشته “احساس غمگینی یا ناامیدی مداوم” داشته اند و ۲۰ درصد به طور جدی به خودکشی فکر کرده اند. .

در واقع، اجازه ندهیم نگرانی خواب‌آلود رانندگی بدون تاکید از بین برود: یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ پیشنهاد کرد که زمان‌های شروع بعدی می تواند منجر به “تا ۶۵ تا ۷۰ درصد کاهش در تصادفات رانندگی نوجوانان” شود (همراه با نمرات آزمون استاندارد بالاتر).

در نهایت، در مناطقی که در واقع زمان شروع را به تاخیر انداخته‌اند، به نظر می‌رسد که دانش‌آموزان بخش قابل توجهی از زمان جدید خود را به خواب منتقل می‌کنند. به نظر می رسد همه اینها به یک رویکرد کاملاً عقل سلیم اضافه می شود، حتی اگر قبول کنیم که زمان شروع حرکت ممکن است طیف وسیعی از پیامدهای دیگر بزرگسالان را داشته باشد، از جمله تغییرات حمل و نقل و تدارکات، قراردادهای اتحادیه، نیازهای مراقبت از کودکان والدین و غیره.

این داستان کل موضوعات دو مورد از محبوب‌ترین کتاب‌های الکترونیکی رایگان من را ترکیب می‌کند: چگونه بچه های موفق تربیت کنیم (ویرایش هفتم) و کتاب رایگان علوم اعصاب: ۱۳ راه برای درک و آموزش مغز برای زندگی.

به عنوان واکر، استاد علوم اعصاب از برکلی می‌گوید، اگر واقعاً می‌خواهید روز مدرسه را بر اساس بهترین عملکرد مغز بچه‌ها طراحی کنید، «زمان ایده‌آل شروع مدرسه احتمالاً حدود ساعت ۱۰ صبح خواهد بود».

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی