عمومی

آیا مدیران باید زمانی که یک کارمند تماس می گیرد عقب نشینی کنند مریض؟

آیا مدیران باید زمانی که یک کارمند تماس می گیرد عقب نشینی کنند
مریض؟

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به سه سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ آیا مدیران باید زمانی که کارکنان هنگام استعلاج تماس می گیرند، عقب نشینی کنند؟

آیا باید محدودیت هایی برای استفاده از مرخصی استعلاجی وجود داشته باشد؟ اگر آنها آن را برای استفاده در دسترس دارند؟ کارمندانی به ما گفته‌اند «امروز آلرژی‌ام افزایش یافته است» یا «من باید در خانه بمانم تا مطمئن شوم لوله‌هایم یخ نمی‌زنند». من نمی‌خواهم وقتی مردم مریض هستند، درگیر سؤال کردن باشم، اما آیا زمانی وجود دارد که کارمندان بخواهند در آخرین لحظه از زمان بیماری خود استفاده کنند، عقب نشینی کنم؟ آنها مقدار زیادی از زمان بیماری را دریافت می کنند. ما سازمانی هستیم که به پوشش نقاط خدمات مشتری نیاز داریم، اگر این امر تفاوتی ایجاد می‌کند.

به طور کلی، شما باید در این مورد اشتباه کنید. از طرفی رفتار کردن با کارمندان مانند بزرگسالان مسئولیت پذیر است و تا حد امکان به آنها آزادی عمل برای مدیریت مرخصی استعلاجی خود بدهید. اگر کسی می گوید که آنقدر خوب نیست که بتواند سر کار بیاید، پیش فرض شما باید این باشد که او را باور کنید. (و واقعاً، آلرژی‌ها می‌توانند بسیار بد باشند. فکر می‌کنم شما این جمله را به‌عنوان «من کمی بو می‌کشم» می‌شنوید، اما می‌تواند چشم‌هایی باشد که آب‌ریزش را متوقف نکنند، مه وحشتناکی در سرتان و خستگی شدید. این تفاوت به خودی خود نشان دهنده این است که چرا شما نباید تصور کنید و باید به افراد اعتماد کنید که خودشان تصمیم بگیرند.)

که گفته شد. ، مگر اینکه شرایط کاهش دهنده ای وجود داشته باشد (و ممکن است وجود داشته باشد)، ماندن در خانه برای اطمینان از یخ نرفتن لوله های شما معمولاً چیزی نیست مرخصی استعلاجی در نظر گرفته شده است — اما این در واقع مربوط به این واقعیت است که آنها احتمالاً باید از شکل دیگری از PTO استفاده کنند، نه اینکه اصلا نباید در خانه بمانند باز هم — بزرگسالان. به آن‌ها اعتماد کنید تا درباره موقعیت‌هایشان و آنچه لازم است بیشتر از شما بدانند.

اگر شخصی مانند یک بزرگسال مسئول رفتار نمی‌کند ( مانند تماس مکرر بیمار برای چیزهایی مانند انگشت پا، یا اینکه همیشه در یک روز در ماه بیمار به نظر می رسد که باید موجودی را انجام دهند یا مواردی از این قبیل)، پس باید به این الگو بپردازید. اما در غیر این صورت، اگر مرخصی استعلاجی ارائه می‌دهید و مردم از آن برای بیماری استفاده می‌کنند، برای همین است. این عنصر لحظه آخری سوال شما را نیز پوشش می‌دهد — اکثر مرخصی‌های استعلاجی، طبق تعریف، در آخرین لحظه گرفته می‌شوند، زیرا بیماری معمولاً برنامه‌ریزی نشده است.

۲٫ آیا می توانم زمانی که باید با مردم پیگیری کنم کمتر آزاردهنده باشم؟

آیا پیشنهادی برای آزاردهنده کمتر دارید؟ پیگیری؟ گاهی اوقات مجبور می شوم از مردم برای رعایت اسناد درخواست کنم. من باید شرکای خود را برای این اسناد جستجو کنم، و وقتی چیزی را که نیاز دارم، نمی‌توانم احساس کنم که آفت هستم. گاهی اوقات فقط یک یا دو سند را زمانی که به چهار مورد نیاز دارم پس می‌گیرم، گاهی اوقات فایل اشتباهی است، و گاهی اوقات آنها را دریافت می‌کنم بسیار دیرتر از موعد مقرر.

چگونه آیا می توانم مودبانه چیزی را که نیاز دارم بدون اینکه مزاحم باشم درخواست کنم؟ من یک زن جوان هزاره هستم، بنابراین بسیاری از نگرانی های من در اینجا ایجاد می شود.

می دانید که این یک الزام است، آنها بدانید که این یک الزام است، و اشکالی ندارد تا زمانی که آنچه را که نیاز دارید به بررسی مجدد ادامه دهید. شما باید این کار را به شکلی خوشایند انجام دهید، اما از این واقعیت که در وهله اول باید آن را انجام دهید، احساس ناخوشایندی نداشته باشید. (اگر چیزی وجود دارد، ممکن است به خودتان بگویید که آنها باید کمی احساس ناخوشایندی داشته باشند که مدام چیزی را که به وضوح درخواست می کنید برای شما ارسال نمی کنند.)

گاهی اوقات انجام این کار به شکل دلپذیر به معنای استفاده از زبان ملایمی است مانند “متاسفم که شما را در این مورد مشکل سازم”، اما در بیشتر مواقع، تا زمانی که لحن شما گرم است، ساده باشید. — به عنوان مثال، “هوم، من دو مورد را از شما پس گرفتم، اما هنوز به دو مورد دیگر نیاز دارم — آیا می‌توانید برگه‌های X و Y را هم بفرستید؟” یا “امروز آخرین مهلت ما برای دریافت این موارد است، بنابراین باید امروز صبح آنها را بفرستید.”

و زمانی که فردی مزمن است. اگر آنها را دیر بفرستید، خوب است که بگویید، “ما باید اینها را تا پنجم هر ماه به دلایلی وارد کنیم). /p>

همچنین، اگر تعداد زیادی ایمیل بدون نتایج مورد نیاز ارسال می کنید، اولین چیزی که باید امتحان کنید تغییر روش های تماس است – – در این مورد، به جای آن تماس بگیرید. برخی از افراد به تماس‌ها بسیار پاسخگوتر هستند، و کسانی که به تماس‌ها علاقه ندارند ممکن است متوجه شوند که بهتر است به ایمیل‌های شما پاسخ دهند.

اما گاهی اوقات این چیزی است که کار مستلزم آن است، و افراد شایسته متوجه خواهند شد که شما آنها را فقط برای آزار دادن آنها تعقیب نمی‌کنید.

<۳٫ مشتری می خواهد قرارداد فریلنسری من را دائمی کند — و من آن را نمی خواهم

اخیراً، من مدت قرارداد فریلنسری به پایان رسید من یک قرارداد آزاد دیگر با نرخ بسیار پایین تری بستم، به این فکر کردم که در این مدت به دنبال چیز دیگری خواهم بود. اما در واقع به خوبی کار کرد. برنامه من سبک است و به من زمان و انرژی می دهد تا روی قراردادهای دیگر کار کنم، و همچنین پروژه خلاق طولانی مدتم.

ظاهراً از کار من خوششان آمده است، زیرا اکنون یک موقعیت دائمی را پیشنهاد می کنند. من در ابتدا آن را در نظر گرفتم، زیرا از کار و فرهنگ لذت می برم، اما سپس در واقع پیشنهاد را دیدم. این نقش کمتر از قرارداد کار آزاد من است (البته با مزایا و مرخصی)، و من از کار در پروژه‌های بیرونی منع می‌شوم. من می دانم که آنها در بودجه خود فضای زیادی برای مذاکره ندارند. حجم کاری من نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

قطعاً این موقعیت را نمی پذیرم، زیرا به نظر می رسد استرس بیشتر با دستمزد کمتر. فقط نمی‌دانم راهی برای ناامید کردن آنها و بازگشت به حالت قبل وجود دارد یا خیر. آنها این را به عنوان یک افتخار بزرگ برای یک فریلنسر معرفی کردند که نقش دائمی به او پیشنهاد شود. آنها به طور خاص پرسیدند که آیا من در آغاز کار آزاد هستم یا نه و من پاسخ دادم نه، یعنی نمی‌توانم از این بهانه استفاده کنم.

<آیا می‌توانم همچنان با آن‌ها کار آزاد داشته باشم، بدون اینکه این کار ناخوشایند باشد؟

در نظر گرفتن چنین پیشنهادی و تصمیم گرفتن که اینطور نیست واقعاً معمول است؟ برای شما، اما شرایط خوبی داشته باشید و به کار آزاد برای مشتری ادامه دهید. می‌توانید چیزی شبیه این بگویید: “من واقعاً از ارائه این پیشنهاد سپاسگزارم. من اعداد و ارقام را انجام داده‌ام و برای من منطقی‌تر مالی است که به عنوان یک فریلنسر باقی بمانم، به خصوص به دلیل محدودیت در پروژه‌های خارجی. اما من واقعاً دوست دارم با شما کار کنم. ، و من دوست دارم به کار مستقل خود برای شما ادامه دهم، اگر این کار هنوز برای شما منطقی است.”

یک چیز را باید در نظر بگیرید: معمولاً برای یک پست کارمندی کمتر از درآمدی که به‌عنوان یک فریلنسر درآمد داشتید، معمول است، زیرا به‌عنوان یک فریلنسر مزایایی دریافت نمی‌کنید و مسئولیت همه مالیات‌های حقوق خود را بر عهده دارید. به نظر می‌رسد دلایل دیگری وجود دارد که این موقعیت برای شما مناسب نیست، اما من می‌خواستم علامت‌گذاری کنم که این قطعه از آن عادی و مورد انتظار است.

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

< /div>

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی